AndroidHealthClinic

Joost's Log: Push Harder

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
5-1-2020: Push - borst (8), front delt (3), tricep (7), side delt (4), buik (3)
Warmfietsen: 10 min - 70kcal

HS plate loaded flat press (+1 rep)

42,5kg elke kant x 8
Incline DB press 30* (Top sets: +1 rep - Backoff: +0 reps)
Top sets: 32kg x 7, 6
Back-off: 28kg x 7
Vorm super clean. Allemaal paused en goeie contracties. Back-off wederom beetje teleurstellend.
Technogym plate loaded wide press (+2 reps)
53,75kg elke kant x 9. 8, RP 3 (20sec rust)
HS machine fly (+1 rep)
80kg + 1kg add-on x 11, 10, DS 40kg

Technogym plate loaded shoulder press (Top sets: +1 rep - Backoff: +0 reps)
Top sets: 32,5kg elke kant x 7, 7
Back-off: 27,5kg elke kant x 8

EZ-bar skullcrusher 15* bench (+1 rep)
23,5kg x 9, 8, 7
V-bar pushdown (+set)
25kg + 1kg add-on x 10, 9, 8, DS 15 + 1kg
Rope overhead extension (vervangende oefening)
12,5kg x 10, DS 7,5kg

Cable lateral raises (+2 reps)
5kg + 1,5kg add-ons x 10, 9
Machine lateral raises 35kg (+1 rep)
11, 11, DS 4kg DB's

Leg raises 3x
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Top training: 8,5/10!

Heb overal kunnen progressen wat mijzelf ook verraste, omdat ik zeer vroeg op moest vanochtend (hooguit 6u slaap gehad) en een matig middagdutje gehad.

Voor de oplettende volger: tricep deel is lichtelijk aangepast. Merk dat triceps beter reageren op (licht) hoger volume. Vandaar.

Vanavond niks meer doen behalve mijn nieuwe game spelen en morgen uitslapen.

:wave2:
 
Welke game heb je gehaald?
 
9-1-2020: Pull - Rug (10), Traps (2), Rear Delt (2), Biceps (7), Onderarmen (2)
10 min warmfietsen - 70 kcal

HS plate loaded underhand pulldown (+1 rep)

42,5kg elke kant x 9
Rack pull (Topset: +1 rep, Back-off: +5kg/-2 reps)
Top sets: 182,5kg x 7, 6
Back-off: 165kg x 8 beltless
Hou voor mijn back-off aan dat ik (op gevoel) ga uppen als ik 10 reps kan halen met mijn back-off.
Technogym plate loaded row (+0 reps)
52,5 kg elke kant x 8, 7, RP 4 (20 sec rust)
Technogym plate loaded lat pulldown (+1 rep)
51,25kg elke kant x 11, 9
Straight bar lat prayer (+1 rep)
25kg + 0,5kg add-on x 11, 11, DS 15+0,5kg

HS plate loaded shrug machine (+1,25kg, -4 reps)
66,25kg elke kant x 11, 10
Face pulls 2-handle (+2 reps)
25kg x 13, 12, DS 15kg
Volgende keer uppen

Rope hammer curl (+0 reps)
22,5kg + 1,75kg add-ons x 11, 10, 10
EZ-bar curl met arm blaster (+1 rep)
22,5kg x 9, 9, 8, DS 10kg
Incline DB curl (+0 reps)
10kg x 9, DS 6kg

DB wrist curls/BB reverse curl 2x
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goeie training: 8/10. Geen opmerkingen.

Wel lekker om eventjes te rellen vandaag :coffee:

:wave2:
 
Je krijgt je vriendin terug, wat n saaie trut!
Goede training weer, Joost!
 
Training van gister;

10-1-2020: Legs - Quads (8), Hamstrings/Gluteus (6), Adductor (2), Kuiten (5)
10 min warmfietsen - 70kcal

Leg extension (+1kg, -3 reps)

60kg + 1kg add-on x 11, 9
Hack squat (Top sets: +2 reps - Back-off: +0 reps)
Top sets: 122,5kg x 8, 7
Back-off: 110kg x 9
Top sets naar 123,75
Technogym plate loaded leg press (+1 rep)
292,5kg x 9, 9
DB split squats (+1kg, -1 rep)
22kg x 11, DS BW, isohold 10 sec.

Technogym seated leg curl (+1 rep)
52,5kg + 1kg add-on x 12, 10
RDL (Top sets: +1 rep, Back-off: +1 rep)
Top sets: 145kg x 8, 7
Back-off: 130kg x 9
Top set uppen naar 147,5 volgende keer. Was wel zwaar deze keer, ook vorm even in de gaten houden
Hyperextensions (+0 reps)
32,5kg x 11, DS BW
Adductor machine (+4 reps)
85kg +2,5kg add-ons x 13, 12
Volgende keer 90kg. Machine gaat tot 100, aan het eind van deze bulk max ik deze!!!11!!1!

