AndroidHealthClinic

Jorgen's nieuwe start, here we go!

lekker gozah

Hee, heb je 8kg nieuw ijzer? :D

• Topic Starter Topic Starter
Training van deze avond :

Borst:
- Incline Dumbbell Bench Press:
15 x 12
12 x 22
12 x 24 (Rep - PR!!)
12 x 26 (Weight - PR!!)
10 x 26 (Volgende keer 28kg proberen!)

- Flat Dumbbell Bench Press:
12 x 22
12 x 24
07 x 26
08 x 26
05 x 28

- Incline Dumbbell Fly:
4 x 12 x 12

Biceps:
-Standing Biceps Curl
10 x 12 (No fail, but strict, as Mich ordered!)
10 x 12 (Fail and strict, as Mich ordered!)
07 x 12 (Fail but strict, as Mich ordered!)
05 x 12 (Fail but strict, as Mich ordered!)

- 21'en
18 x 27 (Hahahahaha, Sorry Jurek! :D :D :D)
13 x 27 ( :sad: )
11 x 27

Comment op training:
Moe!

Training van deze avond :

Biceps:
-Standing Biceps Curl
10 x 12 (No fail, but strict, as Mich ordered!)
10 x 12 (Fail and strict, as Mich ordered!)
07 x 12 (Fail but strict, as Mich ordered!)
05 x 12 (Fail but strict, as Mich ordered!)

Dus gewoon dumbbell curl of what? :)

wat is t verschil tussen "fail but strict" en "fail and strict"? het is toch dezelfde

Fail and strict, as Mich ordered!

:D Ben blij dat je mn orders opvolgt :roflol: Goed bezig, strict for the win (met als kanttekening dat je door op het eind te cheaten wel meer negatives kan maken waardoor je je spier meer kan belasten omdat je anders al zou falen op het omhooggaan, maar over het algemeen is strict for the win).

Dus gewoon dumbbell curl of what? :)
:rolleyes:

Maar gisteren echt mijn bovenarm volledig vastgezet, zodat alle kracht vanuit biceps moest komen... Lukte toch niet met 16kg :p

:cool: Gelukkig. En ik maar mn best doen om iedereen te beaten met mn stricte vorm :o

Gast, je mag je logje wel updaten voor de anderen hoor, zelfs al ben ik even weg voor een weekje.

Heb ik ook wel, vooral in het begin was dat veel. Is normaal, gewoon blijven loggen, interesse komt wel.

En doe het ook voor jezelf.

Haha, was niet serieus bedoeld hoor :p

Ik doe het ook vooral voor mezelf en dat ik nu niets post is gewoon omdat ik ook niet train momenteel door de klote herexamens. Probeer van de 5 toch er 1 of 2 door te zijn, zodat ik er minder moet meepakken naar volgend jaar.

Vanaf donderdag begin ik terug, gewoon terug mijn schema volgen. Dan heb ik in totaal 5 trainingen gemist en ook het eten is nu weer wat minder nu, vervolg op de druif-episodes enzo :D

meer andacht geven op bb en meer op school misschien? goeie tip?

Noted! ;)

Even een update over BF :)

Vorige week zondag: 64kg en 14,7 % BF
Vandaag (7 dagen later): 62,7kg en 12,9% BF

Verlies van 1,3kg en 1,8% BF. Ik weeg 64kg dus 1,8% = 1,152kg, dus nog 0,2kg andere dingen...

Echt helemaal accuraat is het helemaal niet, maar de metingen van de caliper lagen nu tot allemaal lager, behalve de biceps. Nu kwamen de metingen uit op biceps 5mm (week geleden 5), triceps 9 (kwam van 10), schuine abs 6 (kwam van 9) en rug 9 (kwam van 10). In totaal kwam ik dus nu uit op 29mm, de vorige keer 34mm.

Heb deze week op maandag en vrijdag examen gehad. Op beide dagen was mijn eerste maaltijd pas om 15u (maandag zelfs pas om 18u). Op de niet-examendagen eet ik wel nog minstens 3x, maar ik studeerde soms tot 2u 's nachts en dan heb ik 2x geen kwark gegeten voor het slapen gaan. Sommige dagen nog wel 4 maaltijden, andere dagen maar 2, je kent het. Niet genoeg en geen vast ritme.

Wat zijn jullie conclusies? Ben ik vet verloren? Of spieren? Of vocht?

Waarschijnlijk alle drie. In een week kan niet zo heel veel rampzaligs gebeuren heb ik me laten vertellen, maar nu we het er over hebben ga ik toch eens op zoek naar mn caliper...

Terug
Naar boven