Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Btw, ik voelde me dik, zag er ook dik uit in de spiegel en de spiegel had gelijk, de weegschaal gaf een vette 62,3kg aan :eek:

De eerste keer in mijn leven dat ik boven de 62kg ging en hoe dan nog? ???
Moet zelfs nog aan mijn 500gram kwark beginnen! :D

Hopelijk gaat die maaginhoud nu nog naar de juiste plekken in mijn lichaam :D

Ja gozah, die druif toen he. Kom je dik van aan.

Echt waar de **** heb je het over, kleine 65kg is niet veel, met jou stats zal dr heus neit echt veel vet tussen zitten, je bent gewoon een ectolijf gewend.

Het probleem heeft zichzelf opgelost.

Krijg net te horen dat mijn tante nog tickets heeft om vanavond een optreden van "De Kreuners" bij te wonen. Dat aanbod ga ik logischerwijs niet afslaan, dus heb ik vanavond gewoon geen tijd om te trainen en train ik morgen!

http://www.youtube.com/watch?v=04nw8btppTs&translated=1

:roflol: de kreuners, hahha wat een naam!

Echt waar de **** heb je het over, kleine 65kg is niet veel, met jou stats zal dr heus neit echt veel vet tussen zitten, je bent gewoon een ectolijf gewend.

Sinds Jorg druiven eet maakt hij de gains van zen leven. Al het andere fruit is voor homo's.

succes weer met de examens vriend:D

Druiveeeuuuuuhhhhh :hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang:

65kg is voor mij best veel :o
2 maand geleden ofzo was ik nog nooit boven de 60kg geweest en momenteel train ik men benen ook niet, dus betwijfel ik of die 6-7 gegainde kg's vetloos zijn :p

:roflol: de kreuners, hahha wat een naam!

Sinds JorgEN druiven eet maakt hij de gains van zen leven. Al het andere fruit is voor homo's.

succes weer met de examens vriend:D

Zalige groep :p

En jij weet het! Jij weet het!!

Bedankt, morgen komt er weer eentje aan en ik hoop dat ik die kan opeten, want deze ochtend 1 klein miezerig sandwichke kunnen binnenspelen ... Jongens toch! :mad:

(Zometeen ff F1 zien en me dan ff goed volstompen hopelijk :) )

Druiveeeuuuuuhhhhh :hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang:

65kg is voor mij best veel :o
2 maand geleden ofzo was ik nog nooit boven de 60kg geweest en momenteel train ik men benen ook niet, dus betwijfel ik of die 6-7 gegainde kg's vetloos zijn :p

Zalige groep :p

En jij weet het! Jij weet het!!

Bedankt, morgen komt er weer eentje aan en ik hoop dat ik die kan opeten, want deze ochtend 1 klein miezerig sandwichke kunnen binnenspelen ... Jongens toch! :mad:

(Zometeen ff F1 zien en me dan ff goed volstompen hopelijk :) )

Vanwege de examens sparen we je nog een beetje :)

Ik ga ook ff f1 kijken.

Kijken er van jullie nog mensen naar: mma, k1?

Vanwege de examens sparen we je nog een beetje :)

Ik ga ook ff f1 kijken.

Kijken er van jullie nog mensen naar: mma, k1?

Haha, das liev! :D

Nope, enkel F1 :)

:p

Wou wat zeggen maar heb geen idee meer omdat mn INTERNET ZO k*t IS!

Misschien wou je zeggen dat je internet zo k*t is?

En ik zei toch dat ik blij was dat de weegschaal eindelijk eens meer dan 62kg aangaf? Wel ... krijg ik net de horen dat de weegschaal kapot is en dus niet meer de juiste gewichten aangeeft ...

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Haha, das liev! :D

Nope, enkel F1 :)

Misschien wou je zeggen dat je internet zo k*t is?

En ik zei toch dat ik blij was dat de weegschaal eindelijk eens meer dan 62kg aangaf? Wel ... krijg ik net de horen dat de weegschaal kapot is en dus niet meer de juiste gewichten aangeeft ...

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

hahaha ahhjoh gewoon doorknallen. Meer eten man meer eten, schijt dat er examens zijn, al weet ik dat het zware klote is maar door blijven eten. (ik woog vanochtend ook 62 kg, zwaaaar blij man ha.)

hahaha ahhjoh gewoon doorknallen. Meer eten man meer eten, schijt dat er examens zijn, al weet ik dat het zware klote is maar door blijven eten. (ik woog vanochtend ook 62 kg, zwaaaar blij man ha.)

Haha, je had hetzelfde gevoel als mij dan :p Felt great!

Zenuwen vernken alles!

Word hier nog getraind?

Of had je examen vandaag?

Word hier nog getraind?

Of had je examen vandaag?

Mja, hier wordt nog getraind, maar men trainingen verschuiven van links naar rechts. Normaal moest ik maandag trainen, maar had die dag examen gehad, amper 5u geslapen, veel stress, weinig gegeten, dus toen ik thuis kwam ben ik in de zetel gevallen en ben er niet meer uitgeraakt.

Dinsdag was ik veel te laat opgestaan, dus hebben mijn studies de training van de dag geduwd.

Vandaag dit gedaan:

* Rug :
- Deadlift :
20 x Stang
10 x 55kg
5 x 95kg
5 x 101kg
4 x 105kg
5 x 95kg

- Barbell Bent-Over-Row :
20 x stang(=15kg)
20 x 35kg
15 x 45kg
10 x 55kg
8 x 55kg
7 x 55kg

- Dumbbell Reverse Fly: 12x12kg - 12x12kg - 10x12kg

* Triceps:
- Barbell Skullcrusher: 20xstang (=15kg) - 10x25kg - 10x25kg - 6x25kg
- Seated Dumbbell Triceps extension: 15x12kg - 15x12kg - 15x12kg
- Dips: 30 - 30 - 20

Comment op training:
Klein kamertje, te hoge temperaturen. Na de BOR kreeg ik braakneigingen en hoofdpijn. Was aan het twijfelen om te stoppen, maar ben toch door gegaan en gelukkig gingen beide even snel weer weg zoals ze gekomen waren. Ook voelde ik al na mijn eerste DL dat mijn onderrug niet mee wou vandaag. Geen steken, geen brand, geen pijn, maar een soort "druk", weet niet hoe ik het juist moet omschrijven of wat het juist was. Leuk is anders, heb het geprobeerd, maar veel kwam er niet uit. Triceps op het einde gingen nog vrij goed, toch net dat tikkeltje beter dan vorige keer denk ik.

Volgende training?
--> niet morgen (overtraining)
--> niet overmorgen (dag van examen)
--> niet dit weekend (heb maandag opnieuw examen, het vak dat ik van het eerste jaar heb meegepakt, waar ik op MOET slagen, dus geen tijd voor andere dingen)
--> niet maandag (examen)
--> niet dinsdag / woensdag (donderdag GROOOOT examen)
--> niet donderdag (dag van examen)
--> niet vrijdag (dag van examen)
--> zaterdag ... jah?

Mja, hier wordt nog getraind, maar men trainingen verschuiven van links naar rechts. Normaal moest ik maandag trainen, maar had die dag examen gehad, amper 5u geslapen, veel stress, weinig gegeten, dus toen ik thuis kwam ben ik in de zetel gevallen en ben er niet meer uitgeraakt.

Dinsdag was ik veel te laat opgestaan, dus hebben mijn studies de training van de dag geduwd.

Vandaag dit gedaan:

* Rug :
- Deadlift :
20 x Stang
10 x 55kg
5 x 95kg
5 x 101kg
4 x 105kg
5 x 95kg

- Barbell Bent-Over-Row :
20 x stang(=15kg)
20 x 35kg
15 x 45kg
10 x 55kg
8 x 55kg
7 x 55kg

- Dumbbell Reverse Fly: 12x12kg - 12x12kg - 10x12kg

* Triceps:
- Barbell Skullcrusher: 20xstang (=15kg) - 10x25kg - 10x25kg - 6x25kg
- Seated Dumbbell Triceps extension: 15x12kg - 15x12kg - 15x12kg
- Dips: 30 - 30 - 20

Comment op training:
Klein kamertje, te hoge temperaturen. Na de BOR kreeg ik braakneigingen en hoofdpijn. Was aan het twijfelen om te stoppen, maar ben toch door gegaan en gelukkig gingen beide even snel weer weg zoals ze gekomen waren. Ook voelde ik al na mijn eerste DL dat mijn onderrug niet mee wou vandaag. Geen steken, geen brand, geen pijn, maar een soort "druk", weet niet hoe ik het juist moet omschrijven of wat het juist was. Leuk is anders, heb het geprobeerd, maar veel kwam er niet uit. Triceps op het einde gingen nog vrij goed, toch net dat tikkeltje beter dan vorige keer denk ik.

Volgende training?
--> niet morgen (overtraining)
--> niet overmorgen (dag van examen)
--> niet dit weekend (heb maandag opnieuw examen, het vak dat ik van het eerste jaar heb meegepakt, waar ik op MOET slagen, dus geen tijd voor andere dingen)
--> niet maandag (examen)
--> niet dinsdag / woensdag (donderdag GROOOOT examen)
--> niet donderdag (dag van examen)
--> niet vrijdag (dag van examen)
--> zaterdag ... jah?

Druk baasje joh :D

ff prioriteiten nu, of wel examen voor he :)

Je deadlift ziet er goed uit, alleen wel veel. Je kan volgens mij meer pakken, maar dan minder setjes. ZOals t moet in rippetoe. Doe dan wat minder setjes, maar dan wel een zwaardere op t einde. Van 120 kg ofzo.

Je wilt niet morgen trainen ivm overtraining maar je wil ook niet in het weekend trainen omdat een examen hebt. Als je nu morgen gaat beginnen met leren waar je van plan was dit weekend mee te beginnen, hoef je dan minder te leren en kun je tussendoor trainen.

Leer je echt 2 dagen aan 1 stuk door? Ik moest af en toe echt wel even een uurtje iets anders doen als ik moest leren. Kun je daarna ook weer fris beginnen (als je niet te hard traint).

Je wilt niet morgen trainen ivm overtraining maar je wil ook niet in het weekend trainen omdat een examen hebt. Als je nu morgen gaat beginnen met leren waar je van plan was dit weekend mee te beginnen, hoef je dan minder te leren en kun je tussendoor trainen.

Leer je echt 2 dagen aan 1 stuk door? Ik moest af en toe echt wel even een uurtje iets anders doen als ik moest leren. Kun je daarna ook weer fris beginnen (als je niet te hard traint).

zit wel wat in ja..

4 x 105kg
Vind je deadlifts best sterk voor je gewicht, je 1RM zal ongeveer 2x je lichaamsgewicht zijn, niet slecht.
Succes

Druk baasje joh :D

ff prioriteiten nu, of wel examen voor he :)

Je deadlift ziet er goed uit, alleen wel veel. Je kan volgens mij meer pakken, maar dan minder setjes. ZOals t moet in rippetoe. Doe dan wat minder setjes, maar dan wel een zwaardere op t einde. Van 120 kg ofzo.

Wil wel rippetoe gaan doen, maar begrijp hem nog niet helemaal. En nu heb ik, zoals jij of De Tank aanhaalde in één van jullie logs, steeds het gevoel van, of de wil, om zoveel mogelijk eruit te krijgen in dat uur...

En jullie doen toch ook zoveel setjes?

Ik leer ongeveer 2 maanden aan een stuk elke dag, gemiddeld 5u. De laatste dag dat ik mijn boeken niet vastpakte, kan ik mij niet meer herinneren. Heb nu 6 examens op 2 weken tijd, kan echt geen dag rust nemen. Zeker niet als ik, zoals bijvoorbeeld voor het examen van volgende week donderdag een 600 paginas theorie moet doen, en nog enkele werkcolleges oefeningen. Vandaag en morgen moet ik leren voor het examen van vrijdag, vrijdag/zaterdag/zondag leer ik voor het examen van maandag.

Rust heb je nodig, zeker en vast en ik neem ook pauzes, maar trainen noem ik niet echt pauzes. Zoals daarnet, had ik tijdens de training even zwarte vlekken voor me ogen. Dat zijn geen rustpauzes ...

Misschien dat ik vrijdagavond laat nog wel even probeer te trainen, maar dat zal zie ik vrijdag wel!

4 x 105kg
Vind je deadlifts best sterk voor je gewicht, je 1RM zal ongeveer 2x je lichaamsgewicht zijn, niet slecht.
Succes

Neej, denk niet dat de 120kg erin zit. Die 4x105kg gaat niet makkelijk. Moet steeds stang op de grond leggen, greep verstevigen en terug omhoog, want me hand lost steeds terwijl ik bezig ben. Bij de 101kg kan ik 3 reps doen zonder mijn greep te moeten verstevigen, maar ook daar kan ik geen 5 reps achter elkaar doen zonder de stang terug opnieuw tegoei vast te nemen.

Al met al toch netjes dat je traint joh!

Doe het lekker rustig aan met trainen, focus op de studie en als je daar mee klaar bent kun je weer fris aan de slag.

Voor de DL zou ik dan inderdaad kiezen voor een andere aanpak. Mij is geadviseerd op 5/6 setjes te doen met 5 reps. Dat bevalt goed moet ik zeggen.

Succes verder met je examens!

Ik pak wel iets minder setjes, maar ik vind je schema niet heel verkeerd hoor.

En ohja, studeren heeft wel prioriteit natuurlijk. Na een gemiste training pak je je ritme wel weer op, maar examens niet halen is klote idd :p

blijf voor nu gewoon doen wat je lekker vind. Na je examen kun je dan weer wat prio geven aan je massa/krachttraining.

Terug
Naar boven