Fitness Seller

Jorgyboy's Log: Beastmode!

squatten vanaf de bench press - doe ik ook

Er staat toch bij dat het incline is? :p

*ff checken*

Jup, er staat incline bij, maw hij is dus schuin :)

Da t zag ik well maar vond het een Beetje weinig, dacht dat je msg had vergist met horizontale legged press. Maar ik zie dat je 61kg weegt Dan is 90kg tog niet slecht.

Sorry voor verkeerd leze was nog al een domme vraag

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
squatten vanaf de bench press - doe ik ook

Is inderdaad misschien nog wel een oplossing, al is daar beetje weinig plaats. Kan het dan beter vanaf de incline BP doen, daar is iets meer ruimte.

Da t zag ik well maar vond het een Beetje weinig, dacht dat je msg had vergist met horizontale legged press. Maar ik zie dat je 61kg weegt Dan is 90kg tog niet slecht.

Sorry voor verkeerd leze was nog al een domme vraag

Is pas de tweede keer dat ik het doe, dus moet nog beetje zoeken naar gewicht :) Enneuh correctie! :D Ben net op de weegschaal gaan staan en het is geen 61kg, maar 61,8kg!! ;)

Net terug van de gym:

Bench Press:
12*20
12*40
12*55
9*55
5*55 (+3 assisted)
1*60 (+5 assisted) --> was dit niet van plan, maar instructeur (biest) raadde mij dit aan...
12*40

Hoe ik ooit 12*60-9*60 heb kunnen tillen weet ik toch niet meer hoor... cheats!

Incline DB BP:
9*16
10*16???
8*16
7*16
Hier was het wel even lachen; er zat een knap chickje naast mij, exact dezelfde oefening te doen. Zij met 2kg, ik met 16kg. Ze staarde mij paar keer aan, schijnbaar onder de indruk van de gewichten, ik beetje flauw terug lachen met een air van you-haven't-seen-anything-yet. :cool:

Natuurlijk komt er nog geen minuut later een beest van een kerel aan, een jaar of 30, en begint natuurlijk ook net dié oefening te doen, maar dan met 40kg'ers... . Ik ben traag weggewandeld en heb nadien enkel nog maar naar haar kont gestaard ipv nog in haar ogen.

DB Fly:
15*10
15*10
13*10
10*10

BP Machine:
10*10
9*10
7*10
7*10

Dips:
9*BW
8*BW
20*(BW-8)
15*(BW-7)
11*(BW-6)

DB Triceps Overhead Extension:
10*14
12*12
11*12
10*12

Triceps Cable Pulldown:
7*6
8*4
7*4
10*3

Nadien nog wat buikspieroefeningen, omdat ik stiekem toch een superdude ben :)

Pics van die chick?? :D

Whahahaha :roflol: Nooit geweten dat 16kg zo'n chickmagnet kan zijn, moet ik ook eens proberen :D Mooi verhaal.

Nummer gevraagd?

Enkel mental pics, sorry ;) Ze was er vandaag trouwens weer :o

Bench Press:
12*20
12*40
8*60 (+2 assisted)
6*60 (+1 assisted)
5*60 (+3 assisted)
12*50
Beetje vreemde spotter, nam de bar vast in het begin en heeft hem niet meer losgelaten. Weet dus niet goed van welke rep hij begon te helpen en dus zijn die reps hierboven een beetje op gevoel.

Incline DB BP:
12*16
12*16
6*18
9*18???
Deze ging beter dan de vorige keer, dus ben wel tevreden hierover.

DB Fly:
15*10
15*10
12*11
8*11
Blijf beetje vastzitten op die 10kg'ers, dus heb ik er vandaag maar even die 11'ers tussen gegooid.

BP Machine:
12*10
10*10
6*12,5
5*12,5

Dips:
8*BW
8*BW
15*(BW-6)
12*(BW-5)

DB Triceps Overhead Extension:
12*12
12*12
10*14
8*14

Triceps Cable Pulldown:
8*6
12*4
12*4
12*4

Voorbije dagen weinig geslapen en weinig tijd gehad. Zaterdag en zondag moest ik werken, maandag en dinsdag ben ik op 'reis' geweest met men vriendin, naar Duitsland. Veel gewandeld, weinig geslapen en ook vandaag heb ik niet kunnen uitslapen, omdat ik weer met men vriendin ging winkelen. Voelde met dus niet helemaal optimaal, zeker niet omdat ook het eten de voorbije dagen niet erg eiwitrijk/energievol was.

Gelukkig toch maar even naar de gym geweest, aangezien ik zaterdag op reis vertrek naar Frankrijk voor twee weken en ik dus nog maar twee dagen heb voor trainingen te houden. Morgen wil ik ook nog gaan, maar weet niet goed welke spiergroