Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

WTF is een tamzak?

• Topic Starter Topic Starter
Net gelezen dat Big_T 1m75 groot is en 95kg weegt...

*aanpassen doelen doet*

Training van deze avond :

Benen:
- Squat:
15x25
12x45
10x45
8x45
6x45

- Standing Calf Raises:
15x45
12x45
12x45
12x45

Schouders:
- Military Press:
15x25
12x35
12x35
8x35
6x35

- Reverse Fly
12x6kg
12x6kg
12x6kg
12x6kg

- Lateral Raise
12x6kg
12x6kg
12x6kg
12x6kg

- Upright Row
12x25
12x25
12x25
12x25

Comment op training:
Squats gingen al dieper. Schouders was terug eerste training sinds lang. Gewoon goed gerept.

Foto in spoiler.

Huidige status; Eén week na 3 weken rust.
20928g7.jpg

Ziet er al veel beter uit! Ga zo door, dan kom je zeker wel ver!

Training van deze avond :

Borst:
- Incline Dumbbell Bench Press:
15x12
4x12x22

- Flat Dumbbell Bench Press:
11x26
9x26
7x26
7x26

- Incline Dumbbell Fly:
4x12x10

Biceps:
-Standing Biceps Curl
4x12x14kg

- 21'en
3x21x25kg

Comment op training:
Had beter verwacht op borst. Biceps ging zoals gepland. Volgende keer allebei verhogen dus.

hoe gaat t met de vrouw eigenlijk? heb ik iets gemist? #vakantietijd

hoe gaat t met de vrouw eigenlijk? heb ik iets gemist? #vakantietijd

Post #1000 :D

Net terug van uurtje lopen. Heel erg traag, met 5 minuten pauze in het midden. Echt vermoeiend was het niet, had wel last van mijn enkels en onderbenen.

Beetje mijn dikke neef terug laten vermageren ;)

Vrouw in spoiler!

Vakantie was beetje ****ed up. Op een lief berichtje van mij, heeft ze kwaad teruggestuurd. Ze wou niet kwijt wat ze nu had en dus mocht ik haar geen berichten meer sturen. 2u later stuurde ze terug; "sorry voor de grofheid, maar het ging k*t met mijn vriend en nu ging het net terug beter tot jou bericht. Sorry, maar stuur aub niet meer." Dus ik stuurde niet meer naar haar. Paar dagen later stuurt ze 5 berichten op 2u tijd, 's avonds, ze was alleen en miste me verdomd hard zei ze. Ze deed beetje zielig "wil je mij aub berichtje sturen?" en "Ik mis jou, dit wordt lange nacht, laat iets weten?" tot "Ik verdien ook geen berichtje, ik ben een b*ch ..."

Ik had gsm niet bij me, dus ik antwoordde eerst niet. 's Avonds toch geantwoord dan. Beetje afstandelijk, reageert ze afstandelijk op terug, al zegt ze wel dat het goed doet dat ze nog eens mijn naam op haar schermpje ziet verschijnen. Volgende dag stuurt ze 's avonds weer "Ben je boos op me ?" Ik antwoord er weer wat afstandelijk op. Nadien sturen we niet meer, duurt ongeveer nog een week eer ik terug naar huis ging.

Thuis aangekomen heb ik 3 dagen gewacht. Dan heb ik haar gemaild. 2 dagen later reactie. Alles was goed, maar ze was aan het werk met haar vriend, die er dus elke nacht bleef slapen, dus mocht ik haar niet sms'en of mailen.

Gisteren krijg ik ineens smsje, met de vraag of ik online kon komen. Haar vriend was voor één avond niet bij haar, dus wou ze met mij praten. Hebben terug 3 en half uur gepraat via skype. Ze maakt ****ing veel ruzie met haar vriend, toch wilt ze hem niet dumpen, maar daar heb ik het gisteren niet over gehad.

Am I really that undateble?

ja, maar was is nu de status?

of is dit een ander vrouwtje weer :)

ja, maar was is nu de status?

of is dit een ander vrouwtje weer :)

Nu is de status dat ik er gisteren mee heb gepraat en dat tussen ons alles goed is. Hebben het niet over een mogelijke relatie gehad voor ons, maar wel over de k*tte relatie waarin ze nu zit...

Btw, de knuffel die ik haar heb gegeven ligt in haar bed, naast haar kussen, that means something, right? :D

En ik heb een ander knap hollands meisje leren kennen ook op vakantie, maar daar ga ik niet aan beginnen, eentje is genoeg :p

(Veel hete chicks in holland!)

okee, dan ben ik weer op de hoogte :)

Goed bezig maatje! de chicks zul je straks van je af moeten slaan, nog een paar kilo bijgainen.

Haha

Nu is de status dat ik er gisteren mee heb gepraat en dat tussen ons alles goed is. Hebben het niet over een mogelijke relatie gehad voor ons, maar wel over de k*tte relatie waarin ze nu zit...

Btw, de knuffel die ik haar heb gegeven ligt in haar bed, naast haar kussen, that means something, right? :D

En ik heb een ander knap hollands meisje leren kennen ook op vakantie, maar daar ga ik niet aan beginnen, eentje is genoeg :p

(Veel hete chicks in holland!)
En waarom geef jij knuffels aan random meisjes ?

Doe jij dat nooit dan? De shit om chicks te fixen, je weet.

En Jorgen, heb je nog een beetje kgs gegaind laatste tijd? Wel van plan te bulken vanaf nu of niet?

Ben aan het bulken nu, denk ik :)

Heb een keer berekend en per dag eet ik ongeveer 3000kcals, met 180 gram eiwitten, 60 gram vetten en 460 gram koolhydraten ofzoiets.

Deze ochtend zat ik op 63,0 kg. Vorige week dinsdag op 61,7kg. Vocht?

Ben aan het bulken nu, denk ik :)

Heb een keer berekend en per dag eet ik ongeveer 3000kcals, met 180 gram eiwitten, 60 gram vetten en 460 gram koolhydraten ofzoiets.

Deze ochtend zat ik op 63,0 kg. Vorige week dinsdag op 61,7kg. Vocht?

Waarschijnlijk wel

Hoe weet (zie) je dat en hoe voorkom je het?

Want ik drink nu 1,5l chocomelk per dag, soms nog een halve liter gewone melk, meestal niet. En dan tijdens het trainen drink ik gemakkelijk 1liter water en dan heb ik nog soep en water bij het avondeten, wat ook wel 1 liter kan zijn.

Alles in totaal 4 liter aan drinken per dag + nog wat vocht uit eten. Dat is teveel?

Post je ondertussen wel gewoon ff pics van je chicks!

Hoe weet (zie) je dat en hoe voorkom je het?

Je bent toch ook weer net begonnen met trainen na de vakantie? Toen ik op vakantie was, at ik lang niet zoveel koolhydraten als dat ik nu weer doe. Meer kh binnenkrijgen is meestal ook een snelle stijging van gewicht ineens. Dit is vocht. Waar het vandaan komt, maakt niet uit.

Alles in totaal 4 liter aan drinken per dag + nog wat vocht uit eten. Dat is teveel?

Nee hoor, dat valt nog best mee, niks aan veranderen :)

Terug
Naar boven