XXL Nutrition

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Men t**ten doen pijn :orly: :yarly:

lekker hoor

Ieuw!

Jorgyboy :gay: ???

of gunman....

Nee.

:D Mn benen doen pijn. Die van jou zeker niet? ;) Hoe gaat ie met de examenshit?

Haha nope, mijn benen kunnen nu eenmaal tegen een stootje he ;)

Nog 2 te gaan. Eigenlijk 3, maar laat er eentje vallen :rolleyes:

Vrijdag is men voorlaatste, dan ofwel die avond knallen, ofwel zaterdag.

Dan dinsdag mijn laatste WOOOOOOHOOOOOOOOOO :bierbang::hedbang::cheer:

Ergens die week een nieuw trainingsschema :lifter: opstellen en wat meer op mijn eten letten :mc: en knal ik jullie ALLEMAAL voorbij! :wl:

MARK MY WORDS, BITCHEZZZZ! :fire:

:roflol: Beste excuus EVAH!

Haha, wat is deze :D Na je examens is het tijd voor een pottyflop kerel!

;)

Pottyflop? Wat bedoel je daarmee? :o

Indien je bedoeld "extreem feesten" heb je gelijk... de eerste week na mijn examens zal ik ergens in de goot mijn roes liggen uit te slapen, ergens tussen mijn huis en 't stad :zuip:

;)

Pottyflop? Wat bedoel je daarmee? :o

Indien je bedoeld "extreem feesten" heb je gelijk... de eerste week na mijn examens zal ik ergens in de goot mijn roes liggen uit te slapen, ergens tussen mijn huis en 't stad :zuip:

Nee, pottyflop staat niet gelijk aan "extreem feesten" :roflol:

Haha, als je op pottyflop googled krijg je gewoon mijn log als eerste hit :D Pottyflop is als je 1 of 2 dagen na heavy squatten (ook vaak na de 1ste keer) naar de plee gaat en je spieren je niet meer kunnen dragen op weg naar beneden. Dan flop je in de potty :D

Nee, pottyflop staat niet gelijk aan "extreem feesten" :roflol:

Haha, als je op pottyflop googled krijg je gewoon mijn log als eerste hit :D Pottyflop is als je 1 of 2 dagen na heavy squatten (ook vaak na de 1ste keer) naar de plee gaat en je spieren je niet meer kunnen dragen op weg naar beneden. Dan flop je in de potty :D

whahahahah :roflol:

ZALIG :D

Lol. Dan zou ik toch eerder kiezen voor "extreem feesten" ;)

Om die reden schijt ik altijd voor het squatten, en mocht het dan onverhoopt toch moeten daarna, dan doe ik men benen heel wijd, en laat ik het staand gewoon naar beneden lopen. Beneden aangekomen ligt er een krant oid waar het op valt. Die vouw ik dan 1 keer dubbel. Waarna ik vrouwlief vraag het in de prullenbak te deponeren.

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen trouwens?

Lol. Dan zou ik toch eerder kiezen voor "extreem feesten" ;)

Same. Shake that BOOTY! :banana:

Om die reden schijt ik altijd voor het squatten, en mocht het dan onverhoopt toch moeten daarna, dan doe ik men benen heel wijd, en laat ik het staand gewoon naar beneden lopen. Beneden aangekomen ligt er een krant oid waar het op valt. Die vouw ik dan 1 keer dubbel. Waarna ik vrouwlief vraag het in de prullenbak te deponeren.

:stfu:

EDIT: De weegschaal gaf me vanochtend, na het schijten, zonder kleren (male nudity ftw) een dikke vette 61,4kg. Met amper 2 trainingen in de week, en 4-5 goede eetdagen en lotsa stress, blijf ik stabiel. Het ziet er naar uit dat ik de examenperiode ga doorkomen zonder al te veel kleerscheuren (op het vlak van BW dan, examenresultaten, das wa anders :p )

Laatst bewerkt:

Ik poep nooit.

@Jb: Mooi man. Wel k*t van je herexamens trouwens. Maar als je gaat squatten komt dat vast goed!

Word hier nog getraind? Ja hier wordt nog getraind! Potverdomme!

Training van deze avond :

* Schouders :
- Military Press:
24xstang (15kg)
12x25kg
12x25kg
12x35kg
9x35kg
7x35kg
12x25kg

- Dumbbell Shoulder Press : 12x12kg - 12x16kg - 7x16kg - 6x16kg
- Dumbbell Lateral Raise : 12x6kg - 12x6kg - 10x6kg - 8x6kg (MP + SP zijn voor de voorste schouderkoppen, wil ook zijkant meepakken vanaf nu)
- Barbell Upright Row : 12x29kg - 12x33kg - 10x35kg - 8x37kg

* Triceps:
- Close Grip Bench Press: 12x25kg - 12x35kg - 12x35kg - 12x35kg (UP!!)
- Seated Dumbbell Triceps extension: 12x14kg - 12x14kg - 12x16kg - 12x16kg
- Dips: 30 - 30 - 30

Comment op training:
Lekker. MP is lekkere oefening, vond het fijne opbouw en uitvoering was deze keer wel goed, in vergelijking met het omhoog-gooien van vorige keer. Die Lateral Raise is ook een oefening die ik goed voelde, ook al was het maar 6kg. Was begonnen met 8kg, maar dat lukte me niet om ze mooi uit te voeren. Bij de skullcrushers doen mijn ellebogen meestal pijn en in het topic van "Welke zijn de beste triceps-oefening?" werd als antwoord vaak de CGBP gegeven, dus heb ik die er maar bij gedaan. Voor de rest bijna bij alles mooi de gewichten kunnen verhogen en de uitvoering bleef uitstekend. Trainingsscore : 8,5/10

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven