Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

aha..

balen, kun je niet iets van een rek bouwen. Wat haken of zo. Wel jammer als je wel de DL, BP en MP kunt maar niet de squat. Je kunt mischien de frontsquat doen, ik geloof dat die voor je borst is. (bedoel dat je hem voor je borst houd)

Ik denk dat anderen er wel wat op weten.

• Topic Starter Topic Starter
aha..

balen, kun je niet iets van een rek bouwen. Wat haken of zo. Wel jammer als je wel de DL, BP en MP kunt maar niet de squat. Je kunt mischien de frontsquat doen, ik geloof dat die voor je borst is. (bedoel dat je hem voor je borst houd)

Ik denk dat anderen er wel wat op weten.

MP kan ik ook enkel maar met lage gewichten. Krijg hem ook niet in de juiste positie met teveel kg's ... Hetzelfde probleem bij de BP, tenzij mijn broer/vader erbij is/zijn om te spotten. Als mijn trainingsmaat meetraint, moet ik het houden op 35kg anders krijg ik de stang op men kop :)

DL gaat uiteraard goed zonder hulp, al is mijn trainingskamer niet zo groot, moet hem echt op een uiterst kleine ruimte uitvoeren :D

Zal die frontsquat eens googlen!

Ben er nu eigenlijk wel over aan het denken, om misschien die MP er toch bij in te zetten bij mijn schouder-trainingen.

Heeft het veel nut om die MP te doen met lage gewichten ??

ha, ik vind 30, 35 voor de mp helemaal niet weinig.

wanneer staand echt niet lukt, kun je hem ook zittend doen. dan heb je nog meer ruimte.

of snap ik niet precies je probleem?

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

ik doe m ook alleen, ik zit nu op 40 kg, wel staand

ha, ik vind 30, 35 voor de mp helemaal niet weinig.

wanneer staand echt niet lukt, kun je hem ook zittend doen. dan heb je nog meer ruimte.

of snap ik niet precies je probleem?

ik doe m ook alleen, ik zit nu op 40 kg, wel staand

Ik weet niet met hoeveel ik hem kan, maar ik denk niet veel aangezien ik hem anders niet van op de grond, naar mijn schouders krijg ...

Ik heb heel weinig ruimte om te trainen, ongeveer een 5-6 m*, dus daarin kan ik nogal moeilijk met een stang van 2m gaan ronddraaien.

Krijg jij hem op de juiste positie, zonder je polsen of iets anders te breken ? :o

Fotootje :D

NA 3 MAANDEN:
sb79l2.jpg

START:
mhrm38.jpg

Laatst bewerkt:
ha, er komt al wat definitie in je rug he :) Mooi!

Lekker blijven doorgaan.

Je moet het gewoon es proberen, begin anders met de stang. Wanneer je techniek beter word, dan zal t op den duur met gewicht ook wel gaan. Ik doe t zonder problemen, zonder spotter, met nu 40 kg. In een heel kleine ruimte.

Anders doe je het met de "dumbbells">dumbels... aleen je pakt meer met de barbel.

Gewoon ff probere dus.
en anders moet je maar ff naar buiten gaan voor die oefening:D:p

ha, er komt al wat definitie in je rug he :) Mooi!

Lekker blijven doorgaan.

Je moet het gewoon es proberen, begin anders met de stang. Wanneer je techniek beter word, dan zal t op den duur met gewicht ook wel gaan. Ik doe t zonder problemen, zonder spotter, met nu 40 kg. In een heel kleine ruimte.

Anders doe je het met de "dumbbells">"dumbbells">dumbels... aleen je pakt meer met de barbel.

Gewoon ff probere dus.
en anders moet je maar ff naar buiten gaan voor die oefening:D:p

Ok, goed plan. Welke oefening moet er dan uit? De Schoulder Press? Want die lijkt er wel op waarschijnlijk, maar dit is ook wel één van de lekkerste oefening voor schouders :)

Haha, naar buiten gaan zie ik niet zitten :p Moetek al die gewichten ook mee naar buiten sleuren ... kan ik beter alles buiten trainen he ;)

Haha, got you all fooled :D

Ja, weet wel wat het is, maar doe ze niet. Ik zou ze kunnen doen thuis, met een lege barbell, of een half-lege barbell, maar ik heb geen idee hoe ik thuis een barbell van 100kg in mijn nek moet leggen ...

volg je mijn log niet? oplossing is dumbbell sqat ;) doe maar met twee dumbeel van 7kg en we laten zien wie beter is :p lol (en onthoud dat k full squat doe)

idd, filmpje :)

7 kilo is toch niet veel Jurek??

Ik zit nu met de full squat op 100 kg. das wel n verschil toch?

lol. 2.5 maand geleden deed ik alleen de stang, en daarna kon ik een dag niet lopen:D

volgens mij zijn jij, jurek en ik, standaard in elkaars log te vinden, klopt he?

kunnen we een triolog gaan doen! Goed voor de motivatie.

interessant logje man!

