AndroidHealthClinic

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Dan de lunges idd. Of een rugzak omdoen met gewicht. :-)

Die oefening ken ik wel, thanks!

Een rugzak omdoen met 50+kg in :roflol:

Squatrack of cage kopen want niets kan de squat vervangen. Hij is de king of exercise ;)
Ik zou het maar snel doen want anders loopt je squat (gigantisch) achter.

Hééééééé ... een (kleine) squatrack misschien nog wel, maar een cage is echt veel te groot voor op mijn kleine kamertje :(

Moet inderdaad snel iets gaan verzinnen, want benen lopen nu al achter .. voor zover mijn bovenlichaam voorloopt :p

Vind het echt jammer dat je niet hoger kan gaan in gewicht bij de squat, er is niets beter dan een hoop kilo op je schouders naar boven heffen! ;)

Nette training trouwens :)

Ja, oplossing has to be found!

Man man man, eerste brokken in mijn "relatie" met men nieuwe chick zijn gemaakt, nu ze nog terug gelijmd zien te krijgen :(

en weegschaal vandaag?

Man man man, eerste brokken in mijn "relatie" met men nieuwe chick zijn gemaakt, nu ze nog terug gelijmd zien te krijgen :([/QUOTE]

Je begrijpt dat we hier meer in jou chick story's geinteresseerd zijn dan je trainverhalen. :D

Vertel gast, wat he je je chick geflikt? :p

wat de squat betreft, misschien idd een rack proberen. Ikzelf zit ook te bedenken of ik het huis kan neerzetten. Heb jij een idee hoeveel ruimte er voor nodig is

Vergeten :(

Ik doe het morgen!

Je begrijpt dat we hier meer in jou chick story's geinteresseerd zijn dan je trainverhalen. :D

Vertel gast, wat he je je chick geflikt? :p

wat de squat betreft, misschien idd een rack proberen. Ikzelf zit ook te bedenken of ik het huis kan neerzetten. Heb jij een idee hoeveel ruimte er voor nodig is

Meh ... Gisterenavond was ik met mijn chick aan het smsen en ze wou afspreken volgende week zaterdag, maar om ik de maandag erop mijn eerste examen heb, zei ik dat ik niet kon afspreken. Vond ze natuurlijk niet zo leuk, maar omdat ik gisterenavond ook had afgesproken met een ander meisje, antwoordde ik eerst heel erg traag op haar sms'en en nadien heb ik gewoon niet meer geantwoord. Werd ze natuurlijk helemaal chagrijnig van. Toen mijn date van gisterenavond eindelijk gedaan was, om 3u 's nachts, vond ik er natuurlijk niets beters op dan nog even naar mijn chick te smsen. Bleek dat ze nog wakker was en ik wou een "mopje" uit halen, door te zeggen dat ik haar een mail had gestuurd omdat ik vond dat het niet zo verder kon. Anyway, ze dacht dat ik het ging uitmaken ofzo, maar ik deed wat geheimzinnig in die sms'en en omdat het ondertussen al half 4 's nachts was, werd ze kwaad en antwoordde ze ineens nimeer...

Heb haar nu terug aan het praten gekregen en normaal gezien spreken we nu deze week woensdag af om samen iets te gaan uiteten :)

Goh, voor dat squatrack, ik denk minstens is van een 3m op 2m ofzo. Probleem is dan ook nog dat het vaststaat, of die cage toch, dus kan je het niet zomaar even voor een kast of whatever zetten :(

oei, jij moet nog wel een cursus volgen hoe je moet omgaan met chicky's.

Comment op de training:
Squats mogen zwaarder,maar dan krijg ik de barbell niet over men kop heen, misschien maar beter vervangen door lunges?

Had ik eerst ook, doe nu gewoon squats in de smith machine, is echt niet zo nadelig als de meeste zeggen, ken genoeg mensen die monsterlijke poten hebben en in de smith squatten.

edit zie nu pas dat je thuis traint hehe, dan zou ik toch voor lunges gaan of een kleine cage

Dan de lunges idd. Of een rugzak omdoen met gewicht. :-)

Die oefening ken ik wel, thanks!

Doet me denken aan de rugzak om naar school ipv rugtraining :roflol: sniperx style

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Wel een epic relationship-killer joke :roflol: :D

Doet me denken aan de rugzak om naar school ipv rugtraining :roflol: sniperx style[/QUOTE]

:eek:

haha, neej, is net wat anders.

Doe rugzak om met gewenste gewicht. Pak 1 meter touw en doe dat om uw middel. Bestig aan het losse eind een spijker. Pak een leeg flesje bier. Zet het flesje neer en ga er gespreid bovenstaan.

Zak door je knieen en probeer de spijker in het flesje te krijgen. Doe dit 3 x 5 keer.

Spijkersquatten heet dit.

oei, jij moet nog wel een cursus volgen hoe je moet omgaan met chicky's.

Tis al lang terug gefixed jonge :p ze zit al terug op haar knieen voor me ;)

Had ik eerst ook, doe nu gewoon squats in de smith machine, is echt niet zo nadelig als de meeste zeggen, ken genoeg mensen die monsterlijke poten hebben en in de smith squatten.

edit zie nu pas dat je thuis traint hehe, dan zou ik toch voor lunges gaan of een kleine cage

Doet me denken aan de rugzak om naar school ipv rugtraining :roflol: sniperx style

Wel een epic relationship-killer joke :roflol: :D

Rugzak om naar school te gaan ipv rugtraining :roflol:

Lunges is gemakkelijkste oplossing, denk niet dat ik een cage in me huis krijg ergens. Lunges it is!

Nah, het is terug in orde, denk ik.

:eek:

haha, neej, is net wat anders.

Doe rugzak om met gewenste gewicht. Pak 1 meter touw en doe dat om uw middel. Bestig aan het losse eind een spijker. Pak een leeg flesje bier. Zet het flesje neer en ga er gespreid bovenstaan.

Zak door je knieen en probeer de spijker in het flesje te krijgen. Doe dit 3 x 5 keer.

Spijkersquatten heet dit.

NotSureIfSerious.jpg

wat nu weer?

lol

Oke, dus als ik het goed begrijp zeg je eerst tegen je vriendin dat je geen tijd voor haar hebt om met haar af te spreken in verband met examens, vervolgens ga je daten met een ander wijf en bewijs je met je smsje midden in de nacht dat je je totaal niet optimaal aan het voorbereiden bent op je examen en mail je bij wijze van grap dat je het uit maakt als klap op de vuurpijl? :roflol:

Over dat laat op smsjes reageren moet ze niet zo emo doen.

Ok Jorgy, jij gaat zeggen dat lunges squats perfect kunnen vervangen? :eek:

Jorgy, destijds heb ik zulke units gekocht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was voor nog geen 100 euro klaar. Ik had trouwens wel altijd bierkratjes aan de zijkanten die de halter net toucheren als ik helemaal door m'n knieen gebogen was, failen zonder steun sucks. Maargoed je moet er wel ruimte voor hebben.

en komen die dingen tot aan je schouders? ze lijk zo laag nl.

Is gewoon te verstellen!

waar staat eigenlijk ENC voor?

Oke, dus als ik het goed begrijp zeg je eerst tegen je vriendin dat je geen tijd voor haar hebt om met haar af te spreken in verband met examens, vervolgens ga je daten met een ander wijf en bewijs je met je smsje midden in de nacht dat je je totaal niet optimaal aan het voorbereiden bent op je examen en mail je bij wijze van grap dat je het uit maakt als klap op de vuurpijl? :roflol:

Over dat laat op smsjes reageren moet ze niet zo emo doen.

Euhm ... kinda :p

En vind ik ook!

Ok Jorgy, jij gaat zeggen dat lunges squats perfect kunnen vervangen? :eek:

Ik zeg niets, ik hoop dat :p Weet jij een ander alternatief?

Terug
Naar boven