- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol een dikkertje
Nee dat is het vermelden niet echt waard. Over je schema: het is misschien aan te raden rug/triceps op woensdag te doen en borst/biceps op vrijdag. Hierdoor verspreid je belasting voor je schouders.
Thanks!
)@tank: schouderbelasting is nu wel beter verspreid, maar what about de onderrug met squat op maandag en deadlift op woensdag? Beetje k*t ...
Enigste wat ik dan kan doen is de barbell van 45kg vanop anderhalve meter hoogte op de parketvloer achter mij laten vallen en dan is het volgens mij gedaan met thuisfitnessen 

Ja, dat is goed dat je dat opmerkt. Volgens mij als je niet elke keer tot failure gaat, zou je het wel aan moeten kunnen. Maar ik heb geen idee wat iemand als 3XL hiervan zou zeggen. Ik zou zeggen, zoek es rond, ben eigenlijk ook wel benieuwd!

Jammer dat ik bij de deadlift mijn laatste twee gewichtjes van 1kg er niet meer bij kon hangen, anders had waarschijnlijk nu mijn PR 115kg geweest ipv de 113kg. Had er eerst 115kg aangehangen, maar dan konden de klemmen er niet meer bij op
Goede training, dacht dat ik op een plateau zat, maar blijkbaar kwam het gewoon doordat mijn trainingen zaad waren, 9/10! (Duurde ng net iets te lang allemaal ..)
Hahahaha, nice
Toch niet die chickie van die dude, of wel?

wahahha. pottyflopped hahaha
maar goed, nette workout dude!
Je gaat lekker zo man, ben benieuwd naar je volgende progressiepics...

Ni geven om vet, gewoon blijven door gaan. Desnoods wat minder carbs eten savonds ofzo.

Zou ik niet doen, voor je het weet bulk je wat te stevig en zit je een half jaar te cutten zoals ik![]()
Gewoon niet te stevig bulken, deftig houden. Als je teveel cals eet beter verdelen over de dag of verminderen. Begin bij 200 kcals boven onderhoud ofzo.
Eten van gisteren nog eens opgeteld:
3200Kcals, 170 gram eiwitten (3xBW), 120 gram vetten (2xBW), 370 gram koolhydraten (6xBW).
Conclusie: Elke dag ongeveer evenveel eiwitten, maar de ene dag wat meer in vetten, de andere dag wat meer in carbs.