MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Al met al toch netjes dat je traint joh!

Doe het lekker rustig aan met trainen, focus op de studie en als je daar mee klaar bent kun je weer fris aan de slag.

Voor de DL zou ik dan inderdaad kiezen voor een andere aanpak. Mij is geadviseerd op 5/6 setjes te doen met 5 reps. Dat bevalt goed moet ik zeggen.

Succes verder met je examens!

Ik pak wel iets minder setjes, maar ik vind je schema niet heel verkeerd hoor.

En ohja, studeren heeft wel prioriteit natuurlijk. Na een gemiste training pak je je ritme wel weer op, maar examens niet halen is klote idd :p

blijf voor nu gewoon doen wat je lekker vind. Na je examen kun je dan weer wat prio geven aan je massa/krachttraining.

Bedankt kerels! Kan wel wat steun gebruiken nu :o

Voelde me tijdens de training echt zwaar k*t. Nu nog even proberen uurtje of 2/3 te studeren, dan goede nachtrust, want morgen wordt weer een zware dag.

Na de examens, ik beloof het jullie, ga ik het serieus aanpakken. Voeding verbeteren, nu eet ik bevoorbeeld niet vlak voor of vlak na de training, en optimale trainingsschema's en bovenal; BENEN! :)

lekker relax nu.

JORGYBOOOOOOY!???boyboyboyboy?

Doe geen skwat :cool:

Gisteren niet getraind. Had nacht voordien "nachtje-door" gedaan, dus een hele nacht gestudeerd voor een examen om dan op het examen te komen en ongeveer alles vergeten te zijn. Ben dus zwaar gebuisd op dat examen en herexamen numero 3 was een feit. Ben na het examen, na het uithuilen natuurlijk ;), even gaan pitten, en ben 's avonds opnieuw beginnen leren voor het examen van maandag. Trainen had geen zin zonder energie.

Aangezien ik heb aanvaard dat ik deze richting niet op 3 jaar ga kunnen doen, maar het op 4 zal moeten doen, ga ik het vak van donderdag laten vallen, om vol voor het vak van vrijdag te kunnen gaan. Hierdoor ga ik maandagavond of dinsdagavond wel even een training kunnen "placeren".

Examenstatus:
Verwacht aantal herexamens: 5
Zeker aantal herexamens: 3 (4 indien ik donderdag niet mee doe)
Aantal examens nog te maken: 4
* Waarvan deelname: 3
* Waarvan niet-deelname: 1

Laatst bewerkt:
Doe geen skwat :cool:

Gisteren niet getraind. Had nacht voordien "nachtje-door" gedaan, dus een hele nacht gestudeerd voor een examen om dan op het examen te komen en ongeveer alles vergeten te zijn. Ben dus zwaar gebuisd op dat examen en herexamen numero 3 was een feit. Ben na het examen, na het uithuilen natuurlijk ;), even gaan pitten, en ben 's avonds opnieuw beginnen leren voor het examen van maandag. Trainen had geen zin zonder energie.

Aangezien ik heb aanvaard dat ik deze richting niet op 3 jaar ga kunnen doen, maar het op 4 zal moeten doen, ga ik het vak van donderdag laten vallen, om vol voor het vak van vrijdag te kunnen gaan. Hierdoor ga ik maandagavond of dinsdagavond wel even een training kunnen "placeren".

Examenstatus:
Verwacht aantal herexamens: 5
Zeker aantal herexamens: 3 (4 indien ik donderdag niet mee doe)
Aantal examens nog te maken: 4
* Waarvan deelname: 3
* Waarvan niet-deelname: 1
wat voor studie/school doe je dan? en maak je maar even geen zorgen over dat trainen bro, dit gaat voor;)

For those who care;

vandaag examen gehad, ging goed, maar heel weinig geslapen, veel stress gehad, voor het examen enkel een druif (je kent het verhaal :p ) en na het examen proberen zoveel mogelijk binnen te krijgen, maar ben niet aan mijn benodigde kcals geraakt. Trainen had dus ook niet veel zin.

Volgende examen is pas vrijdag, dus ga ik vandaag goed en lang slapen, morgenmiddag pas opstaan, goed en veel eten morgen en dan 's avonds nog eens die borst en biceps aanpakken. De training daarna wordt dan weer vrijdag, dan zondag, dan dinsdag, donderdag ... EXAMENS VOORBIJ EN KNALLEEEUUH MAAR!

