Voila, heb het gedaan
Ooeeeh, echt een lekkere training dit! Gewichten zijn niet al te hoog, maar men hele rug voelt lekker zwaar, opgespannen en ben vrij diep gegaan. Echt weer zo een ouderwetse volledige rug-training en dat was al lang geleden. Feels good! Tussen men oefeningen door heb ik ook nog even te horen gekregen dat mijn techniek bij één van de beste van de gym hoort, dus dat is altijd aangenaam om te horen. De gewichten zijn laag, but still...

Probeer te geloven dat techniek boven gewicht staat, dus zeker leuk om te horen!
Deadlift:
12*50
8*70
6*90 (3+MG:3)
5*110 (MG: 5*1)
4*110 (MG: 4*1)
3*110 (MG: 3*1)
5*90
Lekker. Ben ervoor gegaan, voor die 110kg's en ze gingen beter dan verwacht, al is men grip echt zwak. Volgende keer misschien toch mijn straps meenemen, al weet ik niet of men rug zelf wel meer aankan.
BOR:
12*40
12*40
10*40
8*40
Geen PR's, heb al 45'ers gelift nog niet zo lang geleden, maar wel weer op de techniek gelet en dus voelde ik het wel serieus in men rug. Mooi zoals het hoort dus.
Wide-Grip Pull-Ups:
9*BW
6*BW
12*nr10
Hier wel een beetje teleurgesteld in. Normaal doe ik met extra weights tussen mijn benen, maar de deadlift heeft wel zijn tol geeist nu en dus ging het een pak minder als anders. Teleurgesteld, maar begrijpelijk.
DB Row:
12*16
12*16
12*16
Normaal kan ik hier ook wel meer weights op liften, maar men rug was zo goed als leeg. Ook had mijn linkerhand geen zin meer om toe te blijven en dus had ik zelfs bij deze 16kg'ers al problemen met mijn grip.
Had trouwens nog maar 10 min over toen ik aan deze oefening begon, dus moest alles vrij snel gebeuren
Lat Pulldown
12*nr6
10*nr6 (wou nr7 nemen en dacht dat ik het had gedaan, tot ik zag dat ik het ding gewoon opnieuw in nr6 had gestoken

)
6*nr8
Heb deze oefening op amper 4min gedaan, dus was weer volle gas. Geen idee hoeveel kg nr6 is, maar het was zwaar genoeg, de pijp was leeg. Die nr8 was eigenlijk nutteloos, want die was te zwaar, al dacht ik van:"Niet bleiten, alles geven!"
Al bij al een goede training. Gewichten zijn weeral niet hoog, maar heb wel het gevoel dat ik goed getraind heb. De deadlift was toch zeker niet slecht en dat is al bij al toch de belangrijkste oefening, dus zeker niet ontevreden