AndroidHealthClinic

Joost's Log: Push Harder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind vaak dat je aan die botstructuur (polsen, enkels), maar ook hoe spieren aanhechten al heel goed kan zien of het ooit wat gaat worden of niet.

Tuurlijk kan je aardig wat aanzetten door te kuren, maar zonder de genen van een kampioen word je geen kampioen...

Kijk eens even in je glazen bol dan en vertel me of het ooit wat gaat worden met mij?

Anders ga ik maar beter schaken

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
Kwam er in de gym achter dat ik mn oortjes vergeten was... :headbang:

9-10-2019: Poesj
HS plate loaded flat press (+1 rep)
30kg elke kant x 10, 8
Incline DB press 30* (+1 rep)
26kg x 6, 6, 5
Voelde al stukken beter dan vorige keer
Technogym plate loaded wide press (+1 rep)
46,25kg elke kant x 8, 7, 7
HS machine fly (+1 rep)
70kg x 11, 10, DS 40kg

Technogym plate loaded shoulder press (+1 rep)
30,5kg elke kant x 6, 5, 4
Rope front raises (+1 rep)
10kg + 1,25kg plate x 10, 8

HS plate loaded machine dips (+3 reps :D)
46,25kg x 7, 6, 6
Rope overhead extension SS regular rope extension (+2 reps)
15kg x 8, 7, 6, DS 7,5kg

Cable lateral raises (+1 rep)
5kg x 9, 7, 6,
Machine lateral raises 27,5kg/upright rows 27,5kg (+1 rep)
10/10, 10/10, DS 10kg

2e pushsessie ging al stukken beter dan de 1e. En progressie op alle lifts dus vind t prima. Helaas oortjes vergeten, dus verstand maar op 0 gezet. Raak altijd in paniek als iets niet zoals gepland gaat lol... Morgenochtend 05:30 op en werkcollege, 12:00 thuis en 13:00 naar de gym. Ga 's avonds met mijn vriendin naar de gym maar dat is gewoon een beetje aankloten, daarom wil ik 's middags eerst zelf trainen (pullday). :eating:

Kijk eens even in je glazen bol dan en vertel me of het ooit wat gaat worden met mij?

Anders ga ik maar beter schaken
Zijn wel een soort calculators voor op basis van enkel en polsdikte..

Edit:

Zijn wel een soort calculators voor op basis van enkel en polsdikte..

Edit:

Wat een onzin :o

Dat soort calculators zijn alleen al onzinnig om het simpele feit dat er van uit wordt gegaan dat gasten zoals Reg Park natty waren. En daar is dan heel die calculator op gebaseerd. :o Dbol en testosteron bestaan al sinds de jaren 40 en aangezien Reg Park geld verdiende met zijn fysiek is er geen enkele reden om aan te nemen dat hij natty was.

Jezelf en je eigen potentieel limiteren door een of andere calculator op internet... Kweetnie bro. Mij lijkt het zonde.

Ik zie sowieso het nut niet van jezelf vastpinnen op een mogelijke genetisch voor- of nadeel. Als ik nu zou concluderen dat m'n genetics ruk zouden zijn zou ik onbewust al 10% minder geven. Daarnaast gaat je eigen genetica overschatten je (denk ik) alleen maar teleurstelling opleveren :o

Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen op wedstrijd niveau mee te doen als je zowieso de genen er niet voor hebt.

Wat betreft het niet natty zijn van die genoemde: akkoord ;) Geeft overigens wel aan dat er nauwelijks mensen zijn die een FFMI halen van 25..zelfs niet met kuren

Ik zie sowieso het nut niet van jezelf vastpinnen op een mogelijke genetisch voor- of nadeel. Als ik nu zou concluderen dat m'n genetics ruk zouden zijn zou ik onbewust al 10% minder geven. Daarnaast gaat je eigen genetica overschatten je (denk ik) alleen maar teleurstelling opleveren :o

Helemaal mee eens... Daarom denk ik altijd: mijn genetics zijn average en ik doe gewoon me best en dan zien we wel waar het schip strandt. :)

Denk niet dat ook maar iemand op dit forum Dorian/Arnold genetics heeft. Maar met een klein beetje geluk kun je denk ik, mits je er genoeg voor doet, enigszins wat bereiken op nationaal niveau.

Kon deze gister for some reason niet posten

07A7DFCD-8322-498B-8D8B-F68F22D1E699.png

Gunshow!!:woot:

Zojuist goeie poeltraining. 6u slaap gehad (nauwelijks), maar een Red Bull en 1.5 cafeine pilletje doen wonderen.

10-10-2019: Pull
HS underhand pulldown (+1 rep)
35kg elke kant x 9, 8
Rack pull (+1 rep)
162,5kg x 7, 7, 6
Ga deze volgende training even deloaden naar 140-150 kilo want vorm verslechterd de laatste tijd. Vanaf daar weer opbouwen.
Technogym plate loaded low row (+1 rep)
45kg elke kant x 9, 8, 7
Lat pulldown (+1 rep)
55kg x 12, 10, 10
Stretch op lats: :fire:
Rope lat prayer (+1 Rep)
20kg x 11, 10, DS 12,5kg

DB rear delt flyes (+2 reps)
12kg x 11, 10, 9
HS plate loaded shrug machine (+gewicht)
55kg elke kant x 10, 10

Rope hammer curl (+1 rep)
22,5kg + 0,5kg microplate x 10, 9, 9
One arm cable curl (+1 rep)
7,5kg + 1,25kg plate x 8, 8, 7
Spider curl (+gewicht)
10kg x 10, DS 6kg

Forearms 2x

Weer progress gemaakt, was ook blij met de lat foto (zie post hierboven). Ben wel echt kapot nu. Ga vanavond met mijn vriendin naar de gym (voor t eerst) en zal daar gewoon een beetje aankloten met wat cardio. Wouden daarna misschien naar de mac.

Tijdens biceps vroeg een andere jongen of ik hem wou spotten met leg presses. Eerste setje 300kg x 6. Hij zei dat ie zn 6rm wou testen. Zag dat het niet all out was dus zei dat ie moest uppen. Na 5 min weer spotten maar nu met 320kg. Zei dat ie geen zin had en zich kut voelde, dus ik: KOMOP, PUSH, 1, 2, 3, GA DOOR, GOED... :hedbang::roflol: Haalde gewoon 6 reps zonder 1 vinger hulp. Rooie kop, bezweet, helemaal buiten adem en bijna overgeven. Mis die intensiteit wel soms, vooral als mensen spotten... Maar goed :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven