AndroidHealthClinic

Jorgen's nieuwe start, here we go!

doe je zeker steeds dat sqaten met je rug? ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kan, maar met upright row pak je zover ik weet niet specifiek je schouder van de zijkant.
Ikzelf doe gewoon 1 voor zijkant schouders (bv side raise) 1 voor voorkant (bv military press) en 1 voor achterkant (bv behind the neck press of reverse fly's ofzo)

Jammer van die squats, maar vind wel dat je sterke dumbbell bench heb in verhouding met de rest, netjes man!

Euhm, dit was een beetje een test voor een fullbody die ik kan doen tijdens mijn examenperiode. Weet niet hoe vaak ik ga kunnen trainen nu, dus wou een soort fullbody gebaseerd op de SS, die ik dan om de 2/3 dagen kan doen.

Deadlift en Squat ga ik vanaf nu om de training wisselen, ene keer Squat, andere keer Deadlift. Om op je vraag te antwoorden, ik doe dus nu maar één schouderoefening ja :)

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

doe je zeker steeds dat sqaten met je rug? ;)

Nee, ik zet me rug even aan de kant als ik ga squatten.

Euhm, dit was een beetje een test voor een fullbody die ik kan doen tijdens mijn examenperiode. Weet niet hoe vaak ik ga kunnen trainen nu, dus wou een soort fullbody gebaseerd op de SS, die ik dan om de 2/3 dagen kan doen.

Deadlift en Squat ga ik vanaf nu om de training wisselen, ene keer Squat, andere keer Deadlift. Om op je vraag te antwoorden, ik doe dus nu maar één schouderoefening ja :)

Nee, ik zet me rug even aan de kant als ik ga squatten.

Ah, dat stukje had ik niet gelezen ;)

Mijn laatste training is al van vorig jaar zeg :(

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!

:cheer: :klink:

Laatste training van 2010:

- Squat
20*30
20*30
15*40
15*40

- Bent-Over-Row:
8*50
8*50
10*50
8*50

- Dumbbell Bench Press
8*24
8*26
7*28 + 1*28 (assisted)
3*30 + 2*30 (assisted) (PR!!)
4*28 + 1*28 (assisted)

- Military Press:
8*36
8*36
8*36
8*36

- Superset One-handed Dumbbell Triceps Extension + Hammer Curls:
8*8 (L) + 8*8 (R) + 15*8
8*8 (L) + 8*8 (R) + 15*8
8*8 (L) + 8*8 (R) + 15*8
8*8 (L) + 8*8 (R) + 15*8

Comment op training:
Had geen tijd meer om de dumbbell curls nog te doen, dus heb ik er snel hammers van gemaakt en die in een superset gestoken met de extension. Oudjaar is weer voorbij, damn wat vliegt het! :(

Dit meende ik natuurlijk niet, zoon.

Laatst bewerkt:
^Niks van aantrekken man, gewoon knallen.

Mag ik wel vragen waarom je in zo'n hoge reps zit bij squat?

hij heeft geen squatrack en het is moeilijk hooge gewicht van grond naar je schouders te slingeren dus hij zit bij lage gewicht en dus hoog met reps

Dit meende ik natuurlijk niet, zoon.

Meh. Als er iemand een "loser" was, was jij het toch hoor :) Je vind dat ik moet gaan drinken om 5u 's nachts, maar je zit zelf op het DBB-forum ... beetje tegenstrijdig, vind je niet?

dat was toch een gooie training

Bedankt.

^Niks van aantrekken man, gewoon knallen.

Mag ik wel vragen waarom je in zo'n hoge reps zit bij squat?

Dit hieronder dus :)

hij heeft geen squatrack en het is moeilijk hooge gewicht van grond naar je schouders te slingeren dus hij zit bij lage gewicht en dus hoog met reps

Volledig gelijk!

Nog eens gelukkig nieuwjaar allemaal! ;)

ja gelukigg... en je weegschaal vandaag geeft...?

Vandaag:
61,2kg
12%

Hoeveel ik de afgelopen dagen heb gegeten, hou je niet voor mogelijk en toch val ik af ... avondeten van 19u tot 22u, dessertjes, toetjes, voorgerechten, hapjes, man man man ...

één kilo kwijt! :treuren:

stop met huilen b*ch ;)

als je echt veel eet (wat ik niet in geloof) dan is het misschien zo dat je kcal expediture is grooter dan je kcal inname weet niet wat stijl van leven hebt jij maar misschien zwem je veel en uiteindenlijk je geeft meer kcal uit dan dat je binnenwerk in dat geval moet je gewoon nog meer eten of minder zwemen

Misschien is het gewoon vocht :p
En anders: vreten tot je erbij neervalt :D

veel eten is zo veel eten en eten tot je het uit kotst. en dan een coach verschijnt die je dwingt het weer op te eten. !!! BAM JONG

:) . post je voedings schema. als je die al hebt. kan je mij dan de link geven?

Gelukkig nieuwjaar, klaar met de feestdagen en nu weer stevig bulken :)

En Jorgy, heb je het overleefd? Hoeveel oliebollen heb je gegeten? :D

Terug
Naar boven