AndroidHealthClinic

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Trainingetje van vanavond:

Benen:
- Squat:
15x25
15x35
15x45
15x49
8x51

- Standing Calf Raises:
20x51 (30 sec rust)
17x51 (2min rust)
20x51 (30 sec rust)
15x51

Schouders:
- Military Press:
15x25
15x35
9x39
7x41
5x43 (HMPFOOEEEEE :fire: )
10x35 (GMBRL :treuren: )

- Reverse Fly
12x10kg
12x10kg
12x10kg
12x10kg

- Lateral Raise
12x10kg
8x10kg (Fail xD)
7x10kg (:fuu:)
6x10kg (:sad:)

- Upright Row
15x25
15x29
12x31
7x33

Comment op training:
Pijnlijke beentjes + schouders goed aangepakt, niets te klagen.

Morgenvroeg voor het onbijt 30 min lopen, eens zien of mijn chickenlegs dat gaan toelaten :)

Laatst bewerkt:
Als je zo doorgaat pak je op je millitairy press nog meer dan je squat :P

Als je zo doorgaat pak je op je millitairy press nog meer dan je squat :P

Hahahaha xD Zou goed kunnen :p

Probleem met me squat is, dat ik de bar niet goed in me nek krijg. Moet eerst een halve MP doen om hem over mijn hoofd te krijgen, dus zo train ik eigenlijk MP + squats ineen :D

Hahahaha xD Zou goed kunnen :p

Probleem met me squat is, dat ik de bar niet goed in me nek krijg. Moet eerst een halve MP doen om hem over mijn hoofd te krijgen, dus zo train ik eigenlijk MP + squats ineen :D

Dat is niet heel erg veilig, deed ik in het begin ook. Probeer niet teveel te verhogen, straks sta je daar zonder dat je de barbell ergens kwijt kunt als je failt :p

- Lateral Raise
12x10kg
8x10kg (Fail xD)
7x10kg (:fuu:)
6x10kg (:sad:)

Ik vind je lateral raises niet heel slecht hoor, daarbij schijnt het moeilijk te zijn sterker te worden in deze oefening dus maak je niet te druk!

Dat is niet heel erg veilig, deed ik in het begin ook. Probeer niet teveel te verhogen, straks sta je daar zonder dat je de barbell ergens kwijt kunt als je failt :p

Uhu, daarom dat ik ook niet squat tot fail. Maar daarstraks kreeg ik inderdaad bar nog maar amper over men hoofd. Moest men hoofd helemaal horizontaal proberen te krijgen om hem dan te pletten tussen men schouders en de stang...

Doet me eraan herinneren dat ik straks mijn oor nog moet gaan terugzoeken ...

Ik vind je lateral raises niet heel slecht hoor, daarbij schijnt het moeilijk te zijn sterker te worden in deze oefening dus maak je niet te druk!

Ik maak me druk, omdat ik ze bij 8kg goed kan uitvoeren, maar bij 10kg trekt de uitvoering op niet veel meer en ik heb geen 9kg, of 8,5 ofzo ...

Uhu, daarom dat ik ook niet squat tot fail. Maar daarstraks kreeg ik inderdaad bar nog maar amper over men hoofd. Moest men hoofd helemaal horizontaal proberen te krijgen om hem dan te pletten tussen men schouders en de stang...

Doet me eraan herinneren dat ik straks mijn oor nog moet gaan terugzoeken ...

:roflol:

En die raises zijn een b*ch. Maar is uberhaupt moeilijk te vergelijken, hoe zwaar ze zijn hangt ook af van de lengte van je arm enzo.

Wat een rust en weelde trouwens in je log.

:roflol:

En die raises zijn een b*ch. Maar is uberhaupt moeilijk te vergelijken, hoe zwaar ze zijn hangt ook af van de lengte van je arm enzo.

Wat een rust en weelde trouwens in je log.

