Ah joh, je kan beter alleen vergelijken met je eigen vorige training

Lekkere training gepakt ouwe.
Heb evengoed gedaan als vorige keer, maar de vorige triceps-training is wel al 2 weken geleden
Ik las het vanmorgen op de Belgische teletekst. Was er nogal verbaasd over. In 1 wedstrijd geven ze het hele seizoen weg, echt zonde man. Geen CL, maar Europaleague. Anders hadden we elkaar nog kunnen treffen in de poulefase.
Begrijp trouwens helemaal niets van die play-offs daar bij jullie
Ja, begrijp ook niet waarom niemand moeite deed gisteren. Ze liepen er allemaal maar wat nonchalant bij, op een wedstrijd die toch wel heel belangrijk is voor zowel de supporters (Slag om Vlaanderen) als voor komend seizoen Europees te mogen spelen. Kon er niet mee lachen
Goh, de bedoeling van de Belgische Voetbalbond was dat de topteams (de eerste 6) nog eens 10 matchen tegen elkaar gingen spelen onderling, zodat er meer spanning kwam en meer topmatchen. Het is helemaal uitgedraaid op een flop en zal volgend jaar worden aangepast. Hopelijk wordt het zo snel mogelijk terug afgeschaft.
1. je was zwemmen hij niet? dus het is misscien verschil dat je zwaker was dan hij
2. te veel oefeningen voor triceps zonde van t tijd, was ik je zou k alleen skull crushers doen 4 setjes met 20kg en iets anders (weet niet hoe je training scheema uitziet) denk ik met triceps zou ik borst pakken dus 4 setjes a 20kg skull crushers en 4 setjes bench press (of borts: 2 sets bench press en 2 sets flys)
3. van pizza krijg je wel energie, zitten koolhydraten in bodem (broodje) ook in kaas vetten dus misschien junk food maar zeker vol met energie
1) Nee, hij was ook gaan zwemmen. Heb wel meer baantjes gezwommen dan hem en heb meer Crawl gezwommen, terwijl hij meer schoolslag heeft gezwommen ...
2) Triceps-workouts zijn inderdaad nog niet optimaal, hier moet nog wat aan gesleuteld worden. Misschien dat ik best de extensions al helemaal laat vallen. Voel ze niet zo goed in mijn triceps. CGBP voel ik nog wel en ook die Skull Crushers zijn lekker

Dips mogen niet ontbreken.
3) Mja, dan heeft hij gewoon sterkere triceps dan mij. Hopelijk haalt hij me niet te snel in met de rest dan, want dit is wel een serieuze domper

Train ik al 2 maanden langer dan hem en toch is hij al even sterk

(Of toch op triceps, bij de rest van de spiergroepen zit hij 10%-40% onder mijn gewichten.) Plus is hij groter, heeft hij betere conditie en weegt hij 8kg meer dan mij.
---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------
Btw, om nog even terug te komen op het voetbal;
Champions League : Anderlecht; die gaan het goed doen, en met beetje geluk in de groepsverdeling, kunnen ze misschien wel 3e of 2de worden in hun groep.
Champions League : AA Gent; verloren dit seizoen met 1-7 van AS Roma en zullen de groepsfase vd CL niet halen volgend jaar.
Uefaleague: Club Brugge; ze zullen de groepsfase wel halen, maar als ze spelen zoals gisteren, zullen ze in deze groepsfase worden uitgeschakeld.
UefaLeague: Cercle Brugge; zullen in de eerste voorronde worden uitgeschakeld.
UefaLeague: Racing Genk: zullen in de eerste of de tweede voorronde worden uitgeschakeld en zullen de groepsfase niet halen.
Volgend jaar dus geen (succesvol) Belgie in Europa