MuscleMeat

Jorgen's nieuwe start, here we go!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, die opmerking over saus :roflol: :D:D:D

Heb nooit moeite met kwark eigenlijk. Heb de laatste tijd wel meer honger dan normaal, als ik 3 uur achter elkaar niks eet dan heb ik al trek. Weet niet of dat wel zo handig is voor de cut :roflol:

Hahaha :p Dat gaat inderdaad voor problemen zorgen denk ik :D

En nooit moeite met kwark? :o Welke eet je dan?

Dude, 2 maanden trainen is niks in BB-land. Je hebt ook nog zaken als genetics, begintoestand, bouw etc.

Precies.

Train nu pas een week of 8 en begin er nu echt in te komen. Geef jezelf de tijd en ondertussen keihard trainen en keiveel vreten (als je in de bulk zit tenminste ;)) Oh ja, je moet ook nog wat rusten tussendoor. Dat laatste schijnt het moeilijkst te zijn, heb ik me laten vertellen :D

:D So true Tukker.

Ik heb die Zaanse Hoeve bakken van 65 cent bij de AH. Had eerst die ronde bakken magere Franse Kwark van daar, die vind ik iets lekkerder maar daarmee zit de hele koelkast meteen vol :D Zaanse Hoeve heeft handige rechthoekige bakjes, passen er precies 8 van in een koelkastlaatje :thumbup:

Die heb ik ook, zaanse hoeve. En ik doe dan 4 aarbei, en vier gewoon. Lekker man!

Aardbei? Verklaar u nader? :P

Precies.

Train nu pas een week of 8 en begin er nu echt in te komen. Geef jezelf de tijd en ondertussen keihard trainen en keiveel vreten (als je in de bulk zit tenminste ;)) Oh ja, je moet ook nog wat rusten tussendoor. Dat laatste schijnt het moeilijkst te zijn, heb ik me laten vertellen :D

Haha, rusten gaat me nu nog vrij gemakkelijk af hoor :p

En zit al op 60kg, mss wordt het inderdaad wel eens tijd om te gaan cutten!

:D So true Tukker.

Ik heb die Zaanse Hoeve bakken van 65 cent bij de AH. Had eerst die ronde bakken magere Franse Kwark van daar, die vind ik iets lekkerder maar daarmee zit de hele koelkast meteen vol :D Zaanse Hoeve heeft handige rechthoekige bakjes, passen er precies 8 van in een koelkastlaatje :thumbup:

Niet altijd voor de gemakkelijkste oplossing kiezen McMetronome! :p

Training van vandaag; op mijn kot, dus enke lage gewichten beschikbaar :)

Had vandaag 2 man dat mee trainde;
- die basketballer van 2m 05 (vet = 5%)
- voetballer van 1m80 en 85kg (vet = 10%)

*Schouders
- Shoulder press + draai voorwaarts : 20x8,5kg - 15x12,5kg - 15x12,5kg
- Front raise: 15x8,5kg - 25x8,5kg - 55x8,5kg
- Side raise: 12x8,5kg - 10x8,5kg - 10x8,5kg

Bij die 55 reps was het even om ter meeste, ben gewonnen ;) Ik had er 110, basketballer 102, voetballer 105, I WIN :D

Btw, zware verzuring, wat nu ?

zelfde bak, zelfde merk, alleen dan aardbei. iets minder eiwit, half procent. wel wat lekkerder :)

Mmmz, uitproberen! :D

@ Verzuring: Komt goed, zorg dat je aan je eiwitten komt. Hete douche vind ik altijd fijn, spieren ook wat licht in beweging houden.

En 5% BF is weinig dude :eek:

Bedoel je met die draai voorwaarts trouwens niet gewoon Arnold Press?

Verzuring: Komt goed, zorg dat je aan je eiwitten komt. Hete douche vind ik altijd fijn, spieren ook wat licht in beweging houden.

Heb hete douche genomen en nadien bak kwark :-)

Ja, maar hij speelt basket, op vrij hoog niveau. Traint 5-6x in de week en dan is dat vooral conditie en hij eet evenveel als mij vroeger. (Nu eet ik meer als hem en ik kom volgens mij amper aan 3000kcal :S) Dus hij krijgt amper iets binnen, maar doet wel veel sport ...

Bedoel je met die draai voorwaarts trouwens niet gewoon Arnold Press?

Ja, dat is het ongeveer. Maar ik doe de Schoulder Press, dus ik duw ze omhoog, dan laat ik ze naar beneden komen tot horizontale hoogte, dus tot mijn schouderhoek 90° is en dan draai ik ze daar voor, zoals bij de Arnold Press, maar die hoek blijft dus 90° :)

lijkt mij te veel nadruk in dat press op triceps :/ of ik versta iets verkeerd

55 hh 8,5kg per dumbbell... k kan geen 7kg een keer optilen dus respect en k denk dat jullie kunne volgende wedstrijd met hoogere gewicht doen, zo veel hh slaan helemaal nergens op

lijkt mij te veel nadruk in dat press op triceps :/ of ik versta iets verkeerd

55 hh 8,5kg per "dumbbell">dumbbell... k kan geen 7kg een keer optilen dus respect en k denk dat jullie kunne volgende wedstrijd met hoogere gewicht doen, zo veel hh slaan helemaal nergens op

Ik hoop dat jij het verkeerd verstaat dan :p

Ja, 55hh slaat inderdaar nergens op, maar hier op mijn kot hebben we max 12,5kg per hand en dat kreeg de voetballer niet omhoog :p

Hey hey hey :)

Mijn trainingsmakker wil meer bovenkant borst en wou alles Incline doen. Ik heb hem dit afgeraden, maar hij bleef doordringen, dus zijn we tot een gulden middenweg gekomen denk ik. We gaan het nu als volgt aanpakken;

Training A:
Incline BP - BP - Incline Dumbbell Fly

Training B:
BP - Incline BP - Dumbbell Fly

Deze 2 wisselen we nu steeds af, zo ligt de ene keer de focus meer op de bovenkant, de andere keer meer op de gehele borst. Goed plan of niet?
Dit is nu de eerste keer op manier A, we hebben het vroeger altijd op manier B gedaan. Heb meer reps op de IBP, maar ben er wel een paar verloren op de BP. Ook meer reps op de IDF, over het algemeen dus enkel paar reps verloren op de BP, die normaal eerst komt.

* Borst (opwarming : 6kgx20 dumbbell bench press):
- Incline Bench Press : 15x16kg - 13x18kg - 9x20kg - 8x20kg
- Dumbbell Bench Press : 15x16kg - 11x22kg - 7x24kg - 6x26kg - 4x26kg
- Incline Dumbbell Fly : 15x10kg - 15x10kg - 12x10kg - 11x10kg

* Biceps :
- Standing Bicep Curl: 15x12kg - 15x14kg - 12x16kg - 12x16kg
- 60° Seated Curl : 8x12kg (=PR!!) - 10x12kg (=PR!!)
- 21-en (25kg) : 21(=PR!!), 18, 16

* Buik :
30xBW - 30xBW+2kg - 30xBW+5kg - 20xBW+10kg - 25xBW+5kg

Comment op training:
Overal meer reps, behalve op de normale DBP. Dus wel tevreden over de training. Wel minder progressie dan afgelopen weken/maanden.

Laatst bewerkt:
1. 21er met 18 en 16 herhalingen lmao
2. win op ibp en verlist op bp... niks mis mee als je ene voor andere nu doet... lmao

hoe doe je 21's met 18 en 16 herhalingen ;) ?

Terug
Naar boven