Fitness Seller

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Haha, nee zou jammer zijn als je dumbbell ineens in de vloer verdwijnt :P In m'n gym hebben ze dikke rubberen vloerstukken bij het dumbbellrek. Barbells smijt ik wel gewoon op het hout daar omdat dr geen ruimte voor is. Van die rubberen matten de je vaak voor de deur tegenkomt werken ook wel aardig.
En nee, geen 30kg, was het maar zo'n feest :p Gewoon als je de laatste rep er uit perst pop het hoogste punt de boel schuin naar buiten wegsmijten. Dus richting je voeten maar ook van je romp af met ietwat gestrekte armen die dingen weg van je lichaam werken.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, nee zou jammer zijn als je "dumbbell">dumbbell ineens in de vloer verdwijnt :P In m'n gym hebben ze dikke rubberen vloerstukken bij het dumbbellrek. Barbells smijt ik wel gewoon op het hout daar omdat dr geen ruimte voor is. Van die rubberen matten de je vaak voor de deur tegenkomt werken ook wel aardig.
En nee, geen 30kg, was het maar zo'n feest :p Gewoon als je de laatste rep er uit perst pop het hoogste punt de boel schuin naar buiten wegsmijten. Dus richting je voeten maar ook van je romp af met ietwat gestrekte armen die dingen weg van je lichaam werken.

Hahaha :D Zou wel grappig zijn :p

Nog nooit klachten gehad? "Gooi niet zo met die dumbbells McMetronome!"?

Kan mij er wel iets bij voorstellen, zal het proberen als ik vrijdag terug thuis train.

Neuj. Maak altijd wel ruimte. Voor de rest ben ik eigenlijk totaal niet met de mensen om me heen bezig tot ik weer op adem kom :P

dumbbells terugbrengen naar je borst , omhoog komen zodat ze op je benen rusten , dan rustig wegleggen

Dit zijn dus niet mijn echte trainingen, die enkel in het weekend mogelijk zijn. Nu train ik tijdens de week met beperkte middelen om een maat van mij alles aan te leren en om te zien of hij het volhoudt.

*RUG:
- Wide grip pull ups: 10xBW - 10xBW - 6x(BW+8kg)
- Dumbbell Bent-Over-Row: 20x8,5kg - 20x12,5kg - 20x17,5kg - 20x21,5kg
- Dumbbell Deadlift: 20x12,5kg - 20x12,5kg - 20x12,5kg - 20x12,5kg
- Dumbbell Reverse Fly: 15x12,5kg - 15x12,5kg - 13x12,5kg
- Dumbbell Shrugs: 20x12,5kg - 30x12,5kg

Extra: Eerste avond dat ik 500gram kwark heb gegeten. Ging niet zo gemakkelijk, maar heb het toch allemaal binnen gekregen en denk toch dat ik hiervan een gewoonte kan maken! :)

Laatst bewerkt:
vraag
je doet 20 herhalingen dumbbell deadlifts waarom niet meer?

Extra: Eerste avond dat ik 500gram kwark heb gegeten. Ging niet zo gemakkelijk, maar heb het toch allemaal binnen gekregen en denk toch dat ik hiervan een gewoonte kan maken! :)[/QUOTE]

:thumbs::thumbs: heel goed!

Extra: Eerste avond dat ik 500gram kwark heb gegeten. Ging niet zo gemakkelijk, maar heb het toch allemaal binnen gekregen en denk toch dat ik hiervan een gewoonte kan maken! :)

Juist, een beetje toewijding, goed man. Je kunt ook verschillende soorten proberen van verschillende supermarkten. De ene magere kwark is de andere niet, sommige zijn een beetje zuur en anderen weer lekker frisromig. Mocht de smaak je na een tijdje tegen gaan staan, kun je een klein schepje whey erbij doen (als je dat hebt).

vraag
je doet 20 herhalingen "dumbbell">dumbbell deadlifts waarom niet meer?

Meer reps of meer gewicht?
Meer gewicht kan niet omdat ik niet meer gewicht heb hier op mijn kot :)

Juist, een beetje toewijding, goed man. Je kunt ook verschillende soorten proberen van verschillende supermarkten. De ene magere kwark is de andere niet, sommige zijn een beetje zuur en anderen weer lekker frisromig. Mocht de smaak je na een tijdje tegen gaan staan, kun je een klein schepje whey erbij doen (als je dat hebt).

Heb deze in de Carrefour gekocht en het was van het merk Carrefour, kostte amper 45 cent en voedingswaarden waren hetzelfde als andere merken, die 3x zoveel kosten. Aangezien mijn budget niet zo groot is, heb ik dus maar voor de goedkope versie gekozen.

Whey heb ik niet.

Maar gisteren heb ik, om het wat lekkerder te maken, wat suiker erbij gedaan. Mocht dat? Of beter niet?

Hoezo aso om ruimte te maken? 26 kilo op iemands voet deponeren vind ik slordiger :p

Suiker, beter van niet. Maar dat wist je al ;)

* Borst (opwarming : 8kg x 20 dumbbell bench press):
- dumbbell bench press : 15x16kg - 12x22kg - 10x24kg(SAAAY WHAAAAAT? :D :D :D) - 7x26kg(=PR!!) - 6x26kg(HELL YEAH :D) - 4x26kg
- Barbell Bench Press: 20xstang - 30x35kg - 18x35kg (Maat heeft even meegetraind, dus had ik een spotter, maar hij is vrij zwak, dus zonder rack kan hij niet meer dragen dan 35kg.)
- incline bench press : 15x14kg - 12x16kg - 9x18kg - 5x20kg(=PR!!)
- dumbbell fly : 14x10kg - 12x10kg - 8x10kg

* Biceps :
- Standing Bicep Curl: 15x12kg - 15x12kg - 13x14kg - 12x14kg !!verhogen!!
- 60° seated curl : 12x10kg - 12x10kg - 10x10kg
- 21-en (25kg) : 21(=PR!!), 18, 15

Zalige training :)

It feels good, baby!

Netjes kerel.

Je bent lekker bezig zie ik. Stijgende kilo's, goed volume en je eet inmiddels kwark ;).

Keep it up!

netjes hoor, keep on going!!

Kom dr alleen om voor mezelf te trainen ;)

Brute bench hoor. Dik volume, dik gewicht.

Zoek je geen friendjes in de gym dan ? ??? ??? ???

Netjes kerel.

Je bent lekker bezig zie ik. Stijgende kilo's, goed volume en je eet inmiddels kwark ;).

Keep it up!

netjes hoor, keep on going!!

Bedankt mannen :)
Die DP gaat inderdaad erg vlot nog momenteel, voelt goed.

En met jullie aanmoedigingen zal het wel lukken om verder te blijven gaan ;)

Btw, wat bedoelen jullie met "goed volume" of "dik volume"? Ik dacht dat het met mijn lichaam te maken had, maar aangezien ik geen foto's heb gepost kan het dat moeilijk zijn. Heeft het te maken met sets of reps ofzo?

met volume bedoelen ze de hoeveelheid oefeningen en reps

Terug
Naar boven