jordy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Het is weer zo ver, het voorjaar is weer opkomst.
Tijd om weer te gaan cutten.
Ben vorig jaar eind juli gestopt met cutten, om 5 maanden te bulken. Wat achter af een beetje te lang was. Ik zat toen op 82,4 kg bij een lengte van 180, en een vetpercentage van ongeveer 8-10%. Ik heb dus van af 1 augustus gebulkt, tot aan 1 januari 2006. Zat toen op een gewicht van 105,5 kg, en een vetpercentage van 16%. ben dus bijna 23 kg bijgekomen.
Ik ben dus 1 januari gestart met cutten, heb in de eerste week me koolhydraten in namen gehalveerd en dat heb ik een week later nog eens gedaan.
Hier is mijn voedingsschema zo als ik die nu volg:
[Link niet meer beschikbaar]
En hier mijn bulk schema:
Ik ga nu dus cutten, en heb wat cafeïne en ephedra super tabs in huis gehaald. Ik wil het op de volgende manier gaan gebruiken:
Week 1-2 250mg cafeïne.
Week 3-8 500mg cafeïne.
Week 5-8 68mg ephedra.
Misschien in week 8-10 136 mg ephedra. Maar dat ligt maar net aan hoe de cut verder verloopt.
Ik doe daar bij opbouwend van 4 naar 6 keer in de week. Op nuchtere maag cardio.
20 minuten hit. Op step apparaat.
het schema dat ik nu volg is:
ma rust
di schouders+abs
woe quads+traps
do biceps+triceps en onderarmen
vrijdag rust
zat rug+hamstrings
zon borst+kuiten
Hier een foto einde cut juli 2005:
En hier een foto einde bulk december 2005:
Ik hoop over 10 tot 12 weken op 8 procent te zitten.
Tijd om weer te gaan cutten.
Ben vorig jaar eind juli gestopt met cutten, om 5 maanden te bulken. Wat achter af een beetje te lang was. Ik zat toen op 82,4 kg bij een lengte van 180, en een vetpercentage van ongeveer 8-10%. Ik heb dus van af 1 augustus gebulkt, tot aan 1 januari 2006. Zat toen op een gewicht van 105,5 kg, en een vetpercentage van 16%. ben dus bijna 23 kg bijgekomen.
Ik ben dus 1 januari gestart met cutten, heb in de eerste week me koolhydraten in namen gehalveerd en dat heb ik een week later nog eens gedaan.
Hier is mijn voedingsschema zo als ik die nu volg:
En hier mijn bulk schema:
Ik ga nu dus cutten, en heb wat cafeïne en ephedra super tabs in huis gehaald. Ik wil het op de volgende manier gaan gebruiken:
Week 1-2 250mg cafeïne.
Week 3-8 500mg cafeïne.
Week 5-8 68mg ephedra.
Misschien in week 8-10 136 mg ephedra. Maar dat ligt maar net aan hoe de cut verder verloopt.
Ik doe daar bij opbouwend van 4 naar 6 keer in de week. Op nuchtere maag cardio.
20 minuten hit. Op step apparaat.
het schema dat ik nu volg is:
ma rust
di schouders+abs
woe quads+traps
do biceps+triceps en onderarmen
vrijdag rust
zat rug+hamstrings
zon borst+kuiten
Hier een foto einde cut juli 2005:
En hier een foto einde bulk december 2005:
Ik hoop over 10 tot 12 weken op 8 procent te zitten.