AndroidHealthClinic

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Tel de stang gewoon niet? :)

Succes hoor, ik zal ook wel eens meekijken, reden om te stoppen heb je nu dus niet ;)
Btw: is dit zo'n technogym stangetje? Die zijn idd 10.

• Topic Starter Topic Starter

Goed plan, maar dan lijken me weights nog lager :(

Good thinking ... dat ik daar niet zelf op ben gekomen zeg! :o

Succes hoor, ik zal ook wel eens meekijken, reden om te stoppen heb je nu dus niet ;)
Btw: is dit zo'n technogym stangetje? Die zijn idd 10.

Haha bedankt! Geeft me weer extra motivatie om vanavond toch maar even men rug aan te pakken ;)

Het is een stang van Domyos, heb ze gehaald bij de Decathlon.

http://www.decathlon.be/NL/staaf-1-75-m-10847684/

Guess what, het is ook rugdag hier! ;)

Training van vanavond ..

Rug:
- Deadlift:
15*30
10*50
5*70
5*80
5*90
5*100

- Bent-Over-Row:
9*44
8*44
8*46
8*46

- Wide Grip Pull-up:
8 (Niet kunnen doen, zit thuis.)

- Barbell Shrugs:
8*50 (Bovenhands)
8*50 (Onderhands)
8*50 (Bovenhands)
8*50 (Onderhands)

Biceps:
- Standing Biceps Curl:
8*14
7*14
6*14

Ben een superdude :treuren:

Comment op de training:
Wou nog een setje deadliften, maar aangezien men (gay-) handschoentjes nog op mijn kot liggen, deden men handen te veel pijn :( BOR's gingen vlot, Shrugs nog veel vlotter, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen pull ups heb gedaan.

De chick waarmee ik vorige week een cinema'ke mee heb gedaan en die ik nadien heb binnen gedaan, is momenteel wat aan het drinken met een andere kerel. Why do I give a **** ? :(

Volgende keer die handschoenen meenemen, heb je geen excuus meer om setje over te slaan :D

Vetpercentage 12%, 60kg ... :scratch:

meer eten dan:D

niet bang zijn dat je vocht vasthoudt dat is alleen in het begin daarna blijft het ongeveer hetzelfde.

Ik loop de hele dag rond met een gevulde maag en schijt gemiddeld 3x per dag ...

Hoe the **** heb ik het vroeger gedaan? Damn het is moeilijk om terug in het eetritme te komen!

ik schijt ook 3 keer per dag, toch leuk :o)

Ik zou gerust 5 keer op een dag willen schijten heur :')

gw blijven eten :)

nou nou nou... 13 dagen geleden had je ook 60kg en 1% minder vet... lekker bezig ga je voor nominatie tot epic fail van dit jaar?

Jij traint al 2 jaar met gewichten van 5kg, heb je uberhaupt al wel progressie gemaakt?

OT: Zou het zin hebben om er één maal per week een junkfood-maaltijd in te steken? Zoals een Mc Donalds ofzo? Of heeft dat geen nut en gaat dat enkel mijn vetpercentage verhogen?

Yeah!

Vandaag voor de eerste keer sinds lang 5 maaltijden binnen gestopt! (Kwark inbegrepen)

Borst:
- Barbell Bench Press
15*20
10*30
8*40
8*50
8*56
7*56
6*56
5*56
5*56

- Incline Dumbbell Bench Press:
8*22
7*22
8*22
7*22

- Wide Grip Pull Ups:
10*BW
10*BW
10*BW
10*BW

-Dumbbell Fly
12*12
12*12
12*12
12*12

Biceps:
- Superset Standing Biceps Curl + Close Grip Pull Ups:
8*12 + 8*BW
8*12 + 8*BW
8*14 + 8*BW
5*14 + 8*BW

Comment op training:
Geen vooruitgang tov vorige week. Voel me slecht. Stijn (1m 80, 67kg) heeft voor de eerste keer meer kg op de barbell BP genomen als mij. Hij deed 5,5,4,2 met 60kg, dus wel een stuk minder reps dan mij, maar toch.
****, dit is een domper!

Net volume. Dat stangetje is ws idd 10, hij lijkt erg op de technogymstang (geen verdikkingen aan de zijkant).

Terug
Naar boven