Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
hoe voer je deze uit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe voer je deze uit?
Hoe dikker de bloedvaten hoe meer je spieren naar buiten gedrukt worden
Deze snap ik niet echtHoe dikker de bloedvaten hoe meer je spieren naar buiten gedrukt worden
van horen zeggen: te veel zout-> kans op hoge bloeddruk.Ik zit op mijn bankje en doe een elastiek om mijn enkel. Het elastiek zit onder een aantal platen aan mijn zijkant zodat er een 'vast punt' is. Zal tijdens mijn legday even een foto voor je maken.
Is alleen in pwo shake. Pumps broeder. Van zout hou je extra vocht vast + natrium versterkt de connectie tussen neuronen en spiercellen. In mijn laatste maaltijd voeg ik ook pink Himalaya zout toe.
Dit dus ongeveerHoe dikker de bloedvaten hoe meer je spieren naar buiten gedrukt worden
Ja, ik ken de studies m.b.t. relatie bloeddruk en zout. Echter is mijn zoutinname gedurende de dag zeer beperkt, en omdat ik veel beweeg, sport en daarnaast ook nog 2+ liter water drink per dag (exclusief drinken tijdens training), maak ik me hier niet heel druk om.Deze snap ik niet echtvan horen zeggen: te veel zout-> kans op hoge bloeddruk.
en dat is toch juist niet gewenst lijkt me?
Ik vind het allemaal wel meevallen. Doe dit al bijna een jaar lang.Zout, Natrium, houdt het vocht vast tussen de spier en de huid. Kalium houdt het in de spieren.
Toch zou ik niet op dat niveau gaan knoeien. Check Natrium- Kalium pomp op het web.
Volgende pwo meal gaat een zakje zoute chips wordenIk zit op mijn bankje en doe een elastiek om mijn enkel. Het elastiek zit onder een aantal platen aan mijn zijkant zodat er een 'vast punt' is. Zal tijdens mijn legday even een foto voor je maken.
Is alleen in pwo shake. Pumps broeder. Van zout hou je extra vocht vast + natrium versterkt de connectie tussen neuronen en spiercellen. In mijn laatste maaltijd voeg ik ook pink Himalaya zout toe.
Dit dus ongeveer
Ja, ik ken de studies m.b.t. relatie bloeddruk en zout. Echter is mijn zoutinname gedurende de dag zeer beperkt, en omdat ik veel beweeg, sport en daarnaast ook nog 2+ liter water drink per dag (exclusief drinken tijdens training), maak ik me hier niet heel druk om.
Ik vind het allemaal wel meevallen. Doe dit al bijna een jaar lang.

Volgende pwo meal gaat een zakje zoute chips worden![]()
Dit dus. Sinds ik mijn zoutinname verhoogd heb zijn mijn prestaties flink verbeterd.Natrium en kalium zijn juist een van de meest onderschatte micro's in sporters. Vaak wordt hier veel te weinig van genuttigd wat juist nadelige effecten heeft op vrijwel alles.
Wesley Vissers roept het ook elke andere video om genoeg zout in te nemen (vooral dat pink Himalayan zout).
Natrium krijg ik genoeg binnen via kruidenmengeling. Kalium en die pink salt ga ik ook eens bekijken, thanx voor de uitleg
Ik zit rond 6gram of er boven per dag, bloeddruk perfect.
Genoeg zout is ook belangrijk.Ik train echt veel lekkerder op hogere zoutinname (en als ik 2-3L water tank).
2-3l water/vloeistof per dag is dan wel weer erg weinig imo.Ik train echt veel lekkerder op hogere zoutinname (en als ik 2-3L water tank).
2-3l water/vloeistof per dag is dan wel weer erg weinig imo.