Word hier nog getraind?
Of had je examen vandaag?
Mja, hier wordt nog getraind, maar men trainingen verschuiven van links naar rechts. Normaal moest ik maandag trainen, maar had die dag examen gehad, amper 5u geslapen, veel stress, weinig gegeten, dus toen ik thuis kwam ben ik in de zetel gevallen en ben er niet meer uitgeraakt.
Dinsdag was ik veel te laat opgestaan, dus hebben mijn studies de training van de dag geduwd.
Vandaag dit gedaan:
* Rug :
- Deadlift :
20 x Stang
10 x 55kg
5 x 95kg
5 x 101kg
4 x 105kg
5 x 95kg
- Barbell Bent-Over-Row :
20 x stang(=15kg)
20 x 35kg
15 x 45kg
10 x 55kg
8 x 55kg
7 x 55kg
- Dumbbell Reverse Fly: 12x12kg - 12x12kg - 10x12kg
* Triceps:
- Barbell Skullcrusher: 20xstang (=15kg) - 10x25kg - 10x25kg - 6x25kg
- Seated Dumbbell Triceps extension: 15x12kg - 15x12kg - 15x12kg
- Dips: 30 - 30 - 20
Comment op training:
Klein kamertje, te hoge temperaturen. Na de BOR kreeg ik braakneigingen en hoofdpijn. Was aan het twijfelen om te stoppen, maar ben toch door gegaan en gelukkig gingen beide even snel weer weg zoals ze gekomen waren. Ook voelde ik al na mijn eerste DL dat mijn onderrug niet mee wou vandaag. Geen steken, geen brand, geen pijn, maar een soort "druk", weet niet hoe ik het juist moet omschrijven of wat het juist was. Leuk is anders, heb het geprobeerd, maar veel kwam er niet uit. Triceps op het einde gingen nog vrij goed, toch net dat tikkeltje beter dan vorige keer denk ik.
Volgende training?
--> niet morgen (overtraining)
--> niet overmorgen (dag van examen)
--> niet dit weekend (heb maandag opnieuw examen, het vak dat ik van het eerste jaar heb meegepakt, waar ik op MOET slagen, dus geen tijd voor andere dingen)
--> niet maandag (examen)
--> niet dinsdag / woensdag (donderdag GROOOOT examen)
--> niet donderdag (dag van examen)
--> niet vrijdag (dag van examen)
--> zaterdag ... jah?