XXL Nutrition

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Flinke mp dude!

• Topic Starter Topic Starter
Goodevening all,

Training van vanavond :

Benen:
- Squat:
15x25
15x35
15x45
10x49
5x49 (Geen failure, maar gewoon uit safty ;))

- Standing Calf Raises:
15x49
15x49
15x49
15x49

Comment op training:
Normaal moet ik nog schouders doen, volgens mijn nieuwe schema, maar die heb ik zaterdag nog getraind en schouders zijn toch een beetje fragiel, dus geef ik ze maar een weekje rust. Beentjes zijn goed getraind.

@ De tank: schouderbelasting is nu wel beter verspreid, maar what about de onderrug met squat op maandag en deadlift op woensdag? Beetje k*t ...

Safty sucks.

@tank: schouderbelasting is nu wel beter verspreid, maar what about de onderrug met squat op maandag en deadlift op woensdag? Beetje k*t ...

Ja, dat is goed dat je dat opmerkt. Volgens mij als je niet elke keer tot failure gaat, zou je het wel aan moeten kunnen. Maar ik heb geen idee wat iemand als 3XL hiervan zou zeggen. Ik zou zeggen, zoek es rond, ben eigenlijk ook wel benieuwd!

Jup, maar ik heb geen safty rack of iets dergelijks, dus als ik niet meer omhoog geraak, dan ... euhm ... zit ik vast :) Enigste wat ik dan kan doen is de barbell van 45kg vanop anderhalve meter hoogte op de parketvloer achter mij laten vallen en dan is het volgens mij gedaan met thuisfitnessen :p

:(

Ja, dat is goed dat je dat opmerkt. Volgens mij als je niet elke keer tot failure gaat, zou je het wel aan moeten kunnen. Maar ik heb geen idee wat iemand als 3XL hiervan zou zeggen. Ik zou zeggen, zoek es rond, ben eigenlijk ook wel benieuwd!

Ooooooh 3XL, run run wherever you are, I'm coming for youuuuuuuu ...

:D

I pottyflopped :(

Training van deze ochtend:

Rug:
- Deadlift: (LINKS)
8x35 (TOUCH&GO)
8x55 (" ")
8x75 (" ")
5x85 (" ")
5x95 (" ")
5x105 (STOP&GO) (PR!!)
2x113 (" ") (PR!!)
3x105 (" ")
8x75 (TOUCH&GO)

- BOR:
15x25
15x35
15x45
8x55 (PR!!)
7x55 (PR!!)
12x45

- Barbell Decline Pullover
==> vergeten op te zoeken hoe juiste techniek is, dus overgeslagen (buh, rug is toch al naar de zeik ...)

Triceps:
- Close Grip Bench Press
15x25
15x35
15x45 (PR!!)
10x49 (PR!!)
7x53 (PR!!)

- Seated Triceps Extension
12x16 (PR!!)
12x16 (PR!!)
10x16 (PR!!)
7x16 (PR!!)

- Dips
Geen, tijdsnood!

Comment op de training:
Staat bol van de PR's, dus ik ben een gelukkig man :) Jammer dat ik bij de deadlift mijn laatste twee gewichtjes van 1kg er niet meer bij kon hangen, anders had waarschijnlijk nu mijn PR 115kg geweest ipv de 113kg. Had er eerst 115kg aangehangen, maar dan konden de klemmen er niet meer bij op :p Goede training, dacht dat ik op een plateau zat, maar blijkbaar kwam het gewoon doordat mijn trainingen zaad waren, 9/10! (Duurde ng net iets te lang allemaal ..)

PS: Heb vanochtend getraind, omdat ik vanavond heb afgesproken met chickie.

wahahha. pottyflopped hahaha

maar goed, nette workout dude!

Je gaat lekker zo man, ben benieuwd naar je volgende progressiepics...

Hahahaha, nice :roflol:

Toch niet die chickie van die dude, of wel?

Nope, niet de chickie van de dude, en ook niet die andere chickie waar ik ook achter loop :)

Vanavond is het de beurt aan een 3de chickie, die mij wel wilt, maar ik haar niet xD Jongens toch, is het nou echt zo moeilijk om iemand te vinden die jij wilt en dat diezelfde jou ook wilt? :D

wahahha. pottyflopped hahaha

maar goed, nette workout dude!

Je gaat lekker zo man, ben benieuwd naar je volgende progressiepics...

Euhm, mijn lichaam is niet zoveel veranderd denk ik. Heb een week geleden nog pic's genomen en die staan op mijn profiel, in zown album-ding :)

Moet wel beetje mijn vetpercentage in het oog gaan houden denk ik, want krijg toch een buikje. Voor de rest valt het mee, armen zijn niet vetter geworden denk ik, borst ook niet. Heb net een huidplooimeter besteld bij mijn apotheker, heb hem binnen een weekje. (50-60 euro, damn!)

POTTYFLOPPEN IS NIET LEUK :mad:

Ni geven om vet, gewoon blijven door gaan. Desnoods wat minder carbs eten savonds ofzo.

Mwhuahaha, die van mij was goedkoper.

Zou ik niet doen, voor je het weet bulk je wat te stevig en zit je een half jaar te cutten zoals ik :roflol:

Gewoon niet te stevig bulken, deftig houden. Als je teveel cals eet beter verdelen over de dag of verminderen. Begin bij 200 kcals boven onderhoud ofzo.

Mwhuahaha, die van mij was goedkoper.

b*ch. Je zit zelf te zagen dat mensen over offtopic gaan als jij een deftige squat-reeks neerzet. Nu zet ik eens een deftige DL-sessie neer en zeg je helemaal niets over mijn training.. Iets over een pot en een ketel!

Gewoon niet te stevig bulken, deftig houden. Als je teveel cals eet beter verdelen over de dag of verminderen. Begin bij 200 kcals boven onderhoud ofzo.

Hmm, daar ga ik nu wel over denk ik. Ik zit op een 3000kcal's en mijn lichaampje van 61kg zal wel niet zoveel nodig hebben denk ik. Volgende week eens proberen vetpercentage te meten en dan conclusies eruit trekken en voeding aanpassen indien nodig!

POTTYFLOPPEN IS NIET LEUK :mad:[/QUOTE]

Toch wel, ik verzamel daar sinds vandaag fotos van. van je gezicht op het moment van de Pottyflop.

Je kan ze hier gewoon neerzetten, ik pluk ze r wel weg.

Eten van gisteren nog eens opgeteld:

3200Kcals, 170 gram eiwitten (3xBW), 120 gram vetten (2xBW), 370 gram koolhydraten (6xBW).

Conclusie: Elke dag ongeveer evenveel eiwitten, maar de ene dag wat meer in vetten, de andere dag wat meer in carbs.

Eten van gisteren nog eens opgeteld:

3200Kcals, 170 gram eiwitten (3xBW), 120 gram vetten (2xBW), 370 gram koolhydraten (6xBW).

Conclusie: Elke dag ongeveer evenveel eiwitten, maar de ene dag wat meer in vetten, de andere dag wat meer in carbs.

Hoe gaat het met je vet? Kom je niet te snel bij?

Het hangt natuurlijk van je lichaamstype af (ecto?) maar als ik dit moet doen, 370 gram carbs op 3200 kcal, ik ben een vetz*k op een aantal weken :roflol:

Nuja, ik kan bulken op 2500 kcal :D

Terug
Naar boven