Machine calf raises (+5 reps)
15kg elke kant x 13, 13, 12
Uppen naar 17,5
HS seated calf raises (+2 reps)
26,25kg per kant x 12, 12, DS 20kg
Volgende keer 1,25 plaatje erbij
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goeie training: 9/10! Als cheat gisteravond nog wraps met zalm/rucola gehad (als je dat uberhaupt een cheat kan noemen :o)

Ohja stop eens even met mij dik te noemen op dit forum/in mijn instagram DM :( LM Zeenius Furryx94 Robin

:wave2:
 
Als Joost hier een love-emoji op plakt is hij echt dik.
 
Laatst bewerkt:
Dikzak.

rum is de key, vanmorgen -2kg
 
Oei... ik was niet de enige dus :$
tijd voor goede voornemens?
 
Matige training

Hier een meme om het goed te maken

0F87B808-7521-481B-A5D8-9247DE54D3EB.png
 
Joost, jij zit al een tijd rond de 3800-4000 cal als ik me niet vergis. Hoe gaat het met jouw eetlust? Ik zit zelf iets minder lang dan jou in de bulk met dezelfde inname, maar wel serieus last van trek steeds. Herkenbaar?
 
Joost, jij zit al een tijd rond de 3800-4000 cal als ik me niet vergis. Hoe gaat het met jouw eetlust? Ik zit zelf iets minder lang dan jou in de bulk met dezelfde inname, maar wel serieus last van trek steeds. Herkenbaar?

Eetlust blijft stabiel. Ben deze tijd wel veel thuis, als ik moet reizen/actief ben is deze wel een stuk groter
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Joost, jij zit al een tijd rond de 3800-4000 cal als ik me niet vergis. Hoe gaat het met jouw eetlust? Ik zit zelf iets minder lang dan jou in de bulk met dezelfde inname, maar wel serieus last van trek steeds. Herkenbaar?
Bedoel je nu dat je nog trek hebt? Als je aan het bulken bent en je hebt meer trek, kan het misschien geen kwaad wat hoger te zitten; je zou echt wel vol moeten zitten tijdens de bulkfase (niet per se propvol, maar geen hongergevoel). Weet je zeker dat je je onderhoud goed hebt bepaald? Hoe snel kom je nu aan?
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Bedoel je nu dat je nog trek hebt? Als je aan het bulken bent en je hebt meer trek, kan het misschien geen kwaad wat hoger te zitten; je zou echt wel vol moeten zitten tijdens de bulkfase (niet per se propvol, maar geen hongergevoel). Weet je zeker dat je je onderhoud goed hebt bepaald? Hoe snel kom je nu aan?
Ik bedoel inderdaad dat ik nog trek heb. Ik ben ongeveer 2,5 maand geleden begonnen op 3600 cal. Mijn onderhoud heb ik toen berekend op 3200. Inmiddels zit ik op 4000. Ik ben ongeveer 4,5 kg aangekomen. De verleiding om te verhogen is groot, maar ik ben wel een beetje bang om teveel vet aan te zetten. De spiegel (de klootzak) zegt me dat ik fluffy aan het worden ben.
 
Ik zou je output in de gym (logboek/krachtgains) aanhouden voor kcal inname totdat je jezelf in de spiegel echt te dik vindt GO02
 
Ik bedoel inderdaad dat ik nog trek heb. Ik ben ongeveer 2,5 maand geleden begonnen op 3600 cal. Mijn onderhoud heb ik toen berekend op 3200. Inmiddels zit ik op 4000. Ik ben ongeveer 4,5 kg aangekomen. De verleiding om te verhogen is groot, maar ik ben wel een beetje bang om teveel vet aan te zetten. De spiegel (de klootzak) zegt me dat ik fluffy aan het worden ben.
In dat geval zou ik niet ophogen, maar dit aanhouden. Naturel zou ik 2 kg/maand aankomen als de max. zien, natuurlijk wel afhankelijk van hoe lang je al traint o.a.
Een beetje vet is niet erg, de spiegel zegt genoeg.
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Bedankt! Dan blijf ik nog even op 4000. De prestaties in de gym zijn nog vrij goed. Misschien dat ik wat ga schuiven in mijn macro’s.
 
Bedankt! Dan blijf ik nog even op 4000. De prestaties in de gym zijn nog vrij goed. Misschien dat ik wat ga schuiven in mijn macro’s.
Zolang je minimaal 2 gram eiwit / kg BW (iets meer is prima) en min. 1 gram vet / kg BW aanhoudt, is het goed. Verder natuurlijk waar je je goed bij voelt. Ik zit wel wat hoger in m'n eiwitten omdat ik geen zin heb om nog meer carbs te eten.
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven