- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Hoppa! #gainenzondertrainenGewicht afgelopen week: 83,45kg (elke dag zowel 's ochtends als 's avonds gewogen, daar gemiddelde van). Gisteravond na sushi 85,7kg.
Daar ken jij alles van!

Ik ontken alles!

Veel meer stretch op upper pec en zwaarder.
Zag onlangs nog n filmpje van Russel Orhii waar hij hetzelfde had en gewoon eerlijk was.Me dus goed herpakt t.o.v. vorige A-sessie waar zo'n beetje alles fout ging wat fout kon gaan, lol. Merk wel dat ik de laatste tijd teveel praat tussen setjes door. Sociaal gezien wel goed teken: kan met iedereen overweg in mijn gym. Maar volgende keren gewoon ff hey zeggen en dan weer koptelefoon op. Night
Dat geloof ik. Zowel met 22.5kg als band is al je reet in de fikHyperextensions (+2 reps)
22,5kg + band x 10, 10, dropset BW
Ass on![]()
![]()
![]()

Heeft iemand trouwens nog goeie suggesties voor een koptelefoon die niet extreem groot is en een goeie bass heeft? @Bert ik weet dat jij dr zon eentje hebt
Beter gewoon oordopjes imo
Voor.tijdens het trainen dan
Oordopjes moet je juiste pasvorm bij zoeken. Met zoon geval op mijn hoofd zou ik echt niet kunnen trainen.
Ik heb de goedkoopste van jbl. Gewoon goed. Zitten fijn. Heftige bas.Ik heb al een paar jaar oordopjes van Skullcandy met zo'n bandje die om je nek gaat. Bevalt super goed en kostte maar 50 euro ofzo
Best moe dus @Skatermarvin de oranje monster zero die ik op ga drinken is op jou!
die zou ik nooit nemen! Vieze oranje!
Heeft iemand trouwens nog goeie suggesties voor een koptelefoon die niet extreem groot is en een goeie bass heeft? @Bert ik weet dat jij dr zon eentje hebt