XXL Nutrition

Joost's Log: Push Harder

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
spotten op leg press? als je het niet houdt kan je toch gewoon laten zakken en beneden laten?

• Topic Starter Topic Starter
maar er is toch zo'n minimum/safety waar je altijd tegen kan? kan toch niet dat je dubbelgevouwen wordt als je het niet kan houden?

maar er is toch zo'n minimum/safety waar je altijd tegen kan? kan toch niet dat je dubbelgevouwen wordt als je het niet kan houden?

Wij hebben deze staan (en veel andere apparaten van hetzelfde merk). Zit halverwege nog een safety op.

1570792542410.png

Ik ben ook weleens niet meer omhoog gekomen met die leg press van Technogym en dat was no biggie hoor... Je kon er nog makkelijk onderuit komen en het was niet zo dat je dubbelgevouwen wordt door het platform lol

Bij die van hammerstrenght zit een verstelbaar geval én halverwege een @HillR safety

11-10-2019: Legs
Leg extension (+2 reps)
52,5kg x 11, 9
Technogym plate loaded leg press (+3 reps)
300kg x 8, 7, 7
Technogym plate loaded leg press (-set)
250kg x 8, 8
DB split squats (+2 reps)
10kg x 9, 9, DS BW
Stabiliteit elke keer beter.

HS plate loaded leg curl (-set)
13,75kg elke kant x 8, 7
RDL (+0 reps)
122,5kg x 7, 6, 6
Onderrug beetje sore, dus op safe gespeeld.
Hyperextensions (+1 rep)
25kg x 11, 10, DS BW
Adductor machine (+gewicht)
55kg x 11, 10

HS smith machine calf raises (+1 rep)
30kg elke kant x 12, 11, 10
HS seated calf raises (+2 reps)
20kg elke kant x 11, 11, 10, DS 10kg

Leg raises 3x

Hierna nog even posering geoefend en screenshots genomen. Ziet er degelijk uit. Echt helemaal kapot nu... Morgen gelukkig rustdag en zondagochtend pushsessie.

Doe jij die HS plate loaded leg curl met 1 of 2 benen tegelijk?

Als ik 'em met 2 benen doe slaat heel die machine nergens op, maar ik zag Matt Jansen een keertje op IG diezelfde machine doen met 1 been tegelijk en sindsdien ben ik het ook zo gaan doen. Voelt super chill

Foto's?

Als ik 'em met 2 benen doe slaat heel die machine nergens op, maar ik zag Matt Jansen een keertje op IG diezelfde machine doen met 1 been tegelijk en sindsdien ben ik het ook zo gaan doen. Voelt super chill

2 tegelijk. Maar is indd een unilateral machine dus kan evt met 1 been. 90% in de gym doet em wel met een been. Toevallig vandaag wel aan gedacht om unilateral te gaan doen.
Soon :hedbang:

Veel meer controle op die manier! Met 2 benen voel ik me altijd een motorisch gestoorde idioot

Ochtendsessie gehad:

13-10-2019: Push
HS plate loaded flat press (+1 rep)
30kg elke kant x 10, 9
Incline DB press 30* (+0 reps)
26kg x 6, 6, 5
Technogym plate loaded wide press (+1 rep)
46,25kg elke kant x 8, 8, 7
HS machine fly (+1 rep)
70kg x 11, 11, DS 40kg

Technogym plate loaded shoulder press (+0 reps)
30,5kg elke kant x 6, 5, 4
Waarschijnlijk vervangen voor DB presses
Rope front raises (+0 reps)
10kg + 1,25kg plate x 10, 8

HS plate loaded machine dips (+1 rep)
46,25kg x 7, 7, 6
Rope overhead extension SS regular rope extension (+0 reps)
15kg x 8, 7, 6, DS 7,5kg

Cable lateral raises (+1 rep)
5kg x 9, 7, 7
Machine lateral raises 27,5kg/upright rows 27,5kg (+1 rep)
11/10, 10/10, DS 10kg

Goeie sessie. Alleen jammer van geen liftprogressie bij front delts. Volgende keer beter. Dalijk even kijken bij de verbouwde gym in mijn dorp :hedbang:

Whoopwhoop, bijna overal progressie, en dat op een zondag :p

Hoe voer je deze uit? Kabel tussen je benen door of gewoon voor je?

Lekker die progressie op bijna alle oefeningen inderdaad! Je draait flink wat oefeningen weg trouwens!:fire:

Ik ken deze gast niet maar dit is de eerste video die ik kon vinden op YT lol. Alleen dan bovenin gewoon duimen naar boven houden i.p.v. draaien zoals op de video gedaan wordt. Heb ik van Matt Jansen z'n IG die komt vaak met goeie variaties op oefeningen die ik uitprobeer. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven