MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

34nkwnp.jpg

(= NIET ONTSPANNEN!!)

Ha, plaats anders je beginpic er ff naast, die van hellup ik ben plat. Dan kunnen we goed zien wat je progressie is. Er is progressie, dat wel!! Netjes man!

Ik zal binnenkort ook even wat plaates schieten.

By the way... ik train vandaag nog niet, ik heb nog steeds last van de griep.

Jurek, heb jij ook pics?

• Topic Starter Topic Starter
Ha, plaats anders je beginpic er ff naast, die van hellup ik ben plat. Dan kunnen we goed zien wat je progressie is. Er is progressie, dat wel!! Netjes man!

Ik zal binnenkort ook even wat plaates schieten.

By the way... ik train vandaag nog niet, ik heb nog steeds last van de griep.

Jurek, heb jij ook pics?

Op zich vind ik de progressie niet zo denderend. Dat kan misschien ook niet na 3 maand, maar bij sommige is de progressie toch groter na 3 maand. Heb er niet het maximum uitgehaald, jammer!

Heb bij beide foto's ook even "before"-pics gezet.

Ai, jammer dat je niet traint, maar beter helemaal genezen en dan zwaar knallen, dan nu een zwakke training neerzetten en terug ziekvallen!

Op zich vind ik de progressie niet zo denderend. Dat kan misschien ook niet na 3 maand, maar bij sommige is de progressie toch groter na 3 maand. Heb er niet het maximum uitgehaald, jammer!

Heb bij beide foto's ook even "before"-pics gezet.

Ai, jammer dat je niet traint, maar beter helemaal genezen en dan zwaar knallen, dan nu een zwakke training neerzetten en terug ziekvallen!

+1 dat dus.

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Ik weet niet met hoeveel ik hem kan, maar ik denk niet veel aangezien ik hem anders niet van op de grond, naar mijn schouders krijg ...

Ik heb heel weinig ruimte om te trainen, ongeveer een 5-6 m*, dus daarin kan ik nogal moeilijk met een stang van 2m gaan ronddraaien.

Krijg jij hem op de juiste positie, zonder je polsen of iets anders te breken ? :o

Fotootje :D

NA 3 MAANDEN:
sb79l2.jpg

START:
mhrm38.jpg

hier zie je duidelijkere lijnen op je rug. Je staat net even wat anders, maar hoe dan ook zit er meer op nu.

voor 61 kilo heb je een net fysiek!
(ik ben veel platter:P)

@simonl~

heb geen fotos nu misschien ga ik m'n vrouw vraagen om fotos te maken :p lol maar meest wat op me zit is vet :p maar k ga mijn vrouw voor fototjes vraagen

link naar foto in mijn logje... zoals vroeger vermeld... meest vet :p k denk dat ik >15%bf b

Vanavond ga ik rug en triceps trainen, maar zoals Jurek al heeft aangehaald, is triceps mijn zwakste spiergroep en dus wil ik die extra trainen. Zou ik die nu voor mijn rug trainen? Of gewoon dezelfde trainingsvolgorde aanhouden, alleen vaker de triceps trainen ...?

PS: Als het kan, snel antwoorden, ga binnen klein uurtje eraan beginnen (net gegeten :) Rijst en kip, yummie! :D )

Ik zou gewoon beginnen met de grootste spiergroep.

Daarna gaan dippen. Is ook een compound, pak je flink je triceps mee.

Bij gebrek aan materiaal, gewoon een stoel pakken en flink doorzakken, maar beter is in de lucht met bodywaigth. Als je dat 2 setjes van 8 kan, kun je isolatie oefening er bij pakken, maar ik zou het eerst hier bij laten.

Succes!

Ik zou gewoon beginnen met de grootste spiergroep.

Daarna gaan dippen. Is ook een compound, pak je flink je triceps mee.

Bij gebrek aan materiaal, gewoon een stoel pakken en flink doorzakken, maar beter is in de lucht met bodywaigth. Als je dat 2 setjes van 8 kan, kun je isolatie oefening er bij pakken, maar ik zou het eerst hier bij laten.

Succes!

Ok, heb rug eerst genomen, maar ik train in een kamertje boven en met deze warme temperaturen was ik al snel kapot en zat het er mentaal tegen. Mijn trainingsmaat is gestopt naar de BOR, ik ben nog doorgegaan, maar het was HARD!

* Rug :
- Deadlift :
20 x 35kg
10 x 75kg
5 x 95kg
5 x 95kg
5 x 95kg
5 x 101kg
5 x 101kg
5 x 101kg
3 x 105kg
10 x 65kg

- Barbell Bent-Over-Row :
20 x stang(=15kg)
20 x 35kg
15 x 45kg
8 x 55kg
8 x 55kg
7 x 55kg

- Dumbbell Reverse Fly: 20x8kg - 17x10kg - 12x12kg

* Triceps :
- Benchpress Close Grip : 20x15kg - 20x25kg - 20x35kg - 13x35kg - 10x35kg
- Bench dip 3x tot uitputting: 25 - 25 - 20

Comment op training:
Anderhalf uurtje, veel te warm. Triceps was weer moeilijk en heb ze weer niet zwaar genoeg getraind denk ik. Bij gebrek aan een spotter heb ik ook niet de 45kg kunnen nemen bij de CGBP. Ach, al bij al een redelijke training. BOR's en Deadlift goed gedaan, meer reps, ook de dumbbell reverse fly was meer reps! :)

Lekker wijf op je muur :D

(ik dacht, ik laat ook weer eensch van me horen na een drukke werkweek)

Waar zie jij een lekker wijf? :D
Trainingen zijn toch niet mis dacht ik?

@ Front double bicep op de muur, links van zn navel :roflol:

Camerastandpunt is meer geschikt voor een front double ab trouwens :)

Nice;)

Mag ik vragen waarom je bij de deadlift zoveel sets doet?

Oh die had ik nog niet gezien:o

Maar er is zeker progressie geboekt en je hebt idd een lekker wijf op je kamer :D

Netjes getraind.

Maar je bent gewaarschuwd, Ik ben helemaal los, ga je inhalen ;).

mooi bezig man! lekker getraind. Mooie gewichten. Waarom zoveel setjes voor de deadlift?

Lekker wijf op je muur :D

(ik dacht, ik laat ook weer eensch van me horen na een drukke werkweek)

Der hangen meer lekkere wijven ;) Kwestie van motivatie he :p

Waar zie jij een lekker wijf? :D
Trainingen zijn toch niet mis dacht ik?

Zijn het niet te weinig triceps ??

@ Front double bicep op de muur, links van zn navel :roflol:

Camerastandpunt is meer geschikt voor een front double ab trouwens :)

Camerastandpunten? Daar doe ik niet aan mee :p

(Deze foto was eigenlijk gwn bedoeld voor een chick ;) )

Nice;)

Mag ik vragen waarom je bij de deadlift zoveel sets doet?

+

mooi bezig man! lekker getraind. Mooie gewichten. Waarom zoveel setjes voor de deadlift?

Vele setjes zijn er omdat ik eerst wil opwarmen en de beweging "terugkrijgen", zo een beetje in de flow komen :p Probeer ze altijd goed te doen en dus even in het begin lage weights, om "erin te komen" :D

Daarom dus die 35kg en die 75kg neem ik om de sprong naar 95kg niet te groot te maken ineens. Dan deed ik 3x5x95kg, omdat ik dacht dat het met 101kg niet ging lukken. Blijkbaar kon ik ook 3x5x101kg dus heb ik dat er ook maar even bijgedaan en dan wou ik mijn spieren nog even laten wennen aan mijn vorige (van vorige week) 1rm, dus deed ik de 105kg ook nog eens. Die laatste 65kg is om een beetje een burn te krijgen :)

Slecht?

Oh die had ik nog niet gezien:o

Maar er is zeker progressie geboekt en je hebt idd een lekker wijf op je kamer :D

Ja, progressie is er wel denk, maar niet zoveel, of toch zeker niet het maximum :(

Netjes getraind.

Maar je bent gewaarschuwd, Ik ben helemaal los, ga je inhalen ;).

Tukker has been unleashed! Haha, kom maar op, joh! :D

Wel jammer dat ik nu examens heb, de komende 4 weken, dus zal ik minder kunnen trainen, maar nadien haal ik dan jou wel terug in ;) You have been warned!

Terug
Naar boven