Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****. Heb morgen pas mijn eerste examen, maar zit nu al vol met stress. Eten lukt me echt langs geen kanten en heb met veel moeite deze ochtend (11u) 2 boterhammen met kippewit binnen gestompt. Heb nu weer 2 boterhammen naast me klaarliggen, maar heb echt geen honger, maag doet vreemd en heb echt last van zenuwen.
Als dit zo elke dag gaat zijn, 3 weken lang, ben ik mijn gewonnen kg's van de afgelopen 3 maand terug kwijt. Ik ga proberen veel fruit te eten, dat krijg ik nog enigzins gemakkelijk naar binnen. Dat is ook het enigste dat ik binnenkrijg voor een examen, dus ook morgenvroeg zullen het druiven zijn en wat stukjes meloen vrees ik.
Na het examen hoop ik dat ik dan terug goed kan eten en hopelijk kan ik dan ook donderdag, vrijdag, zaterdag en hopelijk zondag terug veel eten. Anders gaat het echt niet goed komen ...
Nee man, zo'n vaart zal het niet lopen. En al gebeurt het: Met je spiergeheugen kan je dan 3x zo hard terugknallen
Tip: Melk. Gewoon boterhammen met melk. Kwark met melk. Fruit met melk. Melk met melk en desnoods bigmacs met melk.
(Trouwens: Geen examens met melk. Werkt niet. Ik heb menig examen afgeraffeld omdat ik moest zeiken.)

)
)Goed man! Gewoon maar ff junk eten dan, kun je na je examen weer clean. Het zei je vergeven voor nu![]()

Hé kerel,
Fijn dat je examen goed ging. Dat heb je alvast gehad. Dan is het helemaal niet erg om je te verwennen met McDonalds. (raad eens waar ik vorige week donderdagavond ben geweest)
Zorg ervoor dat je de kcal. binnen krijgt en blijf trainen. Dat is tussen de examens door een fijne afleiding of een goede manier om je agressie eruit te krijgen.
Nog ff volhouden!

Whahahaha![]()
Melk met melk
Had vandaag eerste examen. Heb 's ochtends een druif gegeten, om toch maar iets binnen te hebben. Na het examen, rond 16u, ben ik ff bij McDonalds binnen gesprongen om wat te eten en dan om 18u heb ik thuis soep en een pizza gegeten ... Zwaar k*t eten, maar het is beter dan niets en ga zometeen ff wat "iron pumpen". Triceps en schouders, eens zien wat ik eruit kan persen met deze voeding ...
(Btw, for those who care, examen ging goed)

![]()
![]()
![]()
En is t niet slimmer om je te focussen op eiwitten ipv kcals Tukker?
Melk met melk, hehe, ik had er de eerste keer overheen gelezen maar nu zie ik het ook staan
En een druif, wat is je ontbijt voor morgen, een maiskorrel?
(j/k - Toen ik examens deed, deed ik waarschijnlijk alleen pushups and pullups en at ik smorgens cruesli en smiddags 3 of 4 boterhammen ofzo hehe)

Nou, net getraind; WAT EEEN KUUUUUUUUUUUUTTRAINING!! FFSSSSSS!!!![]()
Wat had je verwacht na een portie stress waar je u tegen zegt en een druif?
Als in: IK MOT EIWITTEN ETEN ipv IK MOT ETEN. Al zou dat tweede ook wel op zn plaats zijn na dit druif-epos.

?8 x 35 MP is niet bijzonder slecht. En lekker gerept met je upright rows. Zolang je geen kracht verliest is er niets aan de hand toch?
En is t niet slimmer om je te focussen op eiwitten ipv kcals Tukker?
Als je echt te weinig binnenkrijgt, zorg er dan voor om voldoende eiwitten binnen te krijgen. Ik bedoel dat hij gewoon moet blijven eten, dan maar iets ongezonder de komende tijd.

Ga mijn ontbijt aanvullen met 250gram kwark. Zijn toch weeral een dikke 20 gram eiwitten extra
Mja, ongezond eten smaakt me toch ook niet altijd meer hoor
Als ik nou eens gewoon stop met school en achter de vuilniskar ga lopen ...![]()

Ah joh, tis niet zo dat je aan het cutten bent ofzoIk eet dan wel niet volgens een vast schema: Lately eet ik echt weinig, veel honger. Zit ik achterin een auto die door de macdrive gaat... AAAAAAAH!!