MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

je heb ook langere boten en arm van de kracht is langer dus met dezelfde gewicht het voelt zwaarder voor jouw dan voor jorg

halleluyah, super precies die zijn geen excuusen omdat hij bovendien thuis traint moet niet naar sportschool dat scheelt ook, jorg is gewoon lui ;)

Ik ben ook lui hoor:). Mensen zullen ook wel zo'n dingen zeggen/denken in mijn log. Maar het motiveert wel vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
jo ff je logje doorgelezen.

Hoe kan je zo een sterke DB bench press hebben vergeleken met barbell bench press?:p

Ik weet niet, is toch zelfde spiergroep dat je aanspreekt en ik dacht dat beide oefeningen wel met elkaar vergeleken konden worden :) Blijkbaar niet echt, heb echt zwakke barbell BP :(

Ja idd, heeft iets met het CZS te maken en hoeveel spiervezels die het kan aanspreken, niet? En ik let op mijn techniek hoor, maar probeer wel goed zwaar te gaan. Trws die 18kg meer, ik ben ook 15 cm groter dus in verhouding wegen we ong hetzelfde. Was eig een domme opmerking van mezelf :p

@Jorgyboy: Ik weet het, die groepswerken en testen zijn lastig, maar eig zouden ze geen excuus mogen zijn om niet te trainen. (ik ben nu zelf ook al 1.5 week gestopt door slechte planning en schoolwerk). Probeer gwn in het vervolg alles goed te plannen, geen tijd te verspillen en dan zou die 3uurtjes per week voor het trainen makkelijk moeten lukken denk ik. Dus ik verwacht trainingen na het examen he ;)

Ik weet dat het eigenlijk geen excuus zou mogen zijn, maar ik ga er vanaf volgende week echt terug invliegen, ik verplicht het aan mezelf. Nu gebruik ik eigenlijk vooral de redderscursus als excuus. Extra spieren/vet kan ik nu wel missen, aangezien het me wel vertraagt in het water en heb nog altijd geen toptijd gezwommen, dus fingers crossed voor zaterdag op het examen.

je heb ook langere boten en arm van de kracht is langer dus met dezelfde gewicht het voelt zwaarder voor jouw dan voor jorg

halleluyah, super precies die zijn geen excuusen omdat hij bovendien thuis traint moet niet naar sportschool dat scheelt ook, jorg is gewoon lui ;)

Ben idd lui atm, maar ik wil zoooooo graag slagen voor die redderscursus dat ik er momenteel alles voor laat vallen. Zo ben ik ook de laatste 3 weken al niet meer uit geweest en heb ik al verscheidene leuke feestjes gemist :(

Hey log-lezertjes!

Vol trots kan ik jullie mededelen dat ik deze zaterdag mijn diplome heb behaald van Hoger Redder! Yeah! Vanaf nu kan ik geld gaan binnen rijven EN chickies hosselen door op een stoeltje naast een zwembad te gaan zitten :D

Ook kan ik nu eindelijk terug gaan trainen zonder me zorgen te moeten maken om trager te worden in het water; VVM, here comes Jorgyboy!

Deze zondag:
--> Gewicht: 59,9kg
--> Vetpercentage: 11% (verticale strepen abs zijn er, horizontale half ...)

Vandaag eerste training sinds anderhalve maand:

Borst:
- Barbell Bench Press
15*25
15*35
8*45
8*45
8*55
8*55

- Incline Dumbbell Bench Press:
8*22
8*22
8*22
8*22

- Dumbbell Fly:
12*12
12*12
12*12
11*12 (F)

Biceps:
- Standing Biceps Curl:
8*12
8*12
8*12
8*12

- Dumbbell Concentration Curl:
10*8
8*8
8*10
8*10

Comment op training:
Zoals jullie kunnen zien ben ik dus overgeschakeld op een 4*8. Korte, maar krachtige sets zijn nu mijn doel, niet meer die lange 15-rep setjes. Hopelijk haal ik hier veel resultaat uit.

Commentaar? HIT ME!

Hey log-lezertjes!

Vol trots kan ik jullie mededelen dat ik deze zaterdag mijn diplome heb behaald van Hoger Redder! Yeah! Vanaf nu kan ik geld gaan binnen rijven EN chickies hosselen door op een stoeltje naast een zwembad te gaan zitten :D

Ook kan ik nu eindelijk terug gaan trainen zonder me zorgen te moeten maken om trager te worden in het water; VVM, here comes Jorgyboy!

Deze zondag:
--> Gewicht: 59,9kg
--> Vetpercentage: 11% (verticale strepen abs zijn er, horizontale half ...)

Vandaag eerste training sinds anderhalve maand:

Borst:
- Barbell Bench Press
15*25
15*35
8*45
8*45
8*55
8*55

8*22
8*22
8*22
8*22

- Dumbbell Fly:
12*12
12*12
12*12
11*12 (F)

Biceps:
- Standing Biceps Curl:
8*12
8*12
8*12
8*12

- Dumbbell Concentration Curl:
10*8
8*8
8*10
8*10

Comment op training:
Zoals jullie kunnen zien ben ik dus overgeschakeld op een 4*8. Korte, maar krachtige sets zijn nu mijn doel, niet meer die lange 15-rep setjes. Hopelijk haal ik hier veel resultaat uit.

Commentaar? HIT ME!

Massa pakken badmeester!;)

Comment op training:

Commentaar? HIT ME!

resultaat kan je wel uit halen maar je moet meer eten ;)

Training van vanavond;

Schouders:

- Military Press:
15*25
9*35 (telfout :p )
8*35
8*35
8*35

- Reverse Fly:
8*10
8*10
8*10
8*10

- Dumbbell Lateral Raise:
4*8*6 (te gemakkelijk)

- Upright Row:
8*29
8*31
8*31
8*31

Comment op training:
Geen tijd.

mijn post:

geen tijd

Grappig :D

Training van deze avond:

Rug:
- Deadlift:
10*35
5*55
5*65
5*75
5*85

- Bent-Over-Row:
10*45
8*45
8*45
8*45

- Wide Grip Pull-up:
8
8
8
8 (Geen failure)

- Barbell Shrugs:
10*45 (Bovenhands)
8*45 (Bovenhands)
8*45 (Onderhands)
8*45 (Onderhands)

Triceps:
- Close Grip Benchpress:
8*45
8*45
8*45
8*45

- Dumbbell Triceps Extension:
8*16
8*16
8*16
8*16

- Dips:
30
30
23

Comment op training:
Ben duidelijk nog op zoek naar de juiste gewichten. Ben over het algemeen nog content van de weights die ik na anderhalve maand pauze aankan. Deadlift was rustig en half laten vallen omdat ik geen tijd had ...

En waarom had ik geen tijd vanavond? En gisteravond? En de nacht voordien? OMDAT één van mijn vrienden een "game-kot" heeft, maw; twee 50+ inch TV-schermen, één derde TV (gewone, digitaal), twee Playstation 3's, 6 controllers en twee keer "Call of Duty: Black Ops", dus wat heb ik de laatste 3 avonden gedaan? ZWAAAAAAAAAAAAR gegamed op een 52 inch scherm, COD: Black Ops, VETTE SHIT! :D

lekker hoor
mijn dumbbell triceps extensions zijn 4x9kg

Snel twee foto's, waar je geen ruk op ziet, maar er is ook niets te zien gwn :)

Front:
343qfmf.jpg

Back:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eten m'n jongen, héél véél eten...en trainen natuurlijk!;)

Komt gewoon omdat jij een tamzak bent en niet naar de gym wilt gaan of niet meer gewichten wilt kopen :p

je gaat ook niet naar de gym ;)
ik heb meer gewichten dan 9kg per dumbbell ;)

mijn best laatst was gewoon 4x9kg dlte dus ben gewoon verbaasd dat je 4x8x16kg doet ik weeg 20kg meer dan jij ;)

en op je foto zie ik alleen biceps rest bestaat niet lol

Eten m'n jongen, héél véél eten...en trainen natuurlijk!;)

Eten is al moeilijk op zich, het juiste eten nog veel moeilijker.

je gaat ook niet naar de gym ;)
ik heb meer gewichten dan 9kg per dumbbell ;)

mijn best laatst was gewoon 4x9kg dlte dus ben gewoon verbaasd dat je 4x8x16kg doet ik weeg 20kg meer dan jij ;)

en op je foto zie ik alleen biceps rest bestaat niet lol

Weet niet waar het aan ligt, maar ik heb gisteren 4*8*16kg gedaan, geloof het of niet :) Was trouwens niet alleen, met 2 buddies die nooit trainen en zij deden allebei met 12kg, dus lijkt me niet onmogelijk.

En jep, biceps heb ik altijd al gehad, rest probeer ik er nu ook bij te krijgen. Grote schouders vind ik super mooi, alleen heb ik ze niet :(

Even kleine update:

Vorige week woog ik zondagochtend 59,9kg en had ik een vetpercentage van om en bij de 11%. Toen heeft mijn moeder het gemeten met de caliper.

Vanochtend was ik het vergeten en heb ik eerst gegeten. Na de 3 sandwiches en de 500ml chocomelk woog ik 60,6kg, dus een toename van 0,7kg. Omdat mijn moeder deze keer geen tijd had om het te meten, heeft mijn vader de metingen afgenomen, voor de eerste keer. Hij kwam uit op een vetpercentage van 14%, dus een stijging van 3% in één week.

Ik weet dus niet goed wat ik nu hieruit moet concluderen, jullie wel?

ik wel

3 sands en 500ml chcomel is volgens mijn je heele week gain van 0,7kg lmao

waroom meet je jezelf niet? je hebt zeker gekeeken wie deed het beter je moeder of je vader?

van je fotos zeg ik dat je moeder doet het beter en je zit werkelijk rond 11%

Training van vanavond:

Borst:
- Barbell Bench Press
15*15
15*25
15*35
15*45
8*55
8*55
8*55
8*55
5*65

8*22
7*22 (F)
8*22 (GRAAAAA)
6*22

-Superset Dumbbell Fly + Wide Grip Pull Ups:
12*12 + 10*BW
12*12 + 10*BW
12*12 + 10*BW
12*12 + 10*BW

Biceps:
- Standing Biceps Curl:
8*12
8*12
6*14
5*14

- Close Grip Pull Ups:
10*BW
10*BW
10*BW

Comment op training:
Vandaag trainde een oude vriend mee, 1M 75, 65kg, maar wel maar 8-10% vet. Was dus een loeizware training aangezien ik niet wou onderdoen, dit soort competitie kan ik wel gebruiken. Men twee andere trainingsbuddies zijn een niveau'tje lager (met alle respect) en dus trainde ik precies nooit tot het uiterste, nu ging ik kapot: GE-WEL-DIG! :fire:

Terug
Naar boven