simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)Training van deze avond :
Biceps:
-Standing Biceps Curl
10 x 12 (No fail, but strict, as Mich ordered!)
10 x 12 (Fail and strict, as Mich ordered!)
07 x 12 (Fail but strict, as Mich ordered!)
05 x 12 (Fail but strict, as Mich ordered!)

wat is t verschil tussen "fail but strict" en "fail and strict"? het is toch dezelfde
Maar ik dacht bij mijzelf, ksteek er wat variantie in, dat maakt het wat plezanter om te lezen he 
Ben blij dat je mn orders opvolgt
Goed bezig, strict for the win (met als kanttekening dat je door op het eind te cheaten wel meer negatives kan maken waardoor je je spier meer kan belasten omdat je anders al zou falen op het omhooggaan, maar over het algemeen is strict for the win).
Maar gisteren echt mijn bovenarm volledig vastgezet, zodat alle kracht vanuit biceps moest komen... Lukte toch niet met 16kg![]()
Gelukkig. En ik maar mn best doen om iedereen te beaten met mn stricte vorm 
Gast, je mag je logje wel updaten voor de anderen hoor, zelfs al ben ik even weg voor een weekje.

Gast, je mag je logje wel updaten voor de anderen hoor, zelfs al ben ik even weg voor een weekje.

Hou 'm scherp Mac, dat heeft ie nodig!
Maareh ja.. watskeburt Jorgen?
Heb ik ook wel, vooral in het begin was dat veel. Is normaal, gewoon blijven loggen, interesse komt wel.
En doe het ook voor jezelf.

Vanaf donderdag begin ik terug, gewoon terug mijn schema volgen. Dan heb ik in totaal 5 trainingen gemist en ook het eten is nu weer wat minder nu, vervolg op de druif-episodes enzo![]()
meer andacht geven op bb en meer op school misschien? goeie tip?