MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
stop met huilen b*ch ;)

als je echt veel eet (wat ik niet in geloof) dan is het misschien zo dat je kcal expediture is grooter dan je kcal inname weet niet wat stijl van leven hebt jij maar misschien zwem je veel en uiteindenlijk je geeft meer kcal uit dan dat je binnenwerk in dat geval moet je gewoon nog meer eten of minder zwemen

Niet bijkomen is te weinig eten, hoe je het ook draait of keert :(
En ik betwijfel of mijn kcalverbruik hoog is atm, want ik zit veel achter mijn boeken en ik denk niet dat je al zittend veel kcals verbruikt, ofwel? Gas geven doe ik wel tijdens mijn trainingen, maar dan nog, neen, ik eet nog steeds te weinig.

Misschien is het gewoon vocht :p
En anders: vreten tot je erbij neervalt :D

Hopelijk zit er wat vocht bij, maar eindconclusie blijft, ik eet te weinig.

veel eten is zo veel eten en eten tot je het uit kotst. en dan een coach verschijnt die je dwingt het weer op te eten. !!! BAM JONG

:) . post je voedings schema. als je die al hebt. kan je mij dan de link geven?

Geen voedingsschema, dat is waarschijnlijk al men eerste fout ;) Maar ik eet op een dag dit ongeveer :
10u: 3/4 boterhammen + 500ml chocomelk
12-13u: 3/4 boterhammen + 500ml chocomelk
15-16u: 3/4 boterhammen + 2 gebakken eieren + 500ml chocomelk
18-19u: avondeten
22u (na training): nootjes, maar paprika of gezouten ofzo (:o)
0u: 500 gram kwark (vergeet ik meestal, afgelopen week amper één keer gegeten)

Gelukkig nieuwjaar, klaar met de feestdagen en nu weer stevig bulken :)

Ben nooit gestopt met bulken? :p

En Jorgy, heb je het overleefd? Hoeveel oliebollen heb je gegeten? :D

Haha, ja heb het overleefd, al ben ik wel een kilo kwijt ... nu vraag ik mij af hoe die weg is kunnen lopen want ik heb veel gegeten en weinig gedaan :)

Hoe was het bij jou?

Hoe is het eigenlijk met je chick? ik weet nog dat je eentje had, die ook een ander had... of heb je inmiddels een ander stampertje?:eek:

@jurek ben jij nog in de buurt of zit je nog in de kas?:cool:

E word niet zoveel meer gespamd als vroeger he, of komt t door de jaarwisseling?:D
Mcmetronome heb ik niet gespot, weten jullie waar die uithangt?:mad:

als het gaat over jorg ik denk dat hij wel chick hebt maar weet niet welke

ik ben altijd hier ;)

mc zie ik niet meer misschien burnout zoals die van jouw... hij was ook niet veel meer loggen en trainen denk ik, te veel ouwehoeren te weinig gedaan ;)

ik ben altijd hier ;)

mc zie ik niet meer misschien burnout zoals die van jouw... hij was ook niet veel meer loggen en trainen denk ik, te veel ouwehoeren te weinig gedaan ;)

okeej, goed dat jij r nog bent. wat ook leuk is, als we dit log gebruiken voor t gewone chatten, en het serieuze gedoe in mijn of jou log doen. Als je wat wil zeggen wat serieus is, dan zeg je gewoon dat je ff naar je andere log gaat. Lijk je dat wat Jurek en Jorg?

Wat zijn jou doelen eigenlijk t komende jaar Jurek?

Trouwens in welke kas werk je T westland?

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Oja, Jurek of Jorg, wanneer moet je BCAA gaan gebruiken weten jullie dat? En wat doen die dingen?

