Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Je bent best sterk voor 60kg :). Ik weeg 15kg meer met hetzelfde vetpercentage denk ik en ik pak precies toch een stuk minder. Wel meer trainen he!

• Topic Starter Topic Starter
Je bent best sterk voor 60kg :). Ik weeg 15kg meer met hetzelfde vetpercentage denk ik en ik pak precies toch een stuk minder. Wel meer trainen he!

Hoe lang ben je al bezig?

Ja, ik wil echt wel, maar er komt momenteel heel erg veel tussen. Dat is geen excuus, dat weet ik ook, maar pfoe...

om duidelijk te zijn we hebben nooit filmpje of pics van jorg aan het trainen gezin... ik vermoed slechte uitvoering en korte rom bij hem ;)

om duidelijk te zijn we hebben nooit filmpje of pics van jorg aan het trainen gezin... ik vermoed slechte uitvoering en korte rom bij hem ;)

Ik heb wel al filmpjes gepost, alleen niet in dit topic.

En Jurek, als je enkel in dit topic bent om me af te breken, mag je gerust weg blijven :)

Opbouwende kritiek is geen probleem, die wil ik perfect van alles en iedereen aanvaarden, mits onderbouwd, maar met jou "raad" ben ik niets.

Hoe lang ben je al bezig?

Ja, ik wil echt wel, maar er komt momenteel heel erg veel tussen. Dat is geen excuus, dat weet ik ook, maar pfoe...

Eum, ik ben nu 2 weken bezig. Daarvoor ook al wel getraind, maar je kan het niet echt trainen noemen. Het langste dat ik heb volgehouden is 3 weken.
Ik heb ook wel moeite met tijd efficient te gebruiken enzo. Verspil dagelijks toch wel de helft-3/4de van men tijd aan nutteloze dingen. Morgen ga ik is super efficient proberen te zijn :).

Eum, ik ben nu 2 weken bezig. Daarvoor ook al wel getraind, maar je kan het niet echt trainen noemen. Het langste dat ik heb volgehouden is 3 weken.
Ik heb ook wel moeite met tijd efficient te gebruiken enzo. Verspil dagelijks toch wel de helft-3/4de van men tijd aan nutteloze dingen. Morgen ga ik is super efficient proberen te zijn :).

Haha, dat heb ik ook! Doe ook enorm veel nutteloze dingen, gewoon om maar niet aan de taken (school ofzo) te moeten beginnen en dan verlies je natuurlijk wel veel tijd...

Haha, dat heb ik ook! Doe ook enorm veel nutteloze dingen, gewoon om maar niet aan de taken (school ofzo) te moeten beginnen en dan verlies je natuurlijk wel veel tijd...

Hehe, ik zal anders als doel stellen zo snel mogelijk je krachtstats te verbeteren. Mis ben je dan ook wat meer gemotiveerd om te trainen om mij voor te blijven :p.

Hehe, ik zal anders als doel stellen zo snel mogelijk je krachtstats te verbeteren. Mis ben je dan ook wat meer gemotiveerd om te trainen om mij voor te blijven :p.

Nah, das niet nodig. Focus jij je maar eerst op de techniek, rest komt later wel. Wil niet de schuldige zijn van jou slechte techniek of de reden waarom jij vanaf je 30 rugproblemen krijgt en je voortbeweegt in een rolstoel :)

Techniek > gewichten.

Anyway, na het examen vlieg ik er terug in en dan ga ik op naar die 70kg.

Wtf jij hebt echt het hele jaar door examens ofzo?

Dan is t ook een kwestie van oefeningen leren en wennen aan belasting. Waarschijnlijk heb je met 15kg meer ook wel meer kracht maar weet je het niet te gebruiken. Toen ik begon met benchen voelde ik 3 sets met 30kg. Twee weken later zat ik al aantal kilotjes hoger en ik denk niet dat ik in twee weken zo veel spiermassa heb gewonnen :P

Nah, das niet nodig. Focus jij je maar eerst op de techniek, rest komt later wel. Wil niet de schuldige zijn van jou slechte techniek of de reden waarom jij vanaf je 30 rugproblemen krijgt en je voortbeweegt in een rolstoel :)

Techniek > gewichten.

+1. T doel van trainen is om je spieren te slopen, niet om je ego te strelen. Daarmee kom je dr niet.

