AndroidHealthClinic

Joost's Log: Push Harder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gewoon max volume, heb je ook geen NC nodig :rocker:
 
Onlangs op Aliexpres goedkope BT-oortjes besteld van Xiaomi en vallen niet eens tegen. Vrij helder geluid, redelijke bass maar geen noise-cancelling. Kosten ook geen drol, ben best tevreden.
Deze dus (had ze overigens wel goedkoper, rond €10) ;

https://nl.aliexpress.com/item/3302...chweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_53

LIENLIEN zei:
Ano_261020 ik heb zelf geen airfryer (:treuren:) maar ik denk dat een airfryer minder geschikt is om echt te gaan mealpreppen. Airfryer is volgens mij eerder bedoeld om dingen "à la minute" te bereiden en dus lekker krokant. Als je dit dan in bakjes gaat verdelen, zou de "krokantheid" (is that even a word?) wel eens kunnen verdwijnen.
Afin, misschien zit ik er wel helemaal naast en ga jij binnenkort het tegendeel bewijzen :)
In elk geval benieuwd naar je cooking skills!

Airfryer is fantastisch, ook om te mealpreppen. Krokant moet je eigenlijk meteen eten, maar dat is uit de pan of oven idem.
Gewoon rauw erin (kip, rund, etc.) en in een mum van tijd klaar en mals. Voor mij de aankoop van het jaar geweest(!)
 
Harde training achter de rug:

25-9-2019 C:
Leg extension (+1 rep)
50kg x 11, 9, dropset 25kg
Technogym plate loaded leg press (+3 reps)
285kg x 8, 7, 7
Technogym plate loaded leg press (+1 rep)
245kg x 9, 8, dropset 160kg
Pump was echt goed hier maar was nogal druk in de gym dus geen foto's gemaakt, komen er nog wel aan ;)
SM squats 100kg SS lunges BW (+0 reps)
8, 8

HS SM calf raises (+gewicht)
27,5kg x 11, 11, 10, dropset 17,5kg
Doe deze nu om de dag, zeker in gewicht en ook subjectief maak ik nu goeie kuitprogressie. Road to wovano kuiten!!!

DB rear delt flyes (+5 reps)
10kg x 13, 12, dropset 6kg
Heb hier 1 setje geschrapt. Werd een beetje zo'n get it done oefening waarin ik niet 100% gaf. Daarom 2 sets. Rear delts krijgen ook genoeg indirect volume met row variations. Goeie pump hier en zoals jullie zien 5 reps progressie omdat ik nu alles gaf.
Technogym plate loaded machine press (+ 1 rep)
30kg elke kant x 7, 6, 6
Deze komt onderaan wat verder van m'n lichaam dan bijvoorbeeld een BB/DB press. Goeie stretch op front delts.
Rope front raises (+2 reps)
10kg x 11, 10
Cable one-arm lateral raises (+2 reps)
3,75kg + 0,5kg microplate x 10, 9, 9, dropset 2,5kg
Gouden tip van Jordan Peters: geen handle gebruiken maar zo'n attachment voor donkey kickbacks die je normaal om je enkel doet om je pols doen. Hoef je niet na te denken om de handle vast te houden en kun je side delt zo hard mogelijk contracten. Laat kabel achter rug langsgaan en hou bovenin vast als arm een hoek van 90* bereikt. Arm blijft ook heletijd recht, geen buiging in ellebogen.
Machine lateral raises SS upright rows (+gewicht)
27,5kg/27,5kg x 9/8, 8/8, dropset 10kg

Weer progressie op (bijna) elke lift! Voel me goed. Trainen erg leuk. Begint wel steeds zwaarder te worden. Momenteel op 3600 kcal en ca. 83,5kg. Kracht en fysiek gaan nog steeds vooruit en blijf redelijk droog nog. Ga volgende week wel even kcal uppen want gewicht lijkt deze week te stagneren. Doe alles in kleine stapjes want m'n vorige bulk was zo'n all out shitty whatever you can eat bulk waarin ik veel te veel vet ben bijgekomen. Had hierover ook wat gepost in chrash zijn log; had je die video van JP al gekeken? :p

Vanavond niks doen behalve vriend beetje op weg helpen met voeding/training en relaxen. Night peeps.

