Jurek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 21%
plus week leven verloren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
plus week leven verloren

Waarschijnlijk alle drie. In een week kan niet zo heel veel rampzaligs gebeuren heb ik me laten vertellen, maar nu we het er over hebben ga ik toch eens op zoek naar mn caliper...
Als je op één week 1.8% vet en 1.3 kg lichaamsgewicht (erg raar, meer vet dan gewicht...zit natuurlijk wat speling op je huidplooimeter, zal daarmee wel te maken hebben) verloren bent kan je drie conclusies trekken:
1: je bent pas begonnen met cutten of hebt je koolhydraten inname onlangs vermindert waardoor je vocht verliest (koolhydraten zijn vochtvasthoudend)
2: je eet TE weinig kcal of te weinig eiwitten waardoor je spiermassa verliest. Zorg ervoor dat je niet meer dan 10-15% onder je onderhoud zit (je onderhoud naar eige ervaring, niet wat een formule je zegt, want bij mij ligt dat een goeie 400 kcal uit elkaar!). Best zit je zelfs maar een héél klein beetje onder je onderhoud (100 kcal ofzo) en doe je gewoon voldoende cardio. Eet ook zeker 2-2.5 gram eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.
3: je wordt de nieuwe mr. olympia als je 1.8 % puur vet kunt verbranden per week, dan heb je de beste genen ooit![]()

)

Volgens mij heb je verkeerd gelezen want het is 1,8% dat men vetpercentage naar beneden is gegaan, niet 1,8kg en dus niet meer dan de 1,3kg die de weegschaal aangeeft.
En ik ben misschien ook gewoon heel erg ecto, waarbij het voor mij dus erg gemakkelijk is om af te vallen, in tegenstelling tot McMetronome bijvoorbeeld![]()

Jup
Maar geen nood, vanaf donderdag zijn mijn herexamens voorbij en dan kan ik de komende 4 maanden staalhard trainen en dan zullen de gains wel volgen. Ga proberen tegen nieuwjaar 70kg te wegen en ongeveer eenzelfde vetpercentage te hebben. Dan kan ik tegen de zomer misschien 75kg halen, met een iets lager vetpercentage. Goei plan denk ik zelf zo![]()
5% eraf cutten in 1 cut kan best als je het goed aanpakt.Ik zou op meer mikken voor de zomer. En niet tussentijds gaan cutten imo, gewoon clean bulken (paar honderd cals boven je werkelijke onderhoud) tot een paar maanden voor de zomer en dan gezellig samen met heel DBB richting de 10% cutten5% eraf cutten in 1 cut kan best als je het goed aanpakt.

). Vanavond FIEEEESSTTTAAAAAAAAAAAAAAHHHH

Hey Jorgie,
Leef je nog? Nog steeds hard aan het trainen?
Volgens mij istie nog bezig met zn FIEEEESSTTTAAAAAAAAAAAAAAHHHH...