Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

mooie lift jorgen, Arno zijn BW bench, gj

nice jorgy !!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
de kaap van de 100kg! nice one man :D

mooie lift jorgen, Arno zijn BW bench, gj

Lfx1j.jpg

Inderdaad eindelijk die ****erd omhoog gekregen! :D

Heb er misschien wel wat te lang over gedaan, maar de aanhouder wint, zullen we maar zeggen.

Of zoals MassiveBe's GF het zei: "Hij doet toch zijn best?"

Even ter verduidelijking, dat zei m'n gf tegen Jorgen over zijn workouts & voeding.

en niet over mijn bedprestaties..

Broskiiii gz man :D

Dolle bench :o

• #2.611

Thanks guys :D Was blij dat ik hem had!

Voorbije week was niet zo super. Verdediging van thesis gehad en nadien een GF die gedaan was met examens, dus veel te weinig gegeten en geen enkele keer gaan trainen. Vandaag pas weer, maar had maar 1 meal gegeten voor ik om 17u men gym binnenwandelde..

Deadlift:
2x10x60
5x100
8x120 zonder straps, k*tgrip, diep gaan
8x120 met straps, beter
8x120 straps, deadstop, ging beter
Epic harde onderrug.

Pull-Ups:
10xBW
10xBW
7xBW
7xBW
Lats = burn = nais

DB Row:
12x22
12x26
12x26

Barbell Row:
10x40 onderhands
10x40 overhands
10x60 onderhands
10x60 overhands

Straight Arm Lat Pulldown:
15xnr5
15xnr7
15xnr9
12xnr11
Teveel zoeken naar gewicht.

Een week slecht eten heeft duidelijk een grote impact op je energielevel en je algemene fitheid. Na de DL had ik het wel bijna gehad, lichaam was toen al kapot en best uitgeput. Op een iets lager/trager pitje gaan trainen, om niet te barfen of te fainten :o

Ugh. Snel weer op tijd naar bed en goed vreten dan.

• #2.613
Ugh. Snel weer op tijd naar bed en goed vreten dan.

Krijg er momenteel niet echt een lijn in. Wil even genieten van mijn laatste paar weken vakantie, voor ik aan het werk ga en geniet dus wel van het WK en mijn GF. Veel impulsieve beslissingen, waar vaak men voeding, nachten en trainingen onder te lijden krijgen.

Bench Press:

12x70
12x70
9x70 + 1 spot

Dips:

12xBW
12xBW
12xBW

Shoulder Press:

12x16
11x16
9x16

Seated Side Raises:

12x8
10x8
9x8

DB Fly:

15x12
15x12
15x12

DB Curl:

12x10
12x12
8x14

Laatst bewerkt:
Ken het, voeding is zo moeilijk onder controle te houden als je met gf bent bv. eet je daar, geen kwark en allemaal troep naar binnen duwen.

en dan de dag erna denk je fml

Krijg er momenteel niet echt een lijn in. Wil even genieten van mijn laatste paar weken vakantie, voor ik aan het werk ga en geniet dus wel van het WK en mijn GF. Veel impulsieve beslissingen, waar vaak men voeding, nachten en trainingen onder te leiden krijgen.

En jij hebt een Master diploma.
fml.

• #2.618
Ken het, voeding is zo moeilijk onder controle te houden als je met gf bent bv. eet je daar, geen kwark en allemaal troep naar binnen duwen.

en dan de dag erna denk je fml

MTE :roflol:

Beetje jammer, maar zolang ik nu en dan de gym hit en er een paar goede dagen heb tussen zitten, blijf ik wel op mijn 70kg. Na men reis naar Kroatië kan ik er dan opnieuw regelmaat in krijgen en zijn we hopelijk vertrokken naar de 80kg :o

En jij hebt een Master diploma.
fml.

Zei je wat?

En we weten allemaal dat ik mijn diploma enkel en alleen uit medelijden voor mijn ectoheid heb gekregen, maar moet dat nu echt elke keer zo letterlijk gezegd worden, MassiveBe?! :mad:

FSQ:
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
Niet speciaal qua kracht, maar zonder spotter en met 2-weken zonder legstraining durfde ik niet echt hoger. Was vooral mentaal een probleem, al was men techniek ook weer niet meer goed.

Leg Press:
20x35 lol, wat een b*ch, nu al
15x75 auw, f**k you Sayer
15x115 auw auw, f**k you Arnaud
30x155 AUW AUW AUW, f**k YOU MASSIVEBE
20x155 GODMOTHERFUCKING HELL, JUST KILL ME NOW, f**k YOU GUTS

Leg Extension:
12xnr7 :fire:
12xnr8 :fire: :fire:
12xnr9 :fire: :fire: :fire:
10xnr10 :fire: :fire: :fire: :fire:

Quads waren hier echt al helemaal kapot. Is men straf voor 2 weken niet legs trainen? :mad:

+ nog 2x2x20 lying/seated leg curls

Echt een duckwalk naar buiten. Lang geleden dat ze zo hebben afgezien.

ik heb wel de grootste f**k you gekregen :)

Mooi, ik mag er ook bij :)

Terug
Naar boven