Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Lol tis niet allemaal spier, maar ben niet ontevreden tot dusver. Het is toch nog maar een schamele 70kg, was begin dit jaar 58,5.

Maarre OT: filmpjes Jorgy.. wanneer? :D

Euhm, waarschijnlijk pas na de examens...

Examens > trainingen > masturberen > slapen > eten > rest ...

Lol tis niet allemaal spier, maar ben niet ontevreden tot dusver. Het is toch nog maar een schamele 70kg, was begin dit jaar 58,5.

Maarre OT: filmpjes Jorgy.. wanneer? :D

Wooow, netjes man...netjes.
Dan ben jij ook super mager geweest gek:P Ik begon dit jaar bij 55 en ben nu 61. Maar jou progressie is echt beest!!!

Euhm, waarschijnlijk pas na de examens...

Examens > trainingen > masturberen > slapen > eten > rest ...

Lol, staat genoteerd ;)

Wooow, netjes man...netjes.
Dan ben jij ook super mager geweest gek:P Ik begon dit jaar bij 55 en ben nu 61. Maar jou progressie is echt beest!!!

Ja klopt, wel een beetje. Vond het zelf wel meevallen eigenlijk hoe mager ik was. En lol, ja, nu progresse op mn krachtstats nog. :p

volgens mij zijn we allemaal dikke ecto's hahaha :D

Inderdaad. Mijn log is echt tha place to be. Zie signature ;)

En nu weer trainen :)

Je bedoelt " Eerst gewichten naarbuiten verplaatsen, dan schijten en dan KNAALLLEEEUUUUUUUHHHHH!!!" ?

:D

En maak er maar +2 van. Op naar de sterren en daarvoorbij, brute beren in aantocht

Dus.

• Topic Starter Topic Starter
Pas maar op dat ik deze zin niet ga quoten in mijn sig! hahahahaha.

Dan wil ik er voor betaald worden ;)

Je bedoelt " Eerst gewichten naarbuiten verplaatsen, dan schijten en dan KNAALLLEEEUUUUUUUHHHHH!!!" ?

:D

En maak er maar +2 van. Op naar de sterren en daarvoorbij, brute beren in aantocht

Dus.

Jep, brute beren in aantocht en wat moet je daarvoor doen? Traineuh!

* Borst (opwarming : 20x10kg dumbbell bench press):
- Dumbbell Bench Press : 15x16kg - 15x22kg - 9x24kg - 7x26kg - 6x26kg
- Incline Bench Press : 15x16kg - 15x18kg - 7x20kg - 9x20kg
- Dumbbell Fly : 15x10kg - 15x10kg - 15x10kg - 15x10kg

* Biceps :
- Standing Bicep Curl: 15x12kg - 15x14kg - 12x16kg - 10x16kg
- 60° Seated Curl : 10x12kg - 10x12kg
- 21-en (25kg) : 21, 21, 16

Comment op training:
Goh, heb voor de eerste keer eens 's ochtends getraind, was toch anders. Meer reps bij alle oefeningen voor borst, dus dat is wel positief. Biceps gingen zwaar k*t, had een enorme burn in mijn onderarmen, brandde echt gelijk hel :mad: :mad: :fire: :fire: Ach, biceps toch ook goed getraind denk ik, staan serieus opgepompt :)

Terug
Naar boven