Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)
. Zoals @Spambod als suggereerde, train ik relatief hoog volume voor DY/failure style training. Merk nu ook echt dat het zwaar wordt om te progressen. Maargoed: vind deze manier van trainen super, lekker intensief en zodra ik niet verder kan zal ik inderdaad volume schrappen. Maar nu is het moment nog niet (denk ik).
). Zal eens kijken naar draadloze oortjes met krachtige bass. Heb nog wat verjaardagsgeld liggen. Wil ook shirtjes van www.ironrebel.com lekker hardkoor.

/OutOverigens @Skatermarvin ik vind die oranje monster misschien wel de lekkerste die ik ooit gehad heb![]()
Klinkt goed..Tricep pushdown 2-handle (+2 reps)
15kg + 0,5kg microplate x 10, 9, dropset 7,5kg
Iedereen die deze nooit gedaan heeft mist wat. Je hebt 2 losse handles en pakt die zoals je een straight-bar underhand pushdown zou doen (focus op long-head), en trekt ze helemaal uit elkaar zodat je polsen naar je zijkanten wijzen (alsof je een rope pushdown zou doen en de touwen helemaal uit elkaar zou trekken onderaan). Echt super oefening, pumped af. Superset meteen met overhand pushdown (J.M. style)
heb je nog wensen qua ingredienten die je wel en niet lust? Of wat er perse in moet zitten?

heb je nog wensen qua ingredienten die je wel en niet lust? Of wat er perse in moet zitten?
Heb je voorbeelden van wat je zoal eet? kan ik me daar een beetje op richten.
Ik kan vast wel wat bedenken voor je.![]()

Daar stond alleen "standaard agv-tje"Voor huidige dieet kun je de openingspost bekijken.

) kan je lekker eenvoudig smaak aan geven door bakje wat bouillon met gember/knoflook/bosui te maken en vis erin en dan in de airfryer. Maar met zelfde gemak kan dat ook in de magnetron stomen. 

Wat zijn dat? Gewoon de combinatie van beide?Ben zelf ook wel fan van gigandes, zwarte bonen en linzen. Gemak uit blik of zak tegenwoordig.
) maar ik denk dat een airfryer minder geschikt is om echt te gaan mealpreppen. Airfryer is volgens mij eerder bedoeld om dingen "à la minute" te bereiden en dus lekker krokant. Als je dit dan in bakjes gaat verdelen, zou de "krokantheid" (is that even a word?) wel eens kunnen verdwijnen.
Gigandes oftewel fasulye zijn grote witte bonen. Bij de turkse winkel vaak.
ik heb nooit Bluetooth oortjes, vind beetje zonde geld, raak ik zo kwijt denk ik.![]()
Sony WFSP700NB (Zwart) nu voor € 124,00 bij TI-84shop!
Sony WFSP700NB (Zwart) bij TI-84shop! Nu voor € 124,00 inclusief verzending en 2 jaar garantie! De goedkoopste in de Benelux!www.ti-84shop.nl
Deze staan me wel aan, thoughts @Guido32 @Spambod @Big Chungus @Lm7790 ??

Bij mediamarkt heb je van die goedkope,
ik heb nooit Bluetooth oortjes, vind beetje zonde geld, raak ik zo kwijt denk ik.
Heb gewoon setje dopjes van 10eu bij de MM gehaald, 1x in de zoveel tijd gaan ze kapot maar kan daar wel mee leven
Mocht je zn Bluetooth ding halen zou ik wel naar recensies zoeken, blijkt nogal dat er veel meuk tussen zit

In ear is toch veel chiller dan zo'n groot ding op je hoofd?Eerlijkgezegd heb ik geen idee van losse oortjes. Heb altijd een wielewaal koptelefoon. Onder andere voor de bass en de noise canceling.
Hmm vind juist die dingen in m’n oor irritant. En kwaliteit met koptelefoon is gewoon veel beterIn ear is toch veel chiller dan zo'n groot ding op je hoofd?

In andere plekken niet?Hmm vind juist die dingen in m’n oor irritant. En kwaliteit met koptelefoon is gewoon veel beter![]()

Merci bien!Gigandes oftewel fasulye zijn grote witte bonen. Bij de turkse winkel vaak.
Zwarte bonen en linzen ken je neem ik aan wel.
Zijn allen gewoon afzonderlijk in blik te krijgen.
Maar je hebt tegenwoordig ook van die stazakken van Hak en eigen winkelmerk AH en lidl met bonenmixen.
Dit soort:
![]()
Bonenschotel
hak.nl
Bonenschotel bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar bonenschotel? Hier vind je een overzicht van alle bonenschotel bij Albert Heijn ✓ Grootste assortiment ✓ Beste kwaliteit. Bekijk producten!www.ah.nl
even een oude folder van deze
![]()
Lidl Actuele folder 20.05 - 26.05.2019
Geldig 20.05 - 26.05.2019 Bent u op zoek naar de huidige Lidl-folder? Lidl is een Duits levensmiddelenbedrijf met meer dan 8.000 winkels, verspreid over heel Europa. De supermarktketen is actief in 23 verschillende landen en natuurlijk zijn er ook de nodige Lidl-winkels in Nederland. In het...wekelijkse-folders.nl