Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Die gozer curled mooi wel effe bijna ff een derde van wat ie squat. Die jij em niet na hoor ;) 14kg strict is zo beroerd nog niet.

Hier heeft Ace wel een punt. Ik deed ook altijd touch&go, maar op die manier train je je liftoff minder dan de rest. Ik zou m toch met deadstop gaan doen als ik jou was.

Die pullups zijn trouwens nice ouwe! Gaan kneiterhard vooruit ook. Als je 3x10 kan moet je maar wat extra gewicht tussen je ballen hangen :)

Nou, mijn squat is enkel zo laag (:o) omdat ik niet in gym train. Probeer maar eens een stang van 55kg van op de grond in je nek te krijgen en je begrijpt mijn probleem. Al formuleer je het wel lekker zo ;)

Hmm.. liftoff... mèh.

Waar is me backpack?! Of moet dat echt rond me ballen?

Damn als ik dat wist, ging ik zeker harder trainen. Wtf....
Ik wil hem ook niet nadoen dude. Jorgy = jorgy:rolleyes: Ik probeer hem alleen te motiveren en te laten knallen, voor de rest plaag ik 'm nogal graag.:D

Ach babe, jij plaagt me enkel omdat je weet dat je me aankan... we zullen nog eens praten binnen paar maand :p dan pak ik jou! Mwoehahaha! ;)

Sanne sXe = héééét

Pakken als in... :D

Rugzak kan prima lijkt me.

Pakken als in... :D

Rugzak kan prima lijkt me.

Nope, daarvoor sta ik een beetje te laag op de ranglijst ;)

Training van deze avond, best tevreden.

Fullbody Workout
- Squat:
15*35
15*45
12*55
15*55

- BOR:
15*25
15*35
15*45
09*51

- Barbell Bench Press:
15*25
15*35
15*45
8*55 (+1 assisted)
15*45
11*45

- Barbell Military Press:
15*25
09*35
9*35
11*35

- Wide Grip Pull Ups:
15*BW
9*BW
7*BW

- Close Grip Pull Ups:
7*BW
6*BW
4*BW

Lekker getraint Jorg, 15x wijd optrekken netjes hoor. Ik doe er net 6:p

was ik maar 60 kg:( dan kon ik ook wide grips pull-ups :P

Drie weken geleden sinds vorige training; oorzaak vooral de redderscursus die ik nu volg en familiale problemen. Liever geen verdere uitleg.

Vanavond toch nog eens getraind;

Deadlift:
12*35
10*55
8*75
6*85
6*95
6*95
8*75

Superset BOR + Barbell Shrugs:
12*35 + 15*35
12*45 + 15*45
12*45 + 15*45
09*51 + 15*51

Dumbbell Bench Press:
15*12
12*22
09*24
06*26

Incline Dumbbell Fly:
15*12
15*12
15*12

Superset Military Press + Dumbbell Curls:
12*35 + 10*12
10*35 + 08*12
10*35 + 06*12

Comment op training:
Niet tevreden, niet ontevreden. Anderhalf uur heeft deze training geduurd en heb minder gedaan dan ik wou, maar op zich vallen de gewichten toch nog mee. Sta nu al tijdje op 61kg, vetpercentage gok ik op een 14%. Zwem veel, jammer genoeg ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen zware cardio is.

Die DB bench en flyes beginnen er toch op te lijken heur :thumbs:

Sterkte met de private-shit.

Die DB bench en flyes beginnen er toch op te lijken heur :thumbs:

Sterkte met de private-shit.

Heb al betere DB-bench neergezet vroeger. Hopelijk ben ik nu terug vertrokken voor een lange tijd ...

Jammer genoeg moet ik binnenkort een examen afleggen om redder te kunnen worden, wat een goede conditie vereist en snelheid in het water. Extra spiermassa en vetmassa gaat me vertragen en maken mijn kansen op slagen kleiner, dus ben aan het twijfelen of ik niet nog drie weken ga wachten voor ik weer serieus begin met KT.

Bedankt.

Nou wat zal je in 3 weken aankomen/afvallen, 1,5kg max. Zal toch niet zo veel uitmaken?

maar het is toch zo... wil niet door log doorlezen/zoeken maar wel denk ik dat half jaar geleden was jorg drooger en bijna dezelfde gewicht nu na half jaar is misschien wel vooruitgaang geboekt qua gewichten dat hij optilt maar bij 61kg blijven... echte tegenvaller, kijk gewoon op miguel hoe ging hij vooruit in denk ik minder dan 6 maanden qua lichaams gewicht, wat is er met je mee jorg? kaan je geen 3k kcals per dag binnen krijgen of is het gewoon te duur? ik wil het weten

ps. ik denk dat je je %bf overschat ik ben rond 15% misschien iets boven en ik denk dat je bent niet te veel veranderd van je vroegere fotos dus je bent rond 10% k zou het nooit geloven dat je bent 15% laat maar pic zien

Punt wat ik wou maken: Dat bovenstaande verhaal daar kan Jorg iets mee. Zeggen dat hij een faal zou zijn heeft niemand wat aan.

---------- Toegevoegd om 01:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

Trouwens, Jorg begon op 55kg.

Ben idd van 55kg naar 61kg gegaan, in 8,5 maanden ongeveer. Heel erg slecht resultaat en dat besef ik zelf ook wel, maar ik weet hoe het komt en waar ik komend jaar voor moet opletten :) En nu ben ik tenminste niet meer zo ecto-ish als vroeger, je ziet duidelijk een verschil en krijg nog steeds complimentjes aangezien die 61kg ook gwn vast is, wat ik ook eet of zelfs als ik amper eet, die 61kg blijft :)

Anyway, na het examen vlieg ik er terug in en dan ga ik op naar die 70kg.

Nog lekker aan het trainen, Jorgy? :D

Terug
Naar boven