- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En wat is het doel van deze post?In het bodybuilding jargon is een 6 plate hack squat eigenlijk een 12 plate hack squat want er wordt meestal plates per side mee bedoeld. Jouw hack squat was eigenlijk dus slechts een 3 plate hack squat. Het spijt me je te moeten teleurstellen maar toch een fijne jaarwisseling gewenst.
In het bodybuilding jargon is een 6 plate hack squat eigenlijk een 12 plate hack squat want er wordt meestal plates per side mee bedoeld. Jouw hack squat was eigenlijk dus slechts een 3 plate hack squat. Het spijt me je te moeten teleurstellen maar toch een fijne jaarwisseling gewenst.

10% eraf bij je backoff set is wel erg weinig tbh. Dan ga je moeilijk echt hoger in reps werken.
Kan je niet beter 20% doen?
Dan is het ook makkelijker om bij de backoff sets te progressen.
Is maar net wat je zelf chill vindt ofc, ik vind het lekker om over de 10 reps minimaal te gaan eigenlijk

Als ik mijn 1RM bereken dan zou ik met 10% minder 8-10 reps moeten halen. Maar ik kijk gewoon even hoe het uitpakt. Een hack squat/RDL wil ik liever niet in 12+ reps doen. Bedankt voor je input in ieder geval![]()
Hangt natuurlijk ook van de oefening af inderdaad.
Zelf ga ik ook niet 12+ reps doen op sq of dl.
Jij doet dus ook niet bij elke oefening een backoff set?

No worries, dan kijk ik gewoon in jouw log naar hoeveel progressie iemand maakt op 600mg test![]()

10kg gain waarvan in de cruise niks verloren en ook geen significante stijging in BF (ik was namelijk al vet voordat ik aan die cycle begon) is niet bepaald een slecht resultaat. Als je mij echt wil beledigen zal je met iets beters moeten komen
Ik hoop dat de oliebollen je zullen smaken en ik wens je veel nieuwe gains in het nieuwe jaar!

Ik ben ook maar aan t fucking lol. Je zag er gewoon goed uit op je laatste foto![]()