Fitness Seller

Joost's Log: Push Harder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dus, training vandaag ging niet zoals verwacht... Was ziek opgefokt naar de gym en had nog een sample van Animal Fury pwo genomen met 350mg caffeine dus dacht dat het wel goed zou komen;

19-9-2019 A:
HS plate loaded flat press (-3 reps :( )
30kg elke kant x 8,7
Ja, 3 reps minder. Was vorige keer met een maat deze aan het doen en we pushten elkaar nogal dus denk dat het daarom komt. Teleurgesteld uiteraard, maar kon me er nog in vinden.
Loop naar de volgende oefening, pleur m'n tas op de grond: PATS, bidon spat uit elkaar. Alles onder. Ik dacht :scold::headbang:.Halve intra-shake kwijt. Opgeruimd met handdoek. Gelukkig zijn de werknemers bij mijn gym erg vriendelijk en gaven ze me een nieuwe handdoek en bidon. Wel 5min verder en compleet uit m'n concentratie gehaald...
Incline SM press 30* (+gewicht)
70kg x 5, 4, 4, dropset 50kg (ja ook nog eens veel te weinig reps...)
Technogym plate loaded wide machine press (-1 rep)
45kg elke kant x 7, 7, dropset 25kg
Hier dacht ik echt wtf: basically op al m'n 3 vorige oefeningen geen progressie maar achteruitgang. Toen maar verstand op 0 en muziek harder.
Incline DB fly 30* (+1 rep)
12kg x 11, 10
JAAAA EINDELIJK PROGRESSIE :flexing:
HS machine fly (+2 reps)
65kg x 13, 11, dropset 35kg

HS lying leg curl (+2 reps)
12,5kg elke kant x 13, 10, dropset 7,5kg
RDL (+2 reps)
115kg x 8, 7, 6 (thanks to @Koppie die me een andere manier liet zien hoe straps te gebruiken, ik gebruikte ze iets anders maar grip was een stuk beter al :D )
Hyperextensions (+gewicht)
22,5kg + band x 10, 8, dropset BW

Rope hammer curl (vervangende oefening)
22,5kg x 10, 8, dropset 15kg
Lag gisteravond in bed en deze oefening leek me leuk om erin te gooien. Voelde echt goed, harde pump ook :fire:
One arm cable curl (+gewicht)
7,5kg + 1,25 plate + 0,5kg microplate x 7, 6, 6, dropset 5kg
Incline DB curl 45* (-1 rep)
10kg x 8, 7 dropset 6kg
Na het kutbegin van de training zat ik er nu wel een beetje doorheen dus nam deze maar voor lief.

HS smith machine calf raises (+1 rep)
25kg x 13, 12, 10, dropset 15kg
Goeie pump hier weer.

Nu even post-wo maaltijdje knallen en vanavond Chinezen. Wederom blijkt 's middags trainen een hel voor mij... :treuren: Wil morgenochtend vroeg meteen gaan trainen. Dit was mijn laatste A-dag voordat ik (zondag) 19 word en in mijn ogen een beetje mislukt, dus wil morgen met B en overmorgen met C me dus herpakken. Wil uppen naar 160kg rack pulls voor minimaal 6 morgen. Wat zeggen jullie: vanavond kleine cheat nemen en hopen dat morgenochtend output wat hoger ligt of niet?
Afgelopen week plus ik bijna elke keer op m'n oefeningen die samen tot zo'n 10 sets komen. Minderen of nog even uitmelken denk je?
Ik zou nog ff uitmelken, ik voel zelf altijd wanneer het teveel wordt en ga dan ff minderen.
Voor hetzelfde geld kan je nog 1-2 weken super goed plussen

Als je progressie boekt en deze manier van trainen leuk vindt zou ik nog ff niks veranderen. Maar er komt een moment dat je niet meer zo makkelijk gaat plussen en dan zou ik wel het volume verminderen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je progressie boekt en deze manier van trainen leuk vindt zou ik nog ff niks veranderen. Maar er komt een moment dat je niet meer zo makkelijk gaat plussen en dan zou ik wel het volume verminderen.

Nee maar dat weet ik zelf ook uiteraard. Als ik elke training 1/2 reps kan uppen dan wordt ik sterkste BB'er ooit lol #notgonnahappen

BACK. Laatste B-dag als 18-jarige verliep goed:

21-9-2019 B:
HS plate loaded underhand pulldown (+0 reps)
32,5kg elke kant x 10, 9
Rack pull (+gewicht)
160kg x 7, 6, 7 (eindelijk geen gekut meer met grip :D)
Technogym plate loaded low row (+gewicht )
43,75 kg elke kant x 8, 8, dropset 23,75kg
Technogym plate loaded pulldown (vervangende oefening)
40kg elke kant x 8, 8 (voelde super goed, lats pumped :fire:)
Cable lat prayer (+1 rep)
25kg + 0,5kg microplate x 13, 10, dropset 15kg

Plate loaded shrug machine (+3 reps)
51,25kg elke kant x 12, 11 (trapzilla bruh)

Tricep pushdown 2-handle (+1 rep)
15kg + 0,5kg microplate x 9, 8, dropset 7,5kg
HS plate loaded machine dips (+2 reps)
43,75kg elke kant x 8, 8, 8 dropset 23,75kg
Werd hier even aan de praat gehouden door een jongen die ik niet kende, maar wel wist dat hij bij peak trainde. Lang niet gezien, zei dat ik erg vooruit was gegaan. Leuk om te horen :)
Rope overhead extension SS regular rope extension (+1 rep)
15kg x 9, 9, dropset 7,5kg

Leg raises 3 sets

Forearms 2 sets

Planning: maaltijdjes zoals gewoonlijk, vanavond werken en college terugkijken. Morgenvroeg trainen, 's middags verjaardagsinkopen doen en 's avonds feestje geven voor mijn verjaardag zondag. Gaan ook stappen. Morgenvroeg zou benen zijn, maar denk dat ik quads enkel beetje pompwerk ga doen, anders heb ik de rest van de dag echt geen energie meer. Was sowieso van plan middagdutje te pakken nog. Daarnaast gewoon normale schouderroutine met kuiten. Voeg waarschijnlijk nog wat DB presses toe en wat bicepwerk voor de fun. Laatste dag 18 moet wel lekkere training worden :flexbiceps:

Zuipen en op huis aan kruipen of wat staat er op de planning?

Hehe het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit hoe ik aangesproken word :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven