MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Haha, wel goed ontvangen die pic dan? :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, wel goed ontvangen die pic dan? :D

Juah, ze kon er wel mee lachen ;)

Gewicht status:
Gisterenavond na de training: 61,3kg
Gisterenavond voor het slapengaan,na de kwark: 61,8kg
Deze ochtend: 60,9kg

Ben dus niet zoveel verloren deze door deze week op kot, Yeeehaaa :)

weer training verknaald... te veel setten voor deadlift, te weinig triceps gepakt

ter eerste: dips zijn compounds, cgbp is niet zo effective in triceps training... zonder skullcrushers en triceps extensions zal je triceps heelemal achterloopen

Over je pics:

Wat een verschil met die rugfoto's zeg! Je hebt een goede ontwikkeling doorgemaakt. Blijven eten en trainen nu, gaat het helemaal goedkomen.

weer training verknaald... te veel setten voor deadlift, te weinig triceps gepakt

ter eerste: dips zijn compounds, cgbp is niet zo effective in triceps training... zonder skullcrushers en triceps extensions zal je triceps heelemal achterloopen

Jurek is altijd ongenuanceerd he:D verknald heb je je train ing Jorgen!:p

Maar hij heeft wel gelijk wat dips betreft! Ik heb men eetschema gespost jongens, graag feedback!

Sorry :(

Maar dus de CGBP vervangen door skullcrushers? En dips zijn toch een uitstekende oefening voor triceps? Dus die kan ik dan toch laten staan ... ?

Over je pics:

Wat een verschil met die rugfoto's zeg! Je hebt een goede ontwikkeling doorgemaakt. Blijven eten en trainen nu, gaat het helemaal goedkomen.

Laat je niet misleiden door de andere pose ;)

Dat is wel het plan, om te blijven doorknallen, maar examens komen eraan dus die gaan wel wat roet in het eten gooien. Misschien dat ik mijn avondtrainingen verander naar ochtendtrainingen, dat weet ik nog niet.

PS: Ik heb vernomen van mijn broer, dat hij mee gaat trainen. Hij is 3 jaar ouder, iets kleiner maar woog vroeger 10kg meer en pakte dus meer gewichten dan mij, maar nu traint hij al een jaar niet meer, ik wel terug 3 maanden en ben al 6kg bijgekomen, dus hopelijk sta ik nu gelijk met hem, of zelfs voor; extra motivatie om hem voor te blijven dus ;)

Jurek is altijd ongenuanceerd he:D verknald heb je je train ing Jorgen!:p

Maar hij heeft wel gelijk wat dips betreft! Ik heb men eetschema gespost jongens, graag feedback!

Dus geen dips meer?

En deadlifts zijn zowat de beste oefening die er bestaat (misschien na de squat), dus mijn training heeft zowiezo nut gehad. :)

1. dips blijven... maar k ben niet zeker als je ze goed uitvoert dus maak dabij filmpje met dedliften ook met dips

2. cgbp verwangen door skullies en lying triceps dumbbell extensions

Extensions zijn lekkere oefeningen voor de triceps. Ik doe ze zelf altijd staand, vanuit mn nek boven mn hoofd.

En jezelf zoveel wegen heeft niet zo heel veel zin, je weegt altijd dan weer meer, dan weer minder. Als ik mezelf elke dag weeg verschilt het ook van dag tot dag (vocht, maaginhoud), maar elke maandagochtend ben ik altijd wel ongeveer een halve kilo zwaarder (of net iets minder) dan die week ervoor.

Extensions zijn lekkere oefeningen voor de triceps. Ik doe ze zelf altijd staand, vanuit mn nek boven mn hoofd.

En jezelf zoveel wegen heeft niet zo heel veel zin, je weegt altijd dan weer meer, dan weer minder. Als ik mezelf elke dag weeg verschilt het ook van dag tot dag (vocht, maaginhoud), maar elke maandagochtend ben ik altijd wel ongeveer een halve kilo zwaarder (of net iets minder) dan die week ervoor.

+ 1

Maar dat doet TS toch ook? Alleen je moet jezelf gewoon alleen in de ochtend wegen joh, na het schijten en zonder kleren.
Ik doe het 1 keer in de week/of om de 10 dagen.

1. dips blijven... maar k ben niet zeker als je ze goed uitvoert dus maak dabij filmpje met dedliften ook met dips

2. cgbp verwangen door skullies en lying triceps "dumbbell">dumbbell extensions

Dips blijven, skullcrushers komen erbij en dan nog de triceps extensions. Dat zijn dus in totaal 3 oefeningen voor triceps, goed?

Ik zet mijn armen op een bankje, mijn voeten leg ik op een tafel, zodat mijn voeten hoger zitten dan mijn armen. Doe ze dus niet met volledige BW, daarom dat ik er zoveel kan doen ;)

Ja, dat is waar, maar gewoon om toch een beetje te weten in welke richting het gaat :D

Lekker dat je elke week bijkomt! Dat lukt bij mij niet, of toch niet als ik op kot zit. Daar durf is wel eens een maaltijd over te slaan en daar kom ik dagelijks aan een gemiddelde van 4 maaltijden, terwijl hier thuis ik minstens 5 maaltijden eet, soms 6.

+ 1

Maar dat doet TS toch ook? Alleen je moet jezelf gewoon alleen in de ochtend wegen joh, na het schijten en zonder kleren.
Ik doe het 1 keer in de week/of om de 10 dagen.

Haha, na het schijten :D

ieuw, na t schijten...

hahaha, maar klopt wel, ben je lekker leeg. Ik schijt per dag zeker een kilo weg. Jullie?

Ben wel benieuwd naar filmpjes.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Dips blijven, skullcrushers komen erbij en dan nog de triceps extensions. Dat zijn dus in totaal 3 oefeningen voor triceps, goed?

Ik zet mijn armen op een bankje, mijn voeten leg ik op een tafel, zodat mijn voeten hoger zitten dan mijn armen. Doe ze dus niet met volledige BW, daarom dat ik er zoveel kan doen ;)

Ja, dat is waar, maar gewoon om toch een beetje te weten in welke richting het gaat :D

Lekker dat je elke week bijkomt! Dat lukt bij mij niet, of toch niet als ik op kot zit. Daar durf is wel eens een maaltijd over te slaan en daar kom ik dagelijks aan een gemiddelde van 4 maaltijden, terwijl hier thuis ik minstens 5 maaltijden eet, soms 6.

Haha, na het schijten :D
op eigen risico klikken op de spoiler hieronder -->

ieuw, na t schijten...

hahaha, maar klopt wel, ben je lekker leeg. Ik schijt per dag zeker een kilo weg. Jullie?

Ben wel benieuwd naar filmpjes.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

op eigen risico klikken op de spoiler hieronder -->

Duuuude:P

Door jou mis ik nu een hele maaltijd:( Damn...ben misselijk....

Laatst bewerkt:

Ben je benieuwd naar filmpjes over schijten? :o

En aangezien ik net mijn boterhammetjes belegd heb met paardenvlees, ga ik nog even niet op die spoiler klikken :)

Duuuude:P

Door jou mis ik nu een hele maaltijd:( Damn...ben misselijk....

Waarom kijk je er ook naar voor een maaltijd? :p

hahahaha, vandaar "op eigen risico" lol

filmpje van je dodenlift, bijdehandje :)

haha
aangezien mensen dingen juist gaan doen als het ze gezegd wordt om het niet te doen.

haha
aangezien mensen dingen juist gaan doen als het ze gezegd wordt om het niet te doen.

Jep, so don't take a cooky from the cooky jar!

hahaha, niet te snel de kast op he :D

maar hoe ban je iemand uit je log? is daar een knop voor?

Lekker weer hier in zuid-nederland. Bij jullie ook in Belgie?

Wie jaagt me de kast op ? ;)

Ik heb geen idee of dat mogelijk is ... Hoop van wel :p

Aangezien ik in Noord-België zit is de kans groot dat het hier ook lekker weer is. (Bijdehandje ? :D)

Maar ja, zon schijnt hier ook al de hele dag, zalig weertje, zometeen BBQ!! :D

Terug
Naar boven