Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan, maar met upright row pak je zover ik weet niet specifiek je schouder van de zijkant.
Ikzelf doe gewoon 1 voor zijkant schouders (bv side raise) 1 voor voorkant (bv military press) en 1 voor achterkant (bv behind the neck press of reverse fly's ofzo)
Jammer van die squats, maar vind wel dat je sterke dumbbell bench heb in verhouding met de rest, netjes man!

Euhm, dit was een beetje een test voor een fullbody die ik kan doen tijdens mijn examenperiode. Weet niet hoe vaak ik ga kunnen trainen nu, dus wou een soort fullbody gebaseerd op de SS, die ik dan om de 2/3 dagen kan doen.
Deadlift en Squat ga ik vanaf nu om de training wisselen, ene keer Squat, andere keer Deadlift. Om op je vraag te antwoorden, ik doe dus nu maar één schouderoefening ja
Nee, ik zet me rug even aan de kant als ik ga squatten.

In dat geval wel, want je gebruikt er wel echt een groot deel van je schouders mee, en ik voelde me traps er altijd ook nog goed bij.

Nee, ik zet me rug even aan de kant als ik ga squatten.

****ing loser, ga drinken ofzo. Met je getrain.........
Je vind dat ik moet gaan drinken om 5u 's nachts, maar je zit zelf op het DBB-forum ... beetje tegenstrijdig, vind je niet?^Niks van aantrekken man, gewoon knallen.
Mag ik wel vragen waarom je in zo'n hoge reps zit bij squat?

hij heeft geen squatrack en het is moeilijk hooge gewicht van grond naar je schouders te slingeren dus hij zit bij lage gewicht en dus hoog met reps