AndroidHealthClinic

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Ga nu effe niet al te strak op voeding, ik vermoed dat dat de lol dr uit heeft gehaald voor mij, en in april ofzo een keer serieus cutten met cardio. (Mn broertje van 15 zit op voetbal en heeft ineens een sixpack... Zet je toch aan het denken :roflol:)

Tja, de jeugd heeft de toekomst ouwe...:dunno:

Vanavond knallen jorgy? :)

BAM! jonguh

Hoe ging het squatten man? :D

wat is er mis met de MP of de Bor ??? ik vind beide geniaal.

Kweet niet. Vind schouders trainen uberhaupt niet zo lekker. Die liever DB row.

Tja, de jeugd heeft de toekomst ouwe...:dunno:

Ja focking hell...

Zozo, sinds wanneer zijn we al jaloers op een sixpack?

Had ik niet van je verwacht marcel :mad:

Als je ziet dat mensen zonder er iets voor te doen out of the blue een wasbordje hebben... Tsja, bittere pil voor een failcutter als ik :D

Ik vond schouders trainen ook altijd k*t.. Heb ik er spijt van dat ik niet gelijk van het begin af aan met ze ben gaan knallen :(

Ik vond schouders trainen ook altijd k*t.. Heb ik er spijt van dat ik niet gelijk van het begin af aan met ze ben gaan knallen :(

Ik vond de spier aan de achterkant van men been het k*tst, onder je bil zeg maar. Maar na een paar weken squatten was dat over ;-)

Schouder vind ik lekker, vooral omdat het echt lekker gaat branden. Met name de MP vind ik lekker. Die side raises vind ik ook k*t.

• Topic Starter Topic Starter
Hey,logvervuilers! :mad:

:D

Hier de training van gisterenavond:

- Squat
20*30
15*40
15*40
15*40

- Bent-Over-Row:
10*50
10*50
10*50
10*50

- Dumbbell Bench Press
8*26
8*28
5*30 + 2*30 (assisted) (Rep PR!!)
5*28 + 1*28 (assisted)

- Military Press:
8*38 (Weight PR!!)
8*38
8*38
6*38 (F)

- Dumbbell Curls
8*14
8*14
8*14
6*14 (F)

- One-handed Dumbbell Triceps Extension:
8*8 (L) + 8*8 (R)
8*8 (L) + 8*8 (R)
6*10 (L) + 8*10 (R) (WTF FAIL LINKS!!)
7*10 (L) + 7*10 (R) (Fail links)

Comment op de training:
Squats mogen zwaarder,maar dan krijg ik de barbell niet over men kop heen, misschien maar beter vervangen door lunges? BOR's gaan vrij zwaar, maar techniek is niet meer optimaal, ben aan het denken aan een deload, maar weet niet of dat zin heeft. Begreep niets van de Triceps Extensions, nu faalt mijn linkerarm weer?????

Als je ziet dat mensen zonder er iets voor te doen out of the blue een wasbordje hebben... Tsja, bittere pil voor een failcutter als ik :D

Ik had vroeger ook een wasbord zonder er wat voor te doen. Was ik er trots op? Ja, maar weet je wat de consequenties ervan zijn? Zo mager zijn als wat! Ik schreef potverdomme met potloden die dikker waren dan mijn armen!

Nu is dat gelukkig al een beetje verandert, maar ben ik ook wel mijn sixpack kwijt.

mooi bezig!
zou idd mooi zijn wanneer je gewicht van de squat kunt verhogen, ik denk dat je gaat schrikken van wat je zelf kunt hier mee. Iets voor het nieuwe jaar?

Je dumbelpress vind ik goed! Betekend dat je met de gewone BP toch wel 70 kg moet kunnen of is dat echt anders?

MP moet ook wel hoger kunnen bij jou.

Tricep extensions ken ik niet.

Bor gaat goed!

Of wel, goed bezig toch?

• Topic Starter Topic Starter
mooi bezig!
zou idd mooi zijn wanneer je gewicht van de squat kunt verhogen, ik denk dat je gaat schrikken van wat je zelf kunt hier mee. Iets voor het nieuwe jaar?

Je dumbelpress vind ik goed! Betekend dat je met de gewone BP toch wel 70 kg moet kunnen of is dat echt anders?

MP moet ook wel hoger kunnen bij jou.

Tricep extensions ken ik niet.

Bor gaat goed!

Of wel, goed bezig toch?

Zie geen mogelijke oplossing om mijn squat omhoog te krijgen, ofwel blijf ik met deze gewichten en doe ik meer reps, ofwel zoek ik alternatieve oefeningen.

Barbell Bench Press is niet echt te vergelijken met de Dumbbell Bench Press, maar mijn 1RM bij Barbell moet toch wel ergens rond de 65-70kg liggen waarschijnlijk ja :)

Wil nog steeds die 4*8 volgen bij de meeste oefeningen, dus ook bij de MP :) Volgende keer ga ik wel naar de 40kg, we zullen eens zien wat dat geeft.

One Handed Dumbbell Triceps Extension:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBOneArmTriExt.html

Bedankt :D

Squatrack of cage kopen want niets kan de squat vervangen. Hij is de king of exercise ;)
Ik zou het maar snel doen want anders loopt je squat (gigantisch) achter.

Vind het echt jammer dat je niet hoger kan gaan in gewicht bij de squat, er is niets beter dan een hoop kilo op je schouders naar boven heffen! ;)

Nette training trouwens :)

Terug
Naar boven