XXL Nutrition

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Hehe jorgy... ik kan jou squatten, benchen en deadliften. :D:D

Goed dat het je het trainen weer hebt opgepakt. Nu door blijven gaan.

Kilo'tjes erop Jorgy, 60kg is weinig! Ook hoef je echt niet bang te zijn dat je zwaarder bent als je weer es fit ergens voor moet zijn, conditie en spierkracht maken een hoop goed.

• Topic Starter Topic Starter
Kilo'tjes erop Jorgy, 60kg is weinig! Ook hoef je echt niet bang te zijn dat je zwaarder bent als je weer es fit ergens voor moet zijn, conditie en spierkracht maken een hoop goed.

Je leeft nog! Damn! Hoe gaat het met je makkr?!

Yeah, 60kg is idd te weinig, maar ben er terug mee bezig nu ;)

Je leeft nog! Damn! Hoe gaat het met je makkr?!

Yeah, 60kg is idd te weinig, maar ben er terug mee bezig nu ;)

Mooi zo. Alles gaat goed hoor overigens, alleen dit forum slokt zonder dat je het door hebt zo ontzettend zoveel tijd op, daarom ben ik bewust niet actief geweest. Trainen is wel 2 a 3x in de week oid.

Maar vlieg er terug in Jorgy, ik wil dat je er terug in vliegt! :mad:

Mooi zo. Alles gaat goed hoor overigens, alleen dit forum slokt zonder dat je het door hebt zo ontzettend zoveel tijd op, daarom ben ik bewust niet actief geweest. Trainen is wel 2 a 3x in de week oid.

Maar vlieg er terug in Jorgy, ik wil dat je er terug in vliegt! :mad:

Trainingen zijn geen probleem, het ligt (zoals gewoonlijk) bij de voeding :(

Heb nood aan mensen die me pushen ... u interested? :p

Trainingen zijn geen probleem, het ligt (zoals gewoonlijk) bij de voeding :(

Heb nood aan mensen die me pushen ... u interested? :p

Je word genoeg gepushd hier op het forum, en het moet voornamelijk van je zelf komen he. Als je het alleen maar doet als anderen het zeggen, heeft het geen nut.

ETEN NU :mad::mad::mad::whip:

I know, maar ik bedoel maar dat mijn progressie het grootst was toen de activiteit in mijn log op zijn hoogste punt zat. Met simsonleeuw, de Tank, McMetronome, Tukker, Sanne sXe...

Samen staan we sterker dan alleen ;)

je hebt mij vergeten... :treuren:

Jij breekt me meer af dan wat anders?

Opbouwende kritiek is een motivatie om te trainen. Afbrekende kritiek, zoals bijvoorbeeld jou laatste post "lmao, die sandwiches zijn je gain van de afgelopen week" zijn irritant en niet iets waar ik nood aan heb.

Je word genoeg gepushd hier op het forum, en het moet voornamelijk van je zelf komen he. Als je het alleen maar doet als anderen het zeggen, heeft het geen nut.

ETEN NU :mad::mad::mad::whip:

Wa vind je trouwens van Elena?! Post ik speciaal een nummertje voor jou ... je weet wel ... een soort liefdesverklaring... reageert ze er niet eens op :(

Damn wat een klote liefdesverklaring Jorgy...

Ik ben bereid je logje te volgen(is de eerste log die ik volg! ;)) Dus doe potverdomme je best idioot! :D
Als je motivatie nodig hebt, waarom zit je in de eerste plaats op dit forum, wil je een skinny jongetje blijven of wil je een man waar elk vrouwmens naar opkijkt? ;)
Het is je eigen keuze. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Damn wat een klote liefdesverklaring Jorgy...

Het gaat om de muziekstijl, niet de lyrics :p

Is toch jou stijl, niet? :o

Ik ben bereid je logje te volgen(is de eerste log die ik volg! ;)) Dus doe potverdomme je best idioot! :D
Als je motivatie nodig hebt, waarom zit je in de eerste plaats op dit forum, wil je een skinny jongetje blijven of wil je een man waar elk vrouwmens naar opkijkt? ;)
Het is je eigen keuze. :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha sgoed, hier volgt mijn training van vanavond, zwaar geknalt se ;)
EN net 2 yoghurtjes gegeten, 500ml chocomelk, een banaan en een potje tonijn :p

Schouders:

- Military Press:
15*20
10*30
8*34
8*36
6*36
8*36
8*36

- Reverse Fly:
Veel aangekloot, nieuwe techniek.

- Dumbbell Lateral Raise:
8*8
8*8
8*8
8*8

- Upright Row:
8*30
8*30
8*30
8*30

Triceps:
- Close Grip Benchpress:
8*40
8*40
8*40
8*40

- One-handed Dumbbell Triceps Extension:
8*8 (L) + 8*8 (R)
7*8 (L) + 4*8 (R)
6*8 (L) + 4*8 (R)
5*8 (L) + 3*8 (R)

- Dips:
30
30
30

Vanaf nu reken ik de stang als 10kg, niet meer als 15kg.

less talking, more eating and training. Ik dacht dat je al een hele tijd geleden was begonnen met trainen?

Laatst bewerkt:
less talking, more eating and training. Ik dacht dat je al een hele tijd geleden was begonnen met trainen?

Ben vorig jaar in februari begonnen :)

Getraind tot juni, dan gestopt tot twee weken geleden, met af en toe een training ertussen, maar niet serieus.

Vanaf nu terug volle gaaaaaaas!

Is elke stang dan even zwaar daar, en weet je zeker dat het 10kg is? Volgens mij is het bij mij nl. 20kg.

Is elke stang dan even zwaar daar, en weet je zeker dat het 10kg is? Volgens mij is het bij mij nl. 20kg.

kan verschillen. Ken gyms met 15kg stangen, bij mijn is 20kg

Train thuis en heb altijd zelfde stang gebruikt. Ik dacht dat hij 15kg woog, maar volgens de meeste vrienden die hem eens vastnemen, weegt hij 10kg.

Ben er nog niet mee op de weegschaal gaan staan, maar denk ook eerder 10kg, dan 15kg. Zeker geen 20kg.

Terug
Naar boven