898FA533-2C0C-4118-8528-D3C07319875B.png
 
Laatst bewerkt:
Wat een eer dat mijn kuiten als voorbeeld genomen worden :heart:
 
Nog niet, morgen op het werk ga ik hel bekijken :p
Je rug is al goed wijd aan het worden!
 
26-9-2019 A:
HS plate loaded flat press (+1 rep)
30kg elke kant x 10, 8
Incline SM press 30* (+gewicht)
62,5kg x 6, 6, 4, dropset 42,5kg
Stretch op upper pec is echt geweldig zonder dat er internal shoulder rotation optreedt
Technogym plate loaded wide machine press (+1 rep)
45kg elke kant x 9, 8, dropset 25kg
Incline DB fly 30* (+1 rep)
12kg x 12, 11
HS machine fly (+gewicht)
67,5kg x 12, 11, dropset 37,5kg

HS lying leg curl (+2 reps)
13kg elke kant x 11, 10, dropset 8kg
RDL (+3 reps)
120kg x 8, 8, 6
Begin sterk te worden in de pulls!!
Hyperextensions (+gewicht)
25kg x 10, 8, dropset BW
Kon de elastische band niet vinden dus deed maar zonder. Voelde veel beter eigenlijk, meer load op glute en minder op onderrug. Deze dus vanaf nu zonder band.

Rope hammer curl (+1 rep)
22,5kg x 11, 9, dropset 15kg
One arm cable curl (+1 rep)
7,5kg + 1,25 plate + 0,5kg microplate x 8, 7, 7, dropset 5,5kg
Incline DB curl 45* (+0 reps)
10kg x 9, 7, dropset 6kg

We blijven progressie maken! Morgenmiddag even lunchen uit huis, zin in. Zal wel foto's maken. Heb qua dieet 1 extra ei toegevoegd tijdens lunch voor wat extra kcal. Nu dus op 3650-3700. Gewichtstoename is er zonder overdreven fat-gains (zie anders post in laatst genomen foto). Blijf ook tot mijn eigen verbazing nog vrij lean. Maar heb dan ook veel geleerd van m'n vorige bulk waarin ik veel te snel wilde :D.

Doel is gewoon zo sterk/goed mogelijk worden in m'n lifts, met nadruk op m'n presses. Daarnaast vind ik zware pulls (RDL, rack pulls) ook geweldig en wordt daar ook steeds beter in (120kg x 8 en en 160kg x 8 respectievelijk). Pressprogressie gaat bij mij veel langzamer. Oh well, we keep going!
 
Nette progressie!
 
Behalve in Turkije :)
Gisteren met moeite wat fruit, een shake en boterham binnen kunnen houden. Ik kom lichter terug van een all-in vakantie als ik mij morgen niet kan volvreten.
 
Gisteren met moeite wat fruit, een shake en boterham binnen kunnen houden. Ik kom lichter terug van een all-in vakantie als ik mij morgen niet kan volvreten.
Beschouw het als een compensatiedag :)
 
Eens in de zoveel tijd is McDonald's wel nice. Ook 1 van de weinige fast food shit waar ik later nooit buikpijn oid van heb. Alleen hier in Russia is het menu heel anders dan in NL of Duitsland en het smaakt eerlijk gezegd ook minder hier.
 
Ano_261020 als ik mijn schema beu ben ga ik jou trainingen eens na-apen als ik het volume aankan. Je maakt er solide gains op in kracht en looks en ik denk dat je goed weet wat je doet
 
Ano_261020 als ik mijn schema beu ben ga ik jou trainingen eens na-apen als ik het volume aankan. Je maakt er solide gains op in kracht en looks en ik denk dat je goed weet wat je doet
Ik denk meer dat je een schema moet pakken dat bij je lichaam past ipv nadoen van iemand. Waarom zouden BB'ers dan niet gewoon het schema nadoen van de Mr. Olympia's ofzo...
 
Ano_261020 als ik mijn schema beu ben ga ik jou trainingen eens na-apen als ik het volume aankan. Je maakt er solide gains op in kracht en looks en ik denk dat je goed weet wat je doet


Raad ik je af haha. Waarom? Dit is mijn resultaat na 2-3 jaar draaien en wrikken aan mijn schema totdat ik iets had wat werkte en leuk was :). Maar om een x te proberen kan altijd natuurlijk haha
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven