XXL Nutrition

Jorgen's nieuwe start, here we go!

Zelf zit ik altijd in de 8 tot 12 reps, pin me nooit precies vast op een getal :)

En die deadlift gaat de goeie kant op man!

• Topic Starter Topic Starter
Zelf zit ik altijd in de 8 tot 12 reps, pin me nooit precies vast op een getal :)

En die deadlift gaat de goeie kant op man!

Ik vind 10 best een mooi getal, dus probeer ik dat zeker altijd te halen. Energie die ik over heb gebruik ik dan wel bij een hoger gewichtje, tot ik uiteindelijk aan failures zit :)

90kg is toch niet zo vet? Heb al 3x5x110kg gedeadlift, voor mijn examens..

Moest deze ochtend travakken, eerste keer als redder. Moest om 7u opstaan en had wat (gezonde?) stress, waardoor ik niet zoveel heb kunnen slapen. Had ook hoofdpijn, dus training was weer niet zo super, maar beter dan niets, nietwaar? :o

- Bent Over Row:
15*30
15*40
10*50
8*50
5*50

- Incline Dumbbell Bench Press:
15*22
12*22
8*22
8*22

- Barbell Upright Row:
12*30
11*30
9*30
7*30

- Dumbbell Biceps Curl:
7*12
...*12
...*12
...*12

- One Arm Triceps Extension:
15*8
13*8
12*8
10*8

Comment op training:
Biceps wilden niet meewerken en die 7*12 was al tot failure, dus heb ik ze maar opgegeven. Nu even warm bad in :)

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

I know!

Ga ik nu terug meer werk van maken, speciaal voor jou! Geen excuses meer. Heb komend semester wel veel werk voor universiteit, maar dat mag geen excuus zijn om niet te eten! Dit jaar MOET goed zijn! :fire:

• Like
Waarderingen: Enc
Haha speciaal voor Jurek, doe het voor jezelf man :) Word je ook weer sterker!

herhalingen definieren over het algemeen geen massa. Ik train met een reprange van max 6-8 herhalingen en ik gain prima. Als je massa wilt moet je hypertrofie trainen. Fijn dat je weer back on track bent :thumbup:

Ik vind 10 best een mooi getal, dus probeer ik dat zeker altijd te halen. Energie die ik over heb gebruik ik dan wel bij een hoger gewichtje, tot ik uiteindelijk aan failures zit :)

En dat hogere gewichtje was 90kg en bij 10 reps zat je aan failure? :rolleyes:

Wil nieuw schema. Ben aan het twijfelen over HST7, SS of German Volume Training.

Iemand raad? Wil vooral massa en het moet thuis mogelijk zijn. Die HST-7 is daarom misschien wel interessant omdat de laatste oefening met de 7 setjes best met losse gewichten gedaan worden (volgens de site). SS heeft bij heel veel mensen al zijn effectiviteit bewezen en die German Volume Training (10*10) is puur voor massa gemaakt, dus ik weet het niet meer nu...

Of maak zelf je eigen schema? Is niet zo verschrikkelijk moeilijk..

ben beniewd wat het word, HST7 ken ik niet, wat is dat? linkje:

Wat d8 je van P90x ? beste voor thuis dacht ik??

Of maak zelf je eigen schema? Is niet zo verschrikkelijk moeilijk..

HST-7 betekent enkel dat je je laatste oefening 7 sets gaat doen. Het houdt niet in welke oefeningen je in je schema steekt, dus schema moet ik zelf opstellen, tenzij ik voor SS kies.

ben beniewd wat het word, HST7 ken ik niet, wat is dat? linkje:

Wat d8 je van P90x ? beste voor thuis dacht ik??

P90x; cardio, stretch, yoga? Zie ik niet echt zitten..

HST-7 betekent enkel dat je je laatste oefening 7 sets gaat doen. Het houdt niet in welke oefeningen je in je schema steekt, dus schema moet ik zelf opstellen, tenzij ik voor SS kies.

P90x; cardio, stretch, yoga? Zie ik niet echt zitten..

ja klopt, niks voor jou. was in de war.

Ben me momenteel in die german volume training aan het inlezen..

Ben me momenteel in die german volume training aan het inlezen..

Nog steeds niet klaar? :p Of gwn geen zin om je 'bevindingen' te posten? :D

Training van vandaag.

- Deadlift:
10*30
10*50
10*70
10*90
5*100
5*110

- Bent Over Row:
15*30
12*50
8*50
7*50
6*50

- Barbell Shrugs:
15*40 (Bovenhands)
15*40 (Onderhands)
15*40 (Bovenhands)
15*40 (Onderhands)

- Dumbbell Bent Over Row: (HST-7 <30sec pauze)
12*22
12*22
11*22
10*22
9*22
8*22
7*22

Comment op de training:
Wou rug en triceps trainen, maar was pas na een uur klaar met men rug en kreeg amper men lege fles water nog omhoog, dus triceps doe ik morgen. LOEIZWARE TRAINING; DAMN!

Nice Jorgen,

Met rows pak je je armen ook goed mee, al isoleer je ze niet. Het is niet vreemd in ieder geval dat je armen vol zaten, ook gezien je korte rustpauzes pakte bij de DB rows.

En die deadlift, daar zit ik zelf nog 15 kg van verwijderd op het moment. Niet slecht gezien je eigen gewicht. Als je serieus meer gaat eten, zit je zo op deadlifts van 140, no kidding bro!

goed bezig gast!! ga die shrugs ga ik ook es er bij voegen.

Nice Jorgen,

Met rows pak je je armen ook goed mee, al isoleer je ze niet. Het is niet vreemd in ieder geval dat je armen vol zaten, ook gezien je korte rustpauzes pakte bij de DB rows.

En die deadlift, daar zit ik zelf nog 15 kg van verwijderd op het moment. Niet slecht gezien je eigen gewicht. Als je serieus meer gaat eten, zit je zo op deadlifts van 140, no kidding bro!

Ja, die DB rows ... was best heavy :p

Thanks man! Hoop dat ik terug het karakter krijg van vroeger om die extra maaltijden binnen te spelen, maar ik durf nogal vaak dingen uit te stellen, zoals jullie waarschijnlijk al wel weten ;)

Lang geleden dat mijn rug nog zoveel pijn deed, damn! Ik kan mijn rugspieren niet opspannen zonder pijn en als ik ze langer dan 5 sec probeer op te spannen, krijg ik gewoon tranen in mijn ogen :( :D

@ Simson: Zeker doen! Shrugs voel ik meestal goed branden in men traps!

deadlifts + shrugs = monstertraps :P

Terug
Naar boven