Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe jorgy... ik kan jou squatten, benchen en deadliften.
Goed dat het je het trainen weer hebt opgepakt. Nu door blijven gaan.
Zoniet, proficiat! 

Kilo'tjes erop Jorgy, 60kg is weinig! Ook hoef je echt niet bang te zijn dat je zwaarder bent als je weer es fit ergens voor moet zijn, conditie en spierkracht maken een hoop goed.

Je leeft nog! Damn! Hoe gaat het met je makkr?!
Yeah, 60kg is idd te weinig, maar ben er terug mee bezig nu![]()

Mooi zo. Alles gaat goed hoor overigens, alleen dit forum slokt zonder dat je het door hebt zo ontzettend zoveel tijd op, daarom ben ik bewust niet actief geweest. Trainen is wel 2 a 3x in de week oid.
Maar vlieg er terug in Jorgy, ik wil dat je er terug in vliegt!![]()

Trainingen zijn geen probleem, het ligt (zoals gewoonlijk) bij de voeding
Heb nood aan mensen die me pushen ... u interested?![]()

Trainingen zijn geen probleem, het ligt (zoals gewoonlijk) bij de voeding
Heb nood aan mensen die me pushen ... u interested?![]()

Je word genoeg gepushd hier op het forum, en het moet voornamelijk van je zelf komen he. Als je het alleen maar doet als anderen het zeggen, heeft het geen nut.
ETEN NU

) Dus doe potverdomme je best idioot! 

Ik ben bereid je logje te volgen(is de eerste log die ik volg!) Dus doe potverdomme je best idioot!
Als je motivatie nodig hebt, waarom zit je in de eerste plaats op dit forum, wil je een skinny jongetje blijven of wil je een man waar elk vrouwmens naar opkijkt?![]()
Het is je eigen keuze.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

less talking, more eating and training. Ik dacht dat je al een hele tijd geleden was begonnen met trainen?

Vanaf nu reken ik de stang als 10kg, niet meer als 15kg.
kan verschillen. Ken gyms met 15kg stangen, bij mijn is 20kgIs elke stang dan even zwaar daar, en weet je zeker dat het 10kg is? Volgens mij is het bij mij nl. 20kg.
Is elke stang dan even zwaar daar, en weet je zeker dat het 10kg is? Volgens mij is het bij mij nl. 20kg.
kan verschillen. Ken gyms met 15kg stangen, bij mijn is 20kg