AndroidHealthClinic

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Ze vonden dat ik na de laatste 2x bobben genoeg voorin had gezeten. Stank-voor-dank-principe.

Oja, en :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
moet jij niet slapen?:P je moet zoveel mogelijk energie besparen deze zware dagen.

Was nog met een chick aan het webcammen :p

Okééj beste friendjes en friendinnetjes, vandaag staan borst en biceps op het programma, maar mijn triceps doen nog gat-veel pijn, dus denk ik niet dat die dumbbell presses er gaan inzitten.

Training verschuiven naar morgen?

(Verandert in feite niets aan mijn daaropvolgende training, aangezien die op maandag staat, na mijn examen)

Pressen doe je niet met je bi's ;)

Was nog met een chick aan het webcammen :p

Okééj beste friendjes en friendinnetjes, vandaag staan borst en biceps op het programma, maar mijn triceps doen nog gat-veel pijn, dus denk ik niet dat die dumbbell presses er gaan inzitten.

Training verschuiven naar morgen?

(Verandert in feite niets aan mijn daaropvolgende training, aangezien die op maandag staat, na mijn examen)

hahaha nee dan mag het:D

Het probleem heeft zichzelf opgelost.

Krijg net te horen dat mijn tante nog tickets heeft om vanavond een optreden van "De Kreuners" bij te wonen. Dat aanbod ga ik logischerwijs niet afslaan, dus heb ik vanavond gewoon geen tijd om te trainen en train ik morgen!

http://www.youtube.com/watch?v=04nw8btppTs&translated=1

Haha, wtf gast :roflol:

Trouwens, nu is het dus:

Jorgyboy: "Webcammen met chicks > Examens > trainingen > masturberen > slapen > eten > rest ..."

:D En terecht. Heb ik ook hoor ;)

Net weer effe een enorme piek van studieontwijkend gedrag (mooi verwoord van de tank!), en dus heb ik even mijn caloriëen geteld :)

Volgens zo'n site ga ik vandaag zo'n 2750 Kcals binnenkrijgen, vergezeld van 180 gram eiwitten. Thoughts?

Weinig

Laatst bewerkt:
Dat klinkt als een cut verhouding Jorgy

edit: nvm, je bent ook 61 kilo, ms gewoon wel genoeg, ms ook niet, heb je wel es je onderhoud e.d berekend?

Laatst bewerkt:

Typos? In dit ene woord? Sterk werk!

Dat klinkt als een cut verhouding Jorgy

edit: nvm, je bent ook 61 kilo, ms gewoon wel genoeg, ms ook niet, heb je wel es je onderhoud e.d berekend?

Onderhoud, geen idee ... atm zit ik heel de dag achter mijn boeken, beweeg enkel van mijn stoel naar de wc en de keukentafel en voor de rest beweegt enkel mijn arm om te schrijven en te bladeren :)

Vanavond ga ik wel trainen, dus mijn onderhoud zal wel wat hoger liggen vandaag, maar het eten, nee, dat werkt niet echt.
12u: 4 boterhammen en 500ml chocomelk
15u: 3 boterhammen en 750ml chocomelk
18u: kip met zilvervliesrijst
--> hier mist nog iets!
23u: 500gram platte kaas

(PS: Ik studeer tot 1 à 2u 's nachts, dus sta ik pas tegen 11u-12u op.)

Trainingkje van vanavond :)

* Borst (opwarming : 20x10kg dumbbell bench press):
- Incline Bench Press : 15x16kg - 15x18kg - 15x20kg(=REP PR!!) - 9x22kg(=PR!!) - 9x22kg(=PR!!)
- Dumbbell Bench Press : 13x22kg - 11x24kg - 6x26kg - 6x26kg
- Incline Dumbbell Fly : 15x10kg - 15x10kg - 12x12kg(=PR!!) - 9x12kg(=PR!!)

* Biceps :
- Standing Bicep Curl: 15x12kg - 15x14kg - 12x16kg - 11x16kg
- 60° Seated Curl : 10x12kg - 10x12kg
- 21-en (25kg) : 21, 21, 16

Comment op training:
Borst vond ik echt LEKKEEEUUUUUURR. Biceps gingen KUUUUUUUUUUTTT.

Terug
Naar boven