Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga je goed eten dan komt het wel goed
laat maar dat chocomel en ipv eet veel kwark
Rug&schouderskoolhydraten heb je overal, meest mensen eet gewoon te veel van ze, eiwitte heb je nodig en plantaardige vetten (van makroelementen)
kan je met gewicht toename op eiwitten en plantaardige vetten dan ben je echt de baas, op chocomelk kan zelf idioot bulken en het gaat luken (daarom ben ik zelf verbaasd hoe kan je dat nu niet lukken- mean no offence dude je eet gewoon te weinig en meest van dat is zeker junk food)
)

Dankje
Deadliften tot fail was toch niet zo goed voor je lichaam, ofwel?
Voor de andere oefeningen ben ik nog op zoek naar mijn gewicht voor 4*8 te kunnen doen. Nu kan ik nog tot 4*8, maar zou graag 8 (easy) - 8 (moeilijk) - 6/7 (Failure) - 4/5 failure doen, maar ben nog op zoek naar het juiste gewicht![]()
Is altijd beter.DL tot fail kan prima maar je techniek moet er niet onder lijden. Zelf kan ik niet DLen tot fail voor mijn techniek ****ed up raakt maar squatten bijv. weer wel... is anders voor iedere persoon.
Dat systeem wat je hier voorsteld ziet er prima uit, maar je hoeft toch niet zo op de reps vast te pinnen? Bijv. die BOR van 50kg, als je makkelijk 2x8 kan, dan had je toch ook gewoon door kunnen gaan, misschien tot de 12 ofzo, tot je niet meer kanIs altijd beter.

Zet in je schema 8-12 reps ipv 8 reps ofzo, die 4 kan je er meestal nog makkelijk uittrekken. Nogal doelloos om op 8 reps te stoppen als je verder kan gaan![]()

Weet niet hoe het bij jou gaat, maar na een paar setjes deadliften is m'n onderrug al brak en ook na paar setjes squatten.
Ook zou ik eerder van de Military Press een side raise of upright row maken, bij bench press neem je voorste schouder al mee.
Makkelijkste is gewoon het 'oude' splitschema aanhouden en op de dagen dat je kan trainen de spiergroepen te nemen die achterlopen
Fijna kerst trouwens![]()
Gewoon beetje zoeken wat je het fijnste vindEn aangezien het nu toch maar voor enkele weken is maakt het niet zo geweldig veel uit of je nu eens een keer deadlift laat liggen voor een paar setjes squatten of andersom.
Ga je vandaag trouwens weer trainen?![]()

Zou ipv die side raise die ik je verteld heb toch een upright row nemen, denk dat dit meer spieren aanspreekt. Hier ben ik wel niet zeker van dus ik wacht even op reactie van anderen op dit![]()