XXL Nutrition

Joost's Log: Push Harder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Raad ik je af haha. Waarom? Dit is mijn resultaat na 2-3 jaar draaien en wrikken aan mijn schema totdat ik iets had wat werkte en leuk was :). Maar om een x te proberen kan altijd natuurlijk haha
Ik vind na 13j nog steeds geen schema dat mij echt ligt, madcow vond ik leuk om te doen maar lukte na een week of 8niet meer, 3xfull body herstel ik niet genoeg en bij splits ben ik na de eerste oefening al veel van mijn kracht kwijt. UB LB 2x is nog een optie, maar in heb heel weinig materiaal om LB te trainen. In zit eraan te denken een goedkoop abonnement bij 040 in Valkenswaard te pakken om toch LB 1x per week met wat meer verschillende oefeningen aan te pakken.
 
chrash je moet inderdaad gewoon doen wat je ligt!
 
Eens in de zoveel tijd is McDonald's wel nice. Ook 1 van de weinige fast food shit waar ik later nooit buikpijn oid van heb. Alleen hier in Russia is het menu heel anders dan in NL of Duitsland en het smaakt eerlijk gezegd ook minder hier.

Wat voor maaltijden eet je dan zoal in Rusland (de Russische versie van stamppot e.d.)?
 
Wat voor maaltijden eet je dan zoal in Rusland (de Russische versie van stamppot e.d.)?

Ik eet alleen maar kip, rijst, tonijn, oats, eieren etc lol. Ik wijk misschien eens per maand af van mijn schema voor een pizza of burger.

Maar de traditionele Russische keuken is wel erg chill. Had mezelf met Oud en Nieuw vorig jaar op bezoek bij de familie van mijn vriendin bijna in coma gegeten. Heel haar familie was na een paar hapjes al aan het janken dat ze vol waren en ik veegde vervolgens alles van tafel haha.
 
Eerste bro-BB airfryer maaltijd is een feit! lienlien marina1975

100g kip
100g rijst
Cajun kruiden
Italiaanse roerbakgroente
Zoete chilisaus

:D
2211CE24-C341-4892-8D8F-121A34089F6D.jpeg
 
Ziet er goed uit "bro"! :D
En, verdict?

Ik vind het lekker! Maar dit is de eerste keer dat ik dus echt voor mezelf 'kook', dus ben ook snel tevreden haha. Moet de kip volgende keer even in kleinere stukjes snijden maar voorderest alles prima!
 
Ik kan dus ook eens bij jou komen eten, top!
 
Ik vind het lekker! Maar dit is de eerste keer dat ik dus echt voor mezelf 'kook', dus ben ook snel tevreden haha. Moet de kip volgende keer even in kleinere stukjes snijden maar voorderest alles prima!
Wanneer ga je voor lienlien en mij koken? :D
Ziet er goed uit!

Alleen de kip uit de airfryer?
Roerbak groente kunnen er ook in. Of zaten die erbij?
 
Als je frieten in zo'n ding doet, smaakt het dan hetzelfde? Indien ja, ruikt het dan ook naar zo'n vettige frietpot?
 
Als je frieten in zo'n ding doet, smaakt het dan hetzelfde? Indien ja, ruikt het dan ook naar zo'n vettige frietpot?

Geen idee nog geen friet in gedaan. Maar zodra ik het weet laat ik je het weten chef!
 
29-9-2019: C
Machine squat
120kg x 8, 7, 6 (leg ext. en beide leg presses waren bezet)
DB split squats
10kg 2 setjes (nog steeds leg ext. en leg presses bezet lol)
Leg press (+1 rep)
245kg x 9, 9, dropset 160kg
Leg extension
50kg x 8, 7, dropset 25kg (track reps niet t.o.v. vorige keer want dit is normaal 1e oefening)
DB split squats (again)
10kg 2 setjes + dropset BW
Deze voelde erg goed dus hou ik er sowieso in als finisher.

HS smith machine calf raises (+2 reps)
27,5kg x 13, 13, 12, dropset 17,5kg

DB rear delt flyes (+gewicht)
12kg x 9, 8, dropset 6kg
Technogym plate loaded shoulder press (+1 rep)
30kg elke kant x 7, 7, 6
Rope front raises (+0 reps)
10kg x 11, 10
Cable lateral raises (+gewicht)
7, 6, 6, dropset 2,5kg
Machine lateral raises 27,5kg SS upright rows 27,5kg (+1 rep)
10/9. 8/8, dropset 10kg

Quads was een beetje ruk aangezien er 3 anderen tegelijk benen deden en dus de machines veelal bezet waren. 'Waarom squat je dan niet gewoon?'. Omdat squats kut zijn lol. Wel goeie pump. Vandaag verder aan studie en relaxen.

Training van vrijdag 27-9-2019 geen zin om nog te loggen. Belangrijkste was rack pull 162,5kg x 6. Byee
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven