simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aha..
balen, kun je niet iets van een rek bouwen. Wat haken of zo. Wel jammer als je wel de DL, BP en MP kunt maar niet de squat. Je kunt mischien de frontsquat doen, ik geloof dat die voor je borst is. (bedoel dat je hem voor je borst houd)
Ik denk dat anderen er wel wat op weten.

ha, ik vind 30, 35 voor de mp helemaal niet weinig.
wanneer staand echt niet lukt, kun je hem ook zittend doen. dan heb je nog meer ruimte.
of snap ik niet precies je probleem?
ik doe m ook alleen, ik zit nu op 40 kg, wel staand

Mooi! 

ha, er komt al wat definitie in je rug heMooi!
Lekker blijven doorgaan.
Je moet het gewoon es proberen, begin anders met de stang. Wanneer je techniek beter word, dan zal t op den duur met gewicht ook wel gaan. Ik doe t zonder problemen, zonder spotter, met nu 40 kg. In een heel kleine ruimte.
Anders doe je het met de "dumbbells">"dumbbells">dumbels... aleen je pakt meer met de barbel.
Gewoon ff probere dus.
en anders moet je maar ff naar buiten gaan voor die oefening![]()

Moetek al die gewichten ook mee naar buiten sleuren ... kan ik beter alles buiten trainen he 
Haha, got you all fooled
Ja, weet wel wat het is, maar doe ze niet. Ik zou ze kunnen doen thuis, met een lege barbell, of een half-lege barbell, maar ik heb geen idee hoe ik thuis een barbell van 100kg in mijn nek moet leggen ...
doe maar met twee dumbeel van 7kg en we laten zien wie beter is
lol (en onthoud dat k full squat doe)volg je mijn log niet? oplossing is "dumbbell">dumbbell sqatdoe maar met twee dumbeel van 7kg en we laten zien wie beter is
lol (en onthoud dat k full squat doe)

idd, filmpje![]()
7 kilo is toch niet veel Jurek??
Ik zit nu met de full squat op 100 kg. das wel n verschil toch?

lol. 2.5 maand geleden deed ik alleen de stang, en daarna kon ik een dag niet lopen
volgens mij zijn jij, jurek en ik, standaard in elkaars log te vinden, klopt he?
kunnen we een triolog gaan doen! Goed voor de motivatie.
Geweldig, mr daarom doe ik dus de squat niet he 

interessant logje man!
Vooral omdat ik zelf ook 61 weeg(maar dan bij 1,80). Ik kom van de 56 (januari).
Ik heb je log even doorgelezen en je gaat lekker man!
Weeg je nu 61? Is een machtig gevoel he, als de weegschaal een gewicht aangeeft die je nog nooit hebt gewogen?![]()

We lopen dus bijna gelijk 
Was ook nog nooit boven de 60kg geraakt en nu staat er 61
*gaat zometeen kijken of jij ook een log hebt zodat ik die misschien kan volgen
*Leuk dat je een fotootje hebt geplaatst Jorgy, ziet er goed uit. Je zou niet zeggen dat je 61 kilo weegt.. aan de andere kant.. je traint ook geen benen
Misschien es een goedkope sportschool opzoeken met een squatrack?

Bedankt
Progressie is er, maar is niet uitzonderlijk. Ik denk dat mijn progressie standaard is, of misschien zelfs minder dan standaard. En lol! Ik kom van 55!We lopen dus bijna gelijk
Is inderdaad bangelijkWas ook nog nooit boven de 60kg geraakt en nu staat er 61
*gaat zometeen kijken of jij ook een log hebt zodat ik die misschien kan volgen
*

ik ben niks... en van resultaten k denk dat zou jorgy 80kg zijn waren zijn resultaten de beste ;p
Moest simon ook nog 20kg bijkomen, zouden zijn resultaten de beste zijn... 
Heb nog geen log man, heb er tijdje geleden eentje aangemaakt, maar ik was niet serieus genoeg en ben niet doorgegaan met trainen. Ik ben pas 5 maanden best serieus aan het trainen en nu ik zie dat het kan om aan te komen ben ik niet meer tegen te houden
Ik ga jou logje sowieso volgen! op naar de 65 kilo eerst maar zou ik zeggen![]()

ik ben niks... en van resultaten k denk dat zou jorgy 80kg zijn waren zijn resultaten de beste ;p