MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

WoW epic hahahaa. Ik moet zeggen al die COD zijn wel moeilijk verslavend vooral als je lekker gaat, ik kan zo de hele dag spelen zonder te eten :p

Qua online shooter vind ik Black Ops tegenvallen hoor. Dik gehyped. De verschillende multiplayermodes en de upgrades vrijspelen heeft het spel wel écht nodig. Bad Company 2 bijvoorbeeld speel je gewoon voor de vette online gameplay. Resistance: Fall of Men gekocht voor 5 euri trouwens, erg vette schooter ook! (En Gran Turismo 5 voor 10 euro :P)

En wordt er nog getrained of niet?:mad:

Ga zo door kid

hij speelt black ops jonguh

Hes such a pr0z0r.

L33t 1337

hey Jorgyboy, hoe gaat t hier? wat gemist?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.030
Fuuuuuuuuuuuu, ik bedoel toch in WoW jonguh!

:roflol: Ik was een NightElf, dacht ik... is al 2 jaar geleden dat ik heb gespeeld.

WoW epic hahahaa. Ik moet zeggen al die COD zijn wel moeilijk verslavend vooral als je lekker gaat, ik kan zo de hele dag spelen zonder te eten :p

Zonder eten misschien niet, maar een hele dag doorspelen is inderdaad een eitje :D

En wordt er nog getrained of niet?:mad:

Hes such a pr0z0r.

L33t 1337

+1

hey Jorgyboy, hoe gaat t hier? wat gemist?

Moest normaal gezien gisteren trainen, maar moest in de voormiddag gaan werken en ben 's avonds naar "Regi In The Mix XL" geweest. Van 20u tot 5u, was deze nacht thuis om 7u, daaaaaaaamn WAT EEN FIIIIEEEEEESSSJJJJEEEEEEUUUUUUUUUHHHH :D

Dus trainen? Nee, platte rust :p

bah

Wat is een paard in de blender?

Regi in the mix!

• #1.034
Borst
- Dumbbell Bench Press
15*12
15*18
12*22
12*22
12*22
9*22

- Incline Dumbbell Bench Press:
15*18
13*18
10*18
8*18

- Dumbbell Fly's: (FST-7 < 30 sec pauze!!)
12*10
12*10
12*10
11*10
8*10
8*10
6*10

Biceps
- Dumbbell Biceps Curl:
12*12
8*12
8*12
6*12

- Standing Dumbbell concentration Curl: (FST-7 < 30 sec pauze!!)
12*8
12*8
12*8
12*8
12*8
12*8
12*8

Zin om biceps te pompen? :P Sterke flyes vergeleken met je DB Press. Doe je ze met bewegende elleboog of heb je gewoon korte armen?

Welcome back in business bro.

• #1.036
Zin om biceps te pompen? :P Sterke flyes vergeleken met je DB Press. Doe je ze met bewegende elleboog of heb je gewoon korte armen?

Welcome back in business bro.

Ben 15 cm kleiner dan jou, dus mijn armer zullen ook wel wat korter zijn ;)

Armen zijn net niet gestrekt, elleboog is lichtjes gebogen maar beweegt niet meer tijdens de uitvoering.

Waar trainde?

Gozer, ga eens wat zware shit optillen.

ga is trainen.

Terug
Naar boven