Das waar, maar volgens chiel of chreiz, weet nimeer juist welke het zei, mocht ik niet meer vergelijken dus doe ik dat ook niet :)

En jup, and I'd like to keep it that way!

spijtig dan dat sniperX weg is, die kon een logje altijd een geweldige makeover geven:):):)

Heb SniperX nooit gekend, maar heb er nog niet veel positiefs over gehoord :p
En dus gelukkig maar dat hij weg is, mijn log heeft geen make-over nodig, enkel trainingen! :D

Vanochtend, voor het ontbijt, even 30min op de loopband gestaan, ongeveer gem. 6,5 km/u, ging echt niet sneller. Benen waren zwaar en deden pijn van gisteren. Ongeveer een 350 kcals verbrandt. Toch beter als niets :)

Trainingen gaan lekker man!;)
Hoe gaat het vreten? en met het gewicht?

Trainingen gaan lekker man!;)
Hoe gaat het vreten? en met het gewicht?

Bedankt :) Ik doe men best :p

Per dag eet ik ongeveer een 3000kcal, met steeds 160-180 gram eiwitten, vetten koolhydraten varieeren beetje van dag tot dag.

Gewicht gaat te snel denk ik, zit nu op een 64kg, maar heb het gevoel dat mijn vetpercentage ook aan het stijgen is, daarom nu de cardio op rustdagen (din - don - zat).

Die lateral raises, is dat gewicht per DB?

Bedankt :) Ik doe men best :p

Per dag eet ik ongeveer een 3000kcal, met steeds 160-180 gram eiwitten, vetten koolhydraten varieeren beetje van dag tot dag.

Gewicht gaat te snel denk ik, zit nu op een 64kg, maar heb het gevoel dat mijn vetpercentage ook aan het stijgen is, daarom nu de cardio op rustdagen (din - don - zat).

Ik dacht dat je hoog zat in je eiwitten? Ik zit ex avondeten nog maar aan 2000cals maar wel 200gr eiwit. En beetje vet aanzetten is niet erg. T is winter aan t worden, cut je dr in mei ofzo zo af met die ecto-genen van je.

Ik dacht dat je hoog zat in je eiwitten? Ik zit ex avondeten nog maar aan 2000cals maar wel 200gr eiwit. En beetje vet aanzetten is niet erg. T is winter aan t worden, cut je dr in mei ofzo zo af met die ecto-genen van je.

Heb nooit gezegd dat ik hoog in eiwitten zit? Ik zit vooral hoog in carbs :D

3xBW eiwitten, 1xBW vetten en 6xBW carbs ofzo :p

En jij bent aan het cutten, ik aan het bulken. Jij bent meso (?) en ik ecto, ergo, ik own jou :p

Ik squat 2xJorg.

Heb nog beetje last van mijn benen. Misschien vandaag toch maar borst/biceps doen en rug/triceps op vrijdag houden?

Zo zit er tussen deadlift-squat 2 dagen en anders tussen squat-deadlift maar 1 dag... Probleem is dan wel weer dat ik eergisteren (maandag, red.) schouders heb aangepakt.

Weird shit jonge, om een goed schema in elkaar te steken!

Training van vanavond:

Rug:
- Deadlift: (RECHTS)
8x35 (TOUCH&GO)
8x75 (" ")
5x95 (" ")
5x105 (STOP&GO)
3x113 (" ")
5x105 (" ")
8x75 (TOUCH&GO)

- BOR:
15x35
15x45
8x55
6x55
12x45

- Barbell Shrugs
15x45kg (Overhands)
15x45kg (Onderhands)
15x45kg (Overhands)
15x45kg (Onderhands)

- Barbell Decline Pullover
(Weer vergeten op te zoeken)

Triceps:
- Close Grip Bench Press
15x25
15x45
12x49
10x53
6x45 (WTF?)

- Seated Triceps Extension
12x16
12x16
12x16
10x16

- Dips
Geen, tijdsnood!

Comment op de training:
Geen tijd, voetbal kijken; Partizan Belgrado - RSC Anderlecht!

GO RSCA! (Jawel, succes wensen van een Club-fan, het kan!)

Terug
Naar boven