Zal blij zijn dat ik terug om de 2 dagen kan trainen. Mis het wel. Nu alleen nog goed schema vinden!

Edit: Ja, de squat komt erin ;)

Laatst bewerkt:
Mooi mooi mooi!

Succes met de laatste loodjes Bro!

Goe dat je gaat squatten :)

:sad:

Btw, ben voorbije dagen terug cola en limonade beginnen drinken, onder het motto "mentaal evenwicht", maar nu de stress een beetje weg is van de examens zie ik in dat dat volledig fout was. Probleem is, dat mijn lichaam dat niet inziet en het vraagt momenteel heel erg hard naar die suikers .. damn!

:sad:

Btw, ben voorbije dagen terug cola en limonade beginnen drinken, onder het motto "mentaal evenwicht", maar nu de stress een beetje weg is van de examens zie ik in dat dat volledig fout was. Probleem is, dat mijn lichaam dat niet inziet en het vraagt momenteel heel erg hard naar die suikers .. damn!

haha...raak je zo snel verslaafd aan die zooi? gewoon negeren dat lichaam en je gezond verstand gebruiken;)

ff doorzettuhhh... kom wel goed Jorgyboy!

haha...raak je zo snel verslaafd aan die zooi? gewoon negeren dat lichaam en je gezond verstand gebruiken;)

Ja, ben daar toch wel snel aan verslaafd precies, maar heb dan ook wel enkele dagen gezondigd :$

Voor dat ik "serieus" begon met trainen, dronk ik elke dag minstens een halve liter frisdrank, sommige dagen zelfs 2 liter. Ik dronk eigenlijk enkel frisdrank :s

Maar sinds ik met KT begon, is dat allemaal verandert in chocomelk en dat lukte heel goed de voorbije 3 maanden. Nooit afkickverschijnselen of dergelijke gehad, maar dat zal vooral komen doordat mijn motivatie voor KT optimaal was :) Nu met die examens is het wel wat gezakt :(

Anyway, de training van vandaag:

* Borst (opwarming : 20x10kg dumbbell bench press):
- Dumbbell Bench Press : 15x16kg - 15x22kg - 11x26kg(REP PR!!) - 7x26kg - 6x26kg
- Incline Bench Press : 10x22kg - 7x22kg - 8x22kg
- Dumbbell Fly : 15x12kg - 12x12kg - 8x12kg

* Biceps :
- Standing Bicep Curl: 15x12kg - 15x14kg - 15x16kg - 11x16kg
- 60° Seated Curl : 10x12kg - 9x12kg
- 21-en (25kg) : 21, - , -

Comment op training:
Bij het 21-en ging mijn pols ineens zwaar branden en deed hij verdomd veel pijn. Denk dat het komt doordat ik bij de BP de 26kg even verkeerd heb gedraaid bij het neerleggen. Wel vreemd dat die pijn pas terugkeerde bij het 21-en ... Anyway, misschien dat ik eens voor een EZ-bar moet gaan kijken volgende week!

1. 2L frisdrand vroeger? :o dat is ~240gr suikers ~960kcal

2. rep max? ;) volgend keer ga je voor tijd oefening max? ;)

3. blessure? kiets verkeerd, k, simion~en jij nu geblessurd ;) te zwaar trainen met slecht uitvoering is niet goed voor je ;)

1. 2L frisdrand vroeger? :o dat is ~240gr suikers ~960kcal

2. rep max? ;) volgend keer ga je voor tijd oefening max? ;)

3. blessure? kiets verkeerd, k, simion~en jij nu geblessurd ;) te zwaar trainen met slecht uitvoering is niet goed voor je ;)

1) Ik at vroeger amper aan tafel, dus moest ik mijn Kcals ergens vandaan halen he :)

2) Rep max? Wat bedoel je daarmee? Ik ga altijd tot het uiterste, maar max tot 15 reps.

3) Nah, ben niet geblesseerd :p En ik doe mijn oefeningen wel goed, maar toen ik de 26kg dumbbell wou neerleggen, botste ik ermee tegen men been en draaide hij verkeerd, waardoor heel even al het gewicht op men pols kwam en die kan dat natuurlijk niet zo lang houden :D

Btw, welkom terug in mijn log! :D Missed ya!

Jurek is back in da house

Terug
Naar boven