Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

ik zou idd gewoon 1 liter chocomelk nemen voor de komende dagen en gewoon wat ongezonder eten ofzo. beter dat dan straks gewichtsverlies. drink iig veel, dat gaat er makkelijk in;)

****. Heb morgen pas mijn eerste examen, maar zit nu al vol met stress. Eten lukt me echt langs geen kanten en heb met veel moeite deze ochtend (11u) 2 boterhammen met kippewit binnen gestompt. Heb nu weer 2 boterhammen naast me klaarliggen, maar heb echt geen honger, maag doet vreemd en heb echt last van zenuwen.

Als dit zo elke dag gaat zijn, 3 weken lang, ben ik mijn gewonnen kg's van de afgelopen 3 maand terug kwijt. Ik ga proberen veel fruit te eten, dat krijg ik nog enigzins gemakkelijk naar binnen. Dat is ook het enigste dat ik binnenkrijg voor een examen, dus ook morgenvroeg zullen het druiven zijn en wat stukjes meloen vrees ik.

Na het examen hoop ik dat ik dan terug goed kan eten en hopelijk kan ik dan ook donderdag, vrijdag, zaterdag en hopelijk zondag terug veel eten. Anders gaat het echt niet goed komen ...

Nee man, zo'n vaart zal het niet lopen. En al gebeurt het: Met je spiergeheugen kan je dan 3x zo hard terugknallen :thumbs:

Tip: Melk. Gewoon boterhammen met melk. Kwark met melk. Fruit met melk. Melk met melk en desnoods bigmacs met melk.

(Trouwens: Geen examens met melk. Werkt niet. Ik heb menig examen afgeraffeld omdat ik moest zeiken.)

• Topic Starter Topic Starter
Nee man, zo'n vaart zal het niet lopen. En al gebeurt het: Met je spiergeheugen kan je dan 3x zo hard terugknallen :thumbs:

Tip: Melk. Gewoon boterhammen met melk. Kwark met melk. Fruit met melk. Melk met melk en desnoods bigmacs met melk.

(Trouwens: Geen examens met melk. Werkt niet. Ik heb menig examen afgeraffeld omdat ik moest zeiken.)

Whahahaha :roflol:

Melk met melk :p

Had vandaag eerste examen. Heb 's ochtends een druif gegeten, om toch maar iets binnen te hebben. Na het examen, rond 16u, ben ik ff bij McDonalds binnen gesprongen om wat te eten en dan om 18u heb ik thuis soep en een pizza gegeten ... Zwaar k*t eten, maar het is beter dan niets en ga zometeen ff wat "iron pumpen". Triceps en schouders, eens zien wat ik eruit kan persen met deze voeding ...

(Btw, for those who care, examen ging goed ;) )

Goed man! Gewoon maar ff junk eten dan, kun je na je examen weer clean. Het zei je vergeven voor nu :)

Hé kerel,

Fijn dat je examen goed ging. Dat heb je alvast gehad. Dan is het helemaal niet erg om je te verwennen met McDonalds. (raad eens waar ik vorige week donderdagavond ben geweest :D)

Zorg ervoor dat je de kcal. binnen krijgt en blijf trainen. Dat is tussen de examens door een fijne afleiding of een goede manier om je agressie eruit te krijgen.

Nog ff volhouden!

Goed man! Gewoon maar ff junk eten dan, kun je na je examen weer clean. Het zei je vergeven voor nu :)

Aaah voila, bedankt! ;)

Ff knalleuh nu !

Hé kerel,

Fijn dat je examen goed ging. Dat heb je alvast gehad. Dan is het helemaal niet erg om je te verwennen met McDonalds. (raad eens waar ik vorige week donderdagavond ben geweest :D)

Zorg ervoor dat je de kcal. binnen krijgt en blijf trainen. Dat is tussen de examens door een fijne afleiding of een goede manier om je agressie eruit te krijgen.

Nog ff volhouden!

Hahaha, hmm, moeilijke vraag, twordt een gok ... mc donalds? :o

Jep, das waar, mis het echt en het is nog maar van zondag geleden ! Damn, I'm addicted :o

Nog 3 weken!

Iron, HERE I COME!

Whahahaha :roflol:

Melk met melk :p

Had vandaag eerste examen. Heb 's ochtends een druif gegeten, om toch maar iets binnen te hebben. Na het examen, rond 16u, ben ik ff bij McDonalds binnen gesprongen om wat te eten en dan om 18u heb ik thuis soep en een pizza gegeten ... Zwaar k*t eten, maar het is beter dan niets en ga zometeen ff wat "iron pumpen". Triceps en schouders, eens zien wat ik eruit kan persen met deze voeding ...