Hoe is het eigenlijk met je chick? ik weet nog dat je eentje had, die ook een ander had... of heb je inmiddels een ander stampertje?:eek:

@jurek ben jij nog in de buurt of zit je nog in de kas?:cool:

E word niet zoveel meer gespamd als vroeger he, of komt t door de jaarwisseling?:D

Die ene chick die je kende blijft bij haar vriend en heb het opgegeven. Zijn nog wel dikke vriendjes, maar that's it. Her loss, not mine ;)

Heb nu trouwens een echte vriendin. Het is nog pril, zijn nu een 3 weken samen, dus kan nog vanalles gebeuren, maar ik heb er goede hoop op! Morgen date 4 met haar ;)

Geen spam, enkel trainen!

Mc Metronome is gestopt inderdaad, beetje burnout en met zen nieuwste chickie niet veel tijd meer vrees ik. Jammer!

ik ben altijd hier ;)

Ik heb inderdaad een chickie ;) Je bent wel goed op de hoogte hier he? :p

okeej, goed dat jij r nog bent. wat ook leuk is, als we dit log gebruiken voor t gewone chatten, en het serieuze gedoe in mijn of jou log doen. Als je wat wil zeggen wat serieus is, dan zeg je gewoon dat je ff naar je andere log gaat. Lijk je dat wat Jurek en Jorg?

Oja, Jurek of Jorg, wanneer moet je BCAA gaan gebruiken weten jullie dat? En wat doen die dingen?

Mijn log blijft mijn log. Je mag hier wel beetje offtopic gaan, maar hou het binnen de perken. Ben hier nog vooral om te gainen he ;)

Heb absoluut geen kennis over BCAA, heb ze ook niet nodig.

Mijn training van vanavond trouwens:

- Deadlift:
10*30
5*50
5*70
5*90
5*100
5*110
5*110
4*110 (F)
5*70

- Bent-Over-Row:
8*50
8*50
8*50
8*50

- Incline Dumbbell Bench Press
8*22
8*22
8*24
8*24

- Upright Row:
8*30
8*30
8*36
6*36 (F)

- Dumbbell Curls
8*14
7*14 (F)
4*14 (F)
4*14 (F)

- One-handed Dumbbell Triceps Extension:
8*8 (L) + 8*8 (R)
8*8 (L) + 8*8 (R)
5*10 (L) + 5*10 (R) (Fail rechts)
7*10 (L) + 7*10 (R) (Fail rechts)

Comment op training:
Deadlift ging netjes. Twee setjes van 5*110 kg, vind ik persoonlijk niet slecht :) Dumbbell Curls gingen niet goed, maar dat komt door de Upright Row denk ik. Morgen date 4 met me chickie! :D

Ey man, nog steeds 60ish kg? Je lijkt mij wel, faalaap :P Potje knallen in 2011?

Mja, half :P

Nette training Jorgboy!! Knallen dit nieuwe jaar of nie!

Gasten, ik heb nieuwe log, mocht je me willen volgen. Zie sig.

Ey man, nog steeds 60ish kg? Je lijkt mij wel, faalaap :P Potje knallen in 2011?

Heeeeeej u're back! Wb man!

Jeeep, nog altijd 60-ish, gaat niet vooruit jonge :p

Tis maar net wat je "leven" noemt he.. ;)

Hij zit liever op zen chickie, ipv aan het ijzer :mad:

Ah well, who can blame him?! :D

Nette training Jorgboy!! Knallen dit nieuwe jaar of nie!

Gasten, ik heb nieuwe log, mocht je me willen volgen. Zie sig.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

we nemen dit log over om te spammen!

mijn doelen? geen echte ga meer om bf% in orde te krijgen denk ik ;)

ik werk in dat groote kas daar zie ie? ;)

uh, heh... wat is bcaa? :/

Zeg Jorgyboy wanneer post u weer es een training? :D

Deadlift gaat goed!

Okeoke, ik zal weer wat gaan posten.

ik ben altijd hier ;)

Ja Jorg, welke ben je nou voor gegaan? Goede verhalen.

Of ik een burnout had weet ik niet. Mn motivatie was ff gecrashed. En of ik doe veel in de sportschool en spam veel of ik doe geen van beiden. En aangezien het spammen weer begonnen is moet ik maar eens wat zwaars gaan optillen zo.

Neem aan dat je het in de cut gebruikt dan? Zal zo ff een kijkje nemen in je logje. Ik heb het in ieder geval een tijdje gebruikt na het trainen, voor cardio. Geloof nog steeds dat dat een goed moment is als je je carbs laag wil houden voor je cardio maar toch wat amino's binnen wil werken na je training.

Heeeeeej u're back! Wb man!

Jeeep, nog altijd 60-ish, gaat niet vooruit jonge :p

Tis maar net wat je "leven" noemt he.. ;)

Hij zit liever op zen chickie, ipv aan het ijzer :mad:

Ah well, who can blame him?! :D

Thnx gozert. Tuuluk, liever op een warme vriendin dan aan het koude ijzer. Speelde inderdaad mee, ook vanwege een sterfgeval in haar familie en nog wat gedoe. Niet dat ik niet had kunnen trainen, maar met mn motivatiecrash heeft het me een aantal weken uit de sportschool gehouden. Motivatie begint weer terug te komen, stiekem een M&F gekocht voor motivational pictures, en moet zeggen dat ik het eigenlijk ook wel weer leuk vind om hier mee te praten :)

Ik heb iig wel een dikke buik nu :D

Ga nu effe niet al te strak op voeding, ik vermoed dat dat de lol dr uit heeft gehaald voor mij, en in april ofzo een keer serieus cutten met cardio. (Mn broertje van 15 zit op voetbal en heeft ineens een sixpack... Zet je toch aan het denken :roflol:)

Okeoke, ik zal weer wat gaan posten.

Ja Jorg, welke ben je nou voor gegaan? Goede verhalen.

Of ik een burnout had weet ik niet. Mn motivatie was ff gecrashed. En of ik doe veel in de sportschool en spam veel of ik doe geen van beiden. En aangezien het spammen weer begonnen is moet ik maar eens wat zwaars gaan optillen zo.

Neem aan dat je het in de cut gebruikt dan? Zal zo ff een kijkje nemen in je logje. Ik heb het in ieder geval een tijdje gebruikt na het trainen, voor cardio. Geloof nog steeds dat dat een goed moment is als je je carbs laag wil houden voor je cardio maar toch wat amino's binnen wil werken na je training.

Thnx gozert. Tuuluk, liever op een warme vriendin dan aan het koude ijzer. Speelde inderdaad mee, ook vanwege een sterfgeval in haar familie en nog wat gedoe. Niet dat ik niet had kunnen trainen, maar met mn motivatiecrash heeft het me een aantal weken uit de sportschool gehouden. Motivatie begint weer terug te komen, stiekem een M&F gekocht voor motivational pictures, en moet zeggen dat ik het eigenlijk ook wel weer leuk vind om hier mee te praten :)

Ik heb iig wel een dikke buik nu :D

Ga nu effe niet al te strak op voeding, ik vermoed dat dat de lol dr uit heeft gehaald voor mij, en in april ofzo een keer serieus cutten met cardio. (Mn broertje van 15 zit op voetbal en heeft ineens een sixpack... Zet je toch aan het denken :roflol:)

Goed om je weer terug te hebben man!

T word vanzelf weer lekker gezellig hierro. Net als vroegah:D Ik heb ook een buikje gekregen, maak me er nu nog niet zo druk om. Eerst weer aan de gewichten wennen.

Heb jij trouwens rippetoe gedaan?

Haha, met zn alle lopen k*tten en nu allemaal een buik :D Nou, ik begon ooit met rippetoe maar vond workout B k*t, dus heb eigenlijk alleen A gedaan :P Bench deadlift squat en als ik energie over had dips/pullups (assisted) toen dacht ik.

Haha, met zn alle lopen k*tten en nu allemaal een buik :D Nou, ik begon ooit met rippetoe maar vond workout B k*t, dus heb eigenlijk alleen A gedaan :P Bench deadlift squat en als ik energie over had dips/pullups (assisted) toen dacht ik.

wat is er mis met de MP of de Bor ??? ik vind beide geniaal.

Terug
Naar boven