- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze vonden dat ik na de laatste 2x bobben genoeg voorin had gezeten. Stank-voor-dank-principe.
Oja, en![]()

Hahahaha
Je hebt eikels van vrienden!
Hit 'em, hit 'em hard!
je moet zoveel mogelijk energie besparen deze zware dagen.moet jij niet slapen?je moet zoveel mogelijk energie besparen deze zware dagen.

Was nog met een chick aan het webcammen
Okééj beste friendjes en friendinnetjes, vandaag staan borst en biceps op het programma, maar mijn triceps doen nog gat-veel pijn, dus denk ik niet dat die dumbbell presses er gaan inzitten.
Training verschuiven naar morgen?
(Verandert in feite niets aan mijn daaropvolgende training, aangezien die op maandag staat, na mijn examen)

Haha, wtf gast
Trouwens, nu is het dus:
Jorgyboy: "Webcammen met chicks > Examens > trainingen > masturberen > slapen > eten > rest ..."

Nou, eigenlijk wel ja ... tenzij het 1ste met het 4de gecombineerd wordt![]()

Het probleem heeft zichzelf opgelost.
Krijg net te horen dat mijn tante nog tickets heeft om vanavond een optreden van "De Kreuners" bij te wonen. Dat aanbod ga ik logischerwijs niet afslaan, dus heb ik vanavond gewoon geen tijd om te trainen en train ik morgen!
http://www.youtube.com/watch?v=04nw8btppTs&translated=1

Dat klinkt als een cut verhouding Jorgy
edit: nvm, je bent ook 61 kilo, ms gewoon wel genoeg, ms ook niet, heb je wel es je onderhoud e.d berekend?