(Btw, for those who care, examen ging goed ;) )

Melk met melk, hehe, ik had er de eerste keer overheen gelezen maar nu zie ik het ook staan :D

En een druif, wat is je ontbijt voor morgen, een maiskorrel? :p

(j/k - Toen ik examens deed, deed ik waarschijnlijk alleen pushups and pullups en at ik smorgens cruesli en smiddags 3 of 4 boterhammen ofzo hehe)

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

En is t niet slimmer om je te focussen op eiwitten ipv kcals Tukker?

Hoe?

Melk met melk, hehe, ik had er de eerste keer overheen gelezen maar nu zie ik het ook staan :D

En een druif, wat is je ontbijt voor morgen, een maiskorrel? :p

(j/k - Toen ik examens deed, deed ik waarschijnlijk alleen pushups and pullups en at ik smorgens cruesli en smiddags 3 of 4 boterhammen ofzo hehe)

Maiskorrel krijg ik nooit op, is veel "vaster" dan een druif, bij een druif is het vooral water...

Ahzo, je weet dus wat ik meemaak :)

Nou, net getraind; WAT EEEN KUUUUUUUUUUUUTTRAINING!! FFSSSSSS!!!:fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire::fire:

* Triceps:
- Barbell Skullcrusher: 20xstang (=15kg) - 15x19kg - 10x25kg - 5x29kg - 4x29kg
- Seated Dumbbell Triceps extension: 12x12kg - 12x12kg - 12x12kg - 12x12kg
- Dips: 30 - 20 - 20

* Schouders :
- Dumbbell Shoulder Press : 15x12kg - 10x16kg - 8x16kg - 6x16kg
- Military Press: 20xstang (=15kg) - 12x25kg - 8x35kg - 6x35kg - 5x35kg
- Dumbbell Front Raise : 10x10kg - 8x10kg - 6x10kg
- Barbell Upright Row : 15x29kg - 12x33kg - 10x35kg

Comment op training:
**** DIT!

tja, alles is dan ook anders he. Je eten was niet optimaal, je deed examen. Dus.. volgende x weer beter.

ahjoh je hebt tenminste getraind. beter dan niet toch. niet teveel bij nadenken, gewoon doorknalle.n

8 x 35 MP is niet bijzonder slecht. En lekker gerept met je upright rows. Zolang je geen kracht verliest is er niets aan de hand toch?

Hahaha druif-epos :p :roflol:

Mja, heb dan misschien niet veel gegeten, maar had toch wel beetje vooruitgang verwacht. Niet dus.

Ben nu aan het proberen 6 boterhammen met paardenvlees binnen te krijgen. Als hulpmiddel gebruik ik 1 liter chocomelk en als dessertje nog 500gram kwark.

En aangezien een ongeluk nooit alleen komt, gaf de weegschaal een schampere 60,5kg aan ... WTF????

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

8 x 35 MP is niet bijzonder slecht. En lekker gerept met je upright rows. Zolang je geen kracht verliest is er niets aan de hand toch?

Mja, volgens mij ben ik wel wat kwijt. Vond het echt zwak :s maar kon ook gewoon niet meer :s

En is t niet slimmer om je te focussen op eiwitten ipv kcals Tukker?

Als je echt te weinig binnenkrijgt, zorg er dan voor om voldoende eiwitten binnen te krijgen. Ik bedoel dat hij gewoon moet blijven eten, dan maar iets ongezonder de komende tijd.

Als je echt te weinig binnenkrijgt, zorg er dan voor om voldoende eiwitten binnen te krijgen. Ik bedoel dat hij gewoon moet blijven eten, dan maar iets ongezonder de komende tijd.

Ga mijn ontbijt aanvullen met 250gram kwark. Zijn toch weeral een dikke 20 gram eiwitten extra :cool:

Mja, ongezond eten smaakt me toch ook niet altijd meer hoor :(

Als ik nou eens gewoon stop met school en achter de vuilniskar ga lopen ...:coffee:

Ga mijn ontbijt aanvullen met 250gram kwark. Zijn toch weeral een dikke 20 gram eiwitten extra :cool:

Mja, ongezond eten smaakt me toch ook niet altijd meer hoor :(

Als ik nou eens gewoon stop met school en achter de vuilniskar ga lopen ...:coffee:

jep en dan savonds:loopband::lifter::wl:

ijzerjunkyyyy

Ah joh, tis niet zo dat je aan het cutten bent ofzo :P Ik eet dan wel niet volgens een vast schema: Lately eet ik echt weinig, veel honger. Zit ik achterin een auto die door de macdrive gaat... AAAAAAAH!!

Ah joh, tis niet zo dat je aan het cutten bent ofzo :P Ik eet dan wel niet volgens een vast schema: Lately eet ik echt weinig, veel honger. Zit ik achterin een auto die door de macdrive gaat... AAAAAAAH!!

Jaaaah, maar jij bent een dikkerdje :D

En waarom achterin en niet voorin? :o

Terug
Naar boven