Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Heb geen rack en gisteren trainden we met twee, maar dat is te weinig om te helpen in nood

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb geen rack en gisteren trainden we met twee, maar dat is te weinig om te helpen in nood![]()

als je met zn 2en traint kan je heus wel met barbell doen. Heb ook nog geen rack en laat mn broer of vader er achter staan en die tillen het boven me en pakken het af als ik het aangeef.![]()

Pfff jorgy.. die squats moeten zwaarder hop hop trainen met dat magere lichaampje van je.
Voor der rest gaat het wel lekker toch.![]()
Ik doe men best, maar moest terug op mijn techniek letten, want al die wijsneuzen hier op mijn kot, jongens toch ... 
lol lol loldie dumbbell curl kan echt niet hoor jorgy... pfffffff
![]()

Je doet net zoveel squat setjes als curl setjes per week
En waarom bij deadliften touch & go? Het heet niet zomaar de DEADlift. (dead -> halter dood op de grond).
Het was lang geleden dat ik nog gedeadlift had, dus wou ik niet meteen teveel kg's nemen, maar met dit aantal kg's lukt het me om gewoon touch&go te doen.lol lol loldie dumbbell curl kan echt niet hoor jorgy... pfffffff
![]()
14kg strict is zo beroerd nog niet.Je doet net zoveel squat setjes als curl setjes per week
En waarom bij deadliften touch & go? Het heet niet zomaar de DEADlift. (dead -> halter dood op de grond).

Die gozer curled mooi wel effe bijna ff een derde van wat ie squat. Die jij em niet na hoor14kg strict is zo beroerd nog niet.
Ik probeer hem alleen te motiveren en te laten knallen, voor de rest plaag ik 'm nogal graag.