XXL Nutrition

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Trainingske van daarnet:

- Dumbbell Bench Press
15*12
15*18
12*24
11*24
9*24
8*24

- Incline Dumbbell Bench Press:
8*22
8*22
5*22

- Dumbbell Fly's: (HST-7 < 30 sec pauze!!)
12*12
10*12
7*12
15*8
15*8
15*8
15*8

LEKKAH LEKKAH LEKKAH :D :D

- Dumbbell Biceps Curl:
12*12
9*12
8*12
7*12

- Standing Dumbbell concentration Curl: (HST-7 < 30 sec pauze!!)
12*8
12*8
12*8
12*8
12*8
12*8
12*8

BURN BABY BURN! :fire:

Comment op training:
Goei training, sebiet (hopelijk) cardio; voor de eerste keer :hornyna: met men nieuwe chickie :p

goed bezig jurg! vooral dat laatste ;)

• #1.003
Training:

- Military Press:
15*10
15*20
14*30
10*30
12*30
8*30

- Dumbbell Front Raise:
12*6
12*6
12*6
12*6

- Dumbbell Side Raise:
15*6
15*6
15*6
15*6

- Barbell Upright Row: (HST-7 < 30 sec pauze!!)
12*20
12*20
12*20
10*20
8*20
7*20
8*20

Comment op training:
Leuke training. :fire:

Standing concentrationcurl? :scratch:

Arnold-standing-concentration-curls.jpg

zo kan je minder hefboom-techniek creëren

Mooi mooi, de MP mag wel wat zwaarder niet? :D

• #1.008
Verhogen moet zeker lukken, als ik het kan moet jij het ook kunnen! :D

Hoe doe je trouwens die lateral raise?

• #1.011
Ik zou in ieder geval proberen te verhogen :)

Verhogen moet zeker lukken, als ik het kan moet jij het ook kunnen! :D

Hoe doe je trouwens die lateral raise?

Tja, als Enc en Melonz het zeggen, wie ben ik dan om aan hen te twijfelen? :rolleyes:

Zal volgende keer proberen te verhogen!

Lateral raises doe ik zoals deze kerel:
http://www.youtube.com/watch?v=O8I4ySTVAdA

Training van vanavond:

Rug
- Bent Over Row:
15*20
15*30
10*50
12*40
15*40
12*40

- Barbell Shrugs:
15*50 (Bovenhands)
15*50 (Onderhands)
15*50 (Bovenhands)
15*50 (Onderhands)

- Dumbbell Bent Over Row: (HST-7 <30sec pauze)
12*22
12*22
12*22
12*22
12*22
12*22
12*22

Triceps
- Close Grip Bench Press
12*40
12*40
12*40
8*40

- One Arm Triceps Extension: (HST-7 <30sec pauze)
8*8
12*6
12*6
12*6
12*6
12*6
12*6

Comment op training:
Wou dinsdag ook al deze training proberen neer te zetten, maar toen had ik echt geen fut. Bij de tweede set deadliften had ik het al opgegeven. Geen fut, geen concentratie en geen zin. Komt grotendeels omdat ik atm beetje verslaafd ben aan "Call Of Duty: Black Ops", maar ook omdat ik heel weinig eet/at. Laatste we(e)k(en) at ik amper 2 maaltijden per dag, met 's avonds wat ongezonde troep.

Sinds gisteren en vandaag ben ik daarmee gestopt en ga terug proberen 5 maaltijden per dag te nuttigen. Vandaag bestonden ze uit 3 boterhammen (11u en 14u) en om 18u een avondmaaltijd. Zometeen nog wat boterhammen proberen te eten, nadien een bakje kwark. Doordat ik terug meer eet, voel ik me terug actiever en dus kon ik vandaag wel goed trainen. Deadliften zat er nog niet in, die is te zwaar nog momenteel.

PS: Van zodra de lessen terug beginnen (volgende week - maandag 14 februari dus) ga ik eens zien voor een shakebeker en een massgainer, die ik 's ochtends kan nemen wanneer ik geen tijd/zin heb om te eten en vlak na men training, voor snelle eiwitten, goed plan?

Heel goed plan, anders kom je nooit op die 65kg :p

• #1.013
60 kg Jorg? Omfg... :eek: zullen we anders ruilen? :D

wtf man, beter ga je weer snel bulken, 60kg is moeilijk weinig.

call of duty kan je nog altijd spelen, monster worden niet :)

• #1.016
60 kg Jorg? Omfg... :eek: zullen we anders ruilen? :D

Graag! En dat meen ik serieus, maar jij wilt wrs niet ruilen? Jij bent BAM! :D

wtf man, beter ga je weer snel bulken, 60kg is moeilijk weinig.

call of duty kan je nog altijd spelen, monster worden niet :)

True story, maar COD kan ik enkel spelen tijdens de weekends atm, omdat de wii thuis staat en ik anders op kot zit ... hoewel; vanaf maandag neemt een kotgenoot van mij een PS3 en TV mee, met COD, dus eigenlijk kan ik inderdaad elke dag COD spelen :p

Als Arnold het doet, doe je hem na en stel je geen vragen, Mc! :p

Tsja... Arnold kuurde ook weetje. Daarom moet je ook niet blindelings de schema's overnemen van kuurders, werkt gewoon totaal anders. Maar dat even terzijde.

True story, maar COD kan ik enkel spelen tijdens de weekends atm, omdat de wii thuis staat en ik anders op kot zit ... hoewel; vanaf maandag neemt een kotgenoot van mij een PS3 en TV mee, met COD, dus eigenlijk kan ik inderdaad elke dag COD spelen :p

Je moet wel oppassen met gamen man. Ik heb een ps3 staan hier, das niet zo'n probleem (meeste spellen word ik wel zat na een uurtje of 2-3). Maar World of Warcraft werkt soms op mij net zo als Black Ops nu op jou. Als je dat teveel doet heb je nergens meer zin in. Zelfs niet in trainen, uberhaupt je afspraken nakomen of een biertje drinken met maten. Hou de boel in perspectief gozer, anders maak je het jezelf alleen maar lastiger (ik game in principe nooit vlak voor ik van plan ben te trainen ivm die redenen).

• #1.019
Tsja... Arnold kuurde ook weetje. Daarom moet je ook niet blindelings de schema's overnemen van kuurders, werkt gewoon totaal anders. Maar dat even terzijde.

Nee, dat weet ik, maar ik weet gewoon niet welk schema ik het beste kan nemen... Die HST-7 vind ik wel leuk, maar dat is enkel de laatste set en de oefeningen moet je zelf kiezen. Voor beginners zijn fullbody's meerdere keren per week het effectiefst, maar ben ik nog een beginner? Want ik heb al veel getraind, alleen nog geen effect gehad...

Je moet wel oppassen met gamen man. Ik heb een ps3 staan hier, das niet zo'n probleem (meeste spellen word ik wel zat na een uurtje of 2-3). Maar World of Warcraft werkt soms op mij net zo als Black Ops nu op jou. Als je dat teveel doet heb je nergens meer zin in. Zelfs niet in trainen, uberhaupt je afspraken nakomen of een biertje drinken met maten. Hou de boel in perspectief gozer, anders maak je het jezelf alleen maar lastiger (ik game in principe nooit vlak voor ik van plan ben te trainen ivm die redenen).

WoW heb ik ook gespeeld, damn, dat was verslavend!

Ja, ik begrijp je volledig, thanks maat, zal eraan denken!

Met 60 kg kun je ook sterk worden, + ik houd van eten. :D

Ik ben even sterk (of sterker) dan mijn maten van 70kg en 80kg, die zeker geen hoger vp hebben dan 15%, maar dat suckt want ik train, zij niet en toch zijn ze (bijna) even sterk. :s

Mja, als je wilt wisselen moet je het nu doen, want ben terug beginnen eten :D Gisteren 4x, vandaag ook al 2x, terwijl ik anders maar 2x at per dag... en binnenkort eens die weightgainer he :D

Wat voor class speelde je? :D

Terug
Naar boven