XXL Nutrition

Joost's Log: Push Harder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nog gefeli! goede B-day gains gemaakt zo te zien ;)

• Topic Starter Topic Starter
Had gister paar op jou gedronken. Proficiat man :wazzup: :rocknana:
:eek::finger:
Nog gefeli! goede B-day gains gemaakt zo te zien ;)

Dankjullie ! :)

Vannacht zo'n 9,5u geslapen. Vanaf nu gewoon weer back on track (overigens heb ik dit weekend ook geen maaltijden ofzo geskipt). Nog steeds beetje moe dus vanmiddag nog even slapen en verder hele dag aan de studie. Vanavond weer trainen :hedbang:

Gewicht afgelopen week: 83,45kg (elke dag zowel 's ochtends als 's avonds gewogen, daar gemiddelde van). Gisteravond na sushi 85,7kg :D.

Post bday/sushi/recovery van vorige k*tsessie

23-9-2019 A:
HS plate loaded flat press (+2 reps)
30kg elke kant x 10, 7
Incline SM press 30* (vervangende oefening)
60kg x 6, 6, 5, dropset 40kg
Vervangende oefening? Ja: zet het bankje andersom :D Veel meer stretch op upper pec en zwaarder.
Technogym plate loaded wide machine press (+2 reps)
45kg elke kant x 9, 7, dropset 25kg
Incline DB fly 30* (+1 rep)
12kg x 11, 11
Technogym shitty fly machine waar je armen zitten alsof je DB shoulder press doet (90* dus)
3 pompsets fly machine was bezet

HS lying leg curl (+gewicht)
13kg elke kant x 10, 9, dropset 8kg
RDL (+gewicht)
120kg x 7, 6, 6
Voelde me hyped dus ging meteen naar 120kg ipv nog 117,5, goede beslissing dus.
Hyperextensions (+2 reps)
22,5kg + band x 10, 10, dropset BW
Ass on :fire: :fire: :fire:

Rope hammer curl (+1 rep)
22,5kg x 10, 9, dropset 15kg
One arm cable curl (+2 reps)
7,5kg + 1,25 plate + 0,5kg microplate x 7, 7, 7, dropset 5kg
Incline DB curl 45* (+1 rep)
10kg x 8, 8, dropset 6kg

HS smith machine calf raises (+5 reps)
25kg x 14, 14, 12, dropset 15kg

Me dus goed herpakt t.o.v. vorige A-sessie waar zo'n beetje alles fout ging wat fout kon gaan, lol. Merk wel dat ik de laatste tijd teveel praat tussen setjes door. Sociaal gezien wel goed teken: kan met iedereen overweg in mijn gym. Maar volgende keren gewoon ff hey zeggen en dan weer koptelefoon op. Night

Me dus goed herpakt t.o.v. vorige A-sessie waar zo'n beetje alles fout ging wat fout kon gaan, lol. Merk wel dat ik de laatste tijd teveel praat tussen setjes door. Sociaal gezien wel goed teken: kan met iedereen overweg in mijn gym. Maar volgende keren gewoon ff hey zeggen en dan weer koptelefoon op. Night
Zag onlangs nog n filmpje van Russel Orhii waar hij hetzelfde had en gewoon eerlijk was.
"Hey, ik zit ff in de zone, na mn sessie wil ik praten."

Nieuwe gymtrack ook weer hihi

Heeft iemand trouwens nog goeie suggesties voor een koptelefoon die niet extreem groot is en een goeie bass heeft? @Bert ik weet dat jij dr zon eentje hebt

Heeft iemand trouwens nog goeie suggesties voor een koptelefoon die niet extreem groot is en een goeie bass heeft? @Bert ik weet dat jij dr zon eentje hebt

Ik heb de Bang & Olufsen H9. Je hebt ook de H9i, die is iets minder prijzig, en ongeveer gelijkwaardig in kwaliteit. Vind de tonen bijzonder zuiver en de bass echt heel mooi diep. Dit is de beste koptelefoon die ik ooit gehad heb.

Heb hiervoor een Bowers & Wilkens PX en P5 gehad en die waren ook goed, maar ik hoor het verschil echt wel. De P5 is overigens on-ear, de andere niet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven