Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i like big boobs (of op zn minst een kllein handje vol
)

are they big enough?i like big boobs (of op zn minst een kllein handje vol
)

Een vrouw zonder D-cup is als een granaat zonder slagpin; zo snel mogelijk weggooien!
Mn benen doen pijn. Die van jou zeker niet?
Hoe gaat ie met de examenshit?Nee.
Mn benen doen pijn. Die van jou zeker niet?
Hoe gaat ie met de examenshit?

opstellen en wat meer op mijn eten letten
en knal ik jullie ALLEMAAL voorbij! 

Haha nope, mijn benen kunnen nu eenmaal tegen een stootje he![]()
Beste excuus EVAH!Ergens die week een nieuw trainingsschemaopstellen en wat meer op mijn eten letten
en knal ik jullie ALLEMAAL voorbij!
MARK MY WORDS, BITCHEZZZZ!![]()
Na je examens is het tijd voor een pottyflop kerel!Beste excuus EVAH!
Haha, wat is dezeNa je examens is het tijd voor een pottyflop kerel!

Pottyflop? Wat bedoel je daarmee?
Indien je bedoeld "extreem feesten" heb je gelijk... de eerste week na mijn examens zal ik ergens in de goot mijn roes liggen uit te slapen, ergens tussen mijn huis en 't stad![]()
Pottyflop is als je 1 of 2 dagen na heavy squatten (ook vaak na de 1ste keer) naar de plee gaat en je spieren je niet meer kunnen dragen op weg naar beneden. Dan flop je in de potty 
Nee, pottyflop staat niet gelijk aan "extreem feesten"![]()
Haha, als je op pottyflop googled krijg je gewoon mijn log als eerste hitPottyflop is als je 1 of 2 dagen na heavy squatten (ook vaak na de 1ste keer) naar de plee gaat en je spieren je niet meer kunnen dragen op weg naar beneden. Dan flop je in de potty
![]()

Lol. Dan zou ik toch eerder kiezen voor "extreem feesten"![]()

Om die reden schijt ik altijd voor het squatten, en mocht het dan onverhoopt toch moeten daarna, dan doe ik men benen heel wijd, en laat ik het staand gewoon naar beneden lopen. Beneden aangekomen ligt er een krant oid waar het op valt. Die vouw ik dan 1 keer dubbel. Waarna ik vrouwlief vraag het in de prullenbak te deponeren.
Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen trouwens?

)Om die reden schijt ik altijd voor het squatten, en mocht het dan onverhoopt toch moeten daarna, dan doe ik men benen heel wijd, en laat ik het staand gewoon naar beneden lopen. Beneden aangekomen ligt er een krant oid waar het op valt. Die vouw ik dan 1 keer dubbel. Waarna ik vrouwlief vraag het in de prullenbak te deponeren.
Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen trouwens?