Alhoewel, voor een rolstoel is ook wat te zeggen... :D

http://www.youtube.com/watch?v=bcOJfeBFFdQ

Wtf jij hebt echt het hele jaar door examens ofzo?

Alhoewel, voor een rolstoel is ook wat te zeggen... :D

http://www.youtube.com/watch?v=bcOJfeBFFdQ

Gelukkig dat jij er nog bent om dit topic een beetje levend te houden he ;)

Nee, niet het hele jaar door, maar ik volg nu een snelcursus voor Hoger Redder, en daar heb ik dan maandag een theorieexamen van en zaterdag een praktisch examen. Ik zit nu dus bijna elke dag in het zwembad en samen met de vele taken voor unief atm heb ik geen tijd meer om te trainen. Zou trouwens toch ook moeten bulken nu en men eten is nu echt crap ..

Anyway, hopelijk ben ik er binnen een week vanaf en kan ik terug gaan trainen. Ben van plan een High Rep schema te gaan volgen, geen 15-reppers meer, nieuwe reprange van 4-8. Ben dus wel nog met BB bezig, jammer genoeg enkel mentaal :D

Vet filmpje! Al zit ik toch liever niet in een weelchair .. ;)

Ja joh. Beetje leven in de tent. Lache toch. Stiekem heb ik ook al 11 dagen niet meer getrained :nut:

Nee, niet het hele jaar door, maar ik volg nu een snelcursus voor Hoger Redder, en daar heb ik dan maandag een theorieexamen van en zaterdag een praktisch examen. Ik zit nu dus bijna elke dag in het zwembad en samen met de vele taken voor unief atm heb ik geen tijd meer om te trainen. Zou trouwens toch ook moeten bulken nu en men eten is nu echt crap ..

Dude.... wtf is hoge redder? Superman? :rolleyes::o

Dude.... wtf is hoge redder? Superman? :rolleyes::o

Normale redder mag enkel bij zwembaden staan die niet dieper zijn dan 1m 40. Hoger redder mag bij alle zwembaden staan, zowel binnen als buiten en tot alle mogelijke dieptes.

Hoger redder mag niet aan het strand redden :)

volgend land met nog stommere regels?

jo ff je logje doorgelezen.

Hoe kan je zo een sterke DB bench press hebben vergeleken met barbell bench press?:p

Dan is t ook een kwestie van oefeningen leren en wennen aan belasting. Waarschijnlijk heb je met 15kg meer ook wel meer kracht maar weet je het niet te gebruiken. Toen ik begon met benchen voelde ik 3 sets met 30kg. Twee weken later zat ik al aantal kilotjes hoger en ik denk niet dat ik in twee weken zo veel spiermassa heb gewonnen :P

+1. T doel van trainen is om je spieren te slopen, niet om je ego te strelen. Daarmee kom je dr niet.

Ja idd, heeft iets met het CZS te maken en hoeveel spiervezels die het kan aanspreken, niet? En ik let op mijn techniek hoor, maar probeer wel goed zwaar te gaan. Trws die 18kg meer, ik ben ook 15 cm groter dus in verhouding wegen we ong hetzelfde. Was eig een domme opmerking van mezelf :p

@Jorgyboy: Ik weet het, die groepswerken en testen zijn lastig, maar eig zouden ze geen excuus mogen zijn om niet te trainen. (ik ben nu zelf ook al 1.5 week gestopt door slechte planning en schoolwerk). Probeer gwn in het vervolg alles goed te plannen, geen tijd te verspillen en dan zou die 3uurtjes per week voor het trainen makkelijk moeten lukken denk ik. Dus ik verwacht trainingen na het examen he ;)

ik ben ook 15 cm groter dus in verhouding wegen we ong hetzelfde.

je heb ook langere boten en arm van de kracht is langer dus met dezelfde gewicht het voelt zwaarder voor jouw dan voor jorg

@Jorgyboy: Ik weet het, die groepswerken en testen zijn lastig, maar eig zouden ze geen excuus mogen zijn om niet te trainen.

halleluyah, super precies die zijn geen excuusen omdat hij bovendien thuis traint moet niet naar sportschool dat scheelt ook, jorg is gewoon lui ;)

Terug
Naar boven