Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent best sterk voor 60kg. Ik weeg 15kg meer met hetzelfde vetpercentage denk ik en ik pak precies toch een stuk minder. Wel meer trainen he!
Je bent best sterk voor 60kg. Ik weeg 15kg meer met hetzelfde vetpercentage denk ik en ik pak precies toch een stuk minder. Wel meer trainen he!

om duidelijk te zijn we hebben nooit filmpje of pics van jorg aan het trainen gezin... ik vermoed slechte uitvoering en korte rom bij hem![]()

Hoe lang ben je al bezig?
Ja, ik wil echt wel, maar er komt momenteel heel erg veel tussen. Dat is geen excuus, dat weet ik ook, maar pfoe...
.Eum, ik ben nu 2 weken bezig. Daarvoor ook al wel getraind, maar je kan het niet echt trainen noemen. Het langste dat ik heb volgehouden is 3 weken.
Ik heb ook wel moeite met tijd efficient te gebruiken enzo. Verspil dagelijks toch wel de helft-3/4de van men tijd aan nutteloze dingen. Morgen ga ik is super efficient proberen te zijn.
Haha, dat heb ik ook! Doe ook enorm veel nutteloze dingen, gewoon om maar niet aan de taken (school ofzo) te moeten beginnen en dan verlies je natuurlijk wel veel tijd...
.Hehe, ik zal anders als doel stellen zo snel mogelijk je krachtstats te verbeteren. Mis ben je dan ook wat meer gemotiveerd om te trainen om mij voor te blijven.

Anyway, na het examen vlieg ik er terug in en dan ga ik op naar die 70kg.
Eum, ik ben nu 2 weken bezig. Daarvoor ook al wel getraind, maar je kan het niet echt trainen noemen. Het langste dat ik heb volgehouden is 3 weken.

Nah, das niet nodig. Focus jij je maar eerst op de techniek, rest komt later wel. Wil niet de schuldige zijn van jou slechte techniek of de reden waarom jij vanaf je 30 rugproblemen krijgt en je voortbeweegt in een rolstoel
Techniek > gewichten.

Wtf jij hebt echt het hele jaar door examens ofzo?
Alhoewel, voor een rolstoel is ook wat te zeggen...
http://www.youtube.com/watch?v=bcOJfeBFFdQ

Ja joh. Beetje leven in de tent. Lache toch. Stiekem heb ik ook al 11 dagen niet meer getrained![]()

Nee, niet het hele jaar door, maar ik volg nu een snelcursus voor Hoger Redder, en daar heb ik dan maandag een theorieexamen van en zaterdag een praktisch examen. Ik zit nu dus bijna elke dag in het zwembad en samen met de vele taken voor unief atm heb ik geen tijd meer om te trainen. Zou trouwens toch ook moeten bulken nu en men eten is nu echt crap ..

ons land heeft een paar hele mooie regels m.b.t. Grammatica. just saying.
Dan is t ook een kwestie van oefeningen leren en wennen aan belasting. Waarschijnlijk heb je met 15kg meer ook wel meer kracht maar weet je het niet te gebruiken. Toen ik begon met benchen voelde ik 3 sets met 30kg. Twee weken later zat ik al aantal kilotjes hoger en ik denk niet dat ik in twee weken zo veel spiermassa heb gewonnen
+1. T doel van trainen is om je spieren te slopen, niet om je ego te strelen. Daarmee kom je dr niet.

ik ben ook 15 cm groter dus in verhouding wegen we ong hetzelfde.
@Jorgyboy: Ik weet het, die groepswerken en testen zijn lastig, maar eig zouden ze geen excuus mogen zijn om niet te trainen.