Vooral omdat ik zelf ook 61 weeg:P (maar dan bij 1,80). Ik kom van de 56 (januari).
Ik heb je log even doorgelezen en je gaat lekker man!

Weeg je nu 61? Is een machtig gevoel he, als de weegschaal een gewicht aangeeft die je nog nooit hebt gewogen?:P

Leuk dat je een fotootje hebt geplaatst Jorgy, ziet er goed uit. Je zou niet zeggen dat je 61 kilo weegt.. aan de andere kant.. je traint ook geen benen :D

Misschien es een goedkope sportschool opzoeken met een squatrack?

lol. 2.5 maand geleden deed ik alleen de stang, en daarna kon ik een dag niet lopen:D

volgens mij zijn jij, jurek en ik, standaard in elkaars log te vinden, klopt he?

kunnen we een triolog gaan doen! Goed voor de motivatie.

Haha :D Geweldig, mr daarom doe ik dus de squat niet he ;)

Jep, we volgen elkaar allemaal goed op :p

Mr er is een te groot verschil denkek ... Jij weegt 12kg meer dan mij en Jurek heeft enkel dumbbells tot 7kg :p

interessant logje man!

Vooral omdat ik zelf ook 61 weeg:P (maar dan bij 1,80). Ik kom van de 56 (januari).
Ik heb je log even doorgelezen en je gaat lekker man!

Weeg je nu 61? Is een machtig gevoel he, als de weegschaal een gewicht aangeeft die je nog nooit hebt gewogen?:P

Bedankt :)

Progressie is er, maar is niet uitzonderlijk. Ik denk dat mijn progressie standaard is, of misschien zelfs minder dan standaard. En lol! Ik kom van 55! :D We lopen dus bijna gelijk :D

Is inderdaad bangelijk :D Was ook nog nooit boven de 60kg geraakt en nu staat er 61 :D *gaat zometeen kijken of jij ook een log hebt zodat ik die misschien kan volgen :D*

Leuk dat je een fotootje hebt geplaatst Jorgy, ziet er goed uit. Je zou niet zeggen dat je 61 kilo weegt.. aan de andere kant.. je traint ook geen benen :D

Misschien es een goedkope sportschool opzoeken met een squatrack?

Bedankt.

Mja, foto's zeggen meer dan woorden he ;)

Schijn bedriegt ook wel, want ben nog altijd heel erg smal hoor. Heb er ook gewoon deze foto uitgekozen omdat die er het "brutaalst" uitziet :p

Ik denk dat ik na de examens, nog een kleine maand dus, benen erbij ga proberen te nemen. Als ik dan elke dag thuis ben, kan ik perfect om de 2 dagen trainen en dan neem ik er benen bij in. Thuis eet en slaap ik ook veel beter en veel meer, dus kan er harder getraind worden :D

ik ben niks... en van resultaten k denk dat zou jorgy 80kg zijn waren zijn resultaten de beste ;p

Bedankt :)

Progressie is er, maar is niet uitzonderlijk. Ik denk dat mijn progressie standaard is, of misschien zelfs minder dan standaard. En lol! Ik kom van 55! :D We lopen dus bijna gelijk :D

Is inderdaad bangelijk :D Was ook nog nooit boven de 60kg geraakt en nu staat er 61 :D *gaat zometeen kijken of jij ook een log hebt zodat ik die misschien kan volgen :D*

Heb nog geen log man, heb er tijdje geleden eentje aangemaakt, maar ik was niet serieus genoeg en ben niet doorgegaan met trainen. Ik ben pas 5 maanden best serieus aan het trainen en nu ik zie dat het kan om aan te komen ben ik niet meer tegen te houden:)

Ik ga jou logje sowieso volgen! op naar de 65 kilo eerst maar zou ik zeggen:D

ik ben niks... en van resultaten k denk dat zou jorgy 80kg zijn waren zijn resultaten de beste ;p

Haha dat zal wel :) Moest simon ook nog 20kg bijkomen, zouden zijn resultaten de beste zijn... :)

Heb nog geen log man, heb er tijdje geleden eentje aangemaakt, maar ik was niet serieus genoeg en ben niet doorgegaan met trainen. Ik ben pas 5 maanden best serieus aan het trainen en nu ik zie dat het kan om aan te komen ben ik niet meer tegen te houden:)

Ik ga jou logje sowieso volgen! op naar de 65 kilo eerst maar zou ik zeggen:D

Zeker logje aanmaken, geeft enorm veel motivatie!!

Haha, jep, het gaat inderdaad om bij te komen! 't Is een wonder! :D

Jep, 65kg, here I come!

NA 3 MAANDEN:
34nkwnp.jpg

(= NIET ONTSPANNEN!!)

START:
14lrnms.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven