Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spotten op leg press? als je het niet houdt kan je toch gewoon laten zakken en beneden laten?
maar er is toch zo'n minimum/safety waar je altijd tegen kan? kan toch niet dat je dubbelgevouwen wordt als je het niet kan houden?Nee is plate loaded met zon hefboom. Als je niet 80% tot lockout komt ben je fucked
maar er is toch zo'n minimum/safety waar je altijd tegen kan? kan toch niet dat je dubbelgevouwen wordt als je het niet kan houden?
Aha, die niet inderdaad!![]()
Pure - Leg Press
Leg press Pure: built to last longer, the Pure plate loaded leg press machine offers the freedom and pure feel of free weights within a safe environment. Discover Technogym leg press today!www.technogym.com
maar er is toch zo'n minimum/safety waar je altijd tegen kan? kan toch niet dat je dubbelgevouwen wordt als je het niet kan houden?
Wij hebben deze staan (en veel andere apparaten van hetzelfde merk). Zit halverwege nog een safety op.
![]()
Doe jij die HS plate loaded leg curl met 1 of 2 benen tegelijk?
Als ik 'em met 2 benen doe slaat heel die machine nergens op, maar ik zag Matt Jansen een keertje op IG diezelfde machine doen met 1 been tegelijk en sindsdien ben ik het ook zo gaan doen. Voelt super chill
Soon

Veel meer controle op die manier! Met 2 benen voel ik me altijd een motorisch gestoorde idiootDoe jij die HS plate loaded leg curl met 1 of 2 benen tegelijk?
Als ik 'em met 2 benen doe slaat heel die machine nergens op, maar ik zag Matt Jansen een keertje op IG diezelfde machine doen met 1 been tegelijk en sindsdien ben ik het ook zo gaan doen. Voelt super chill
Veel meer controle op die manier! Met 2 benen voel ik me altijd een motorisch gestoorde idioot

Hoe voer je deze uit? Kabel tussen je benen door of gewoon voor je?Rope front raises (+0 reps)
10kg + 1,25kg plate x 10, 8

Hoe voer je deze uit? Kabel tussen je benen door of gewoon voor je?
Lekker die progressie op bijna alle oefeningen inderdaad! Je draait flink wat oefeningen weg trouwens!![]()