Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja en je moet ook meer etenIk wil massa, dus dan moet ik toch hoog in reps zitten he?
Zelf zit ik altijd in de 8 tot 12 reps, pin me nooit precies vast op een getal![]()
En die deadlift gaat de goeie kant op man!

Ik vind 10 best een mooi getal, dus probeer ik dat zeker altijd te halen. Energie die ik over heb gebruik ik dan wel bij een hoger gewichtje, tot ik uiteindelijk aan failures zit![]()

En dat hogere gewichtje was 90kg en bij 10 reps zat je aan failure?![]()

Of maak zelf je eigen schema? Is niet zo verschrikkelijk moeilijk..
ben beniewd wat het word, HST7 ken ik niet, wat is dat? linkje:
Wat d8 je van P90x ? beste voor thuis dacht ik??
HST-7 betekent enkel dat je je laatste oefening 7 sets gaat doen. Het houdt niet in welke oefeningen je in je schema steekt, dus schema moet ik zelf opstellen, tenzij ik voor SS kies.
P90x; cardio, stretch, yoga? Zie ik niet echt zitten..
Ben me momenteel in die german volume training aan het inlezen..
Of gwn geen zin om je 'bevindingen' te posten? 
Nice Jorgen,
Met rows pak je je armen ook goed mee, al isoleer je ze niet. Het is niet vreemd in ieder geval dat je armen vol zaten, ook gezien je korte rustpauzes pakte bij de DB rows.
En die deadlift, daar zit ik zelf nog 15 kg van verwijderd op het moment. Niet slecht gezien je eigen gewicht. Als je serieus meer gaat eten, zit je zo op deadlifts van 140, no kidding bro!

Nog steeds niet klaar?Of gwn geen zin om je 'bevindingen' te posten?
![]()