Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
ha,
wat denk jezelf... heeft het nut gehad?
Ik denk zoiezo dat je is goed moet nadenken met wat je precies wilt. Dan kun je makkelijker ergens naar toe werken. Een realistisch maar toch uitdagend doel! Dat is als olie op vuur. Motiveert enorm. Kun je samen over brainstormen met je vriend die mee traint. Je zal merken als je daar over gaat fantaseren dat het je energie geeft.
Dan ga je kijken wat je nodig hebt om daar te komen. Hindernissen zijn natuurlijk om genomen te worden. Dus "ik kan geen rippetoe omdat etc.." is er dan niet bij, omdat je zo gemotiveerd bent dat je een alternatief zoekt. Waarmee je hetzelfde doel kunt bereiken.
Succes bro! Ik blijf je volgen :-)
Triceps deed zeer vanochtend, dus die heb ik gisteren wel goed getraind. Bench press en incline bench press gingen toch net iets te gemakkelijk, dus denk niet dat ik daarmee veel ben, maar die flies waren toch zwaar.
Ik hoop gewoon dat ik nu door deze lage kg's niet ga inboeten in kracht of dergelijke, anders stop ik gewoon met deze trainingen nu en laat ik mijn maat nog week trainen en als hij het volhoudt koop ik extra gewichten en train ik mee.
Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar mijn doel is nu gewoon die 65kg halen. Als we daar zijn, dan gaan we naar de 70kg. Als ik ooit de 70kg haal, zonder teveel vet, dan ben ik een gelukkige jongen

Zoals ik nu trainde thuis, vond ik het goed, maar vraag was vooral of ik nu niet moet inboeten qua kracht door deze "conditietrainingen" ?

En hetzelfde geldt voor koolhydraten en vetten (die 2-3xBW) ??
of spier grooien en dat kan beter met massa training niet onderhoud trainen dus je koopt zware schijven voor dumbbells en je vrind stang en schijven voor stang als hij je in steek liet dan blijf je met je dumbbells en schijven waarmee kan je massa training uitvoeren

) eten en het gaat een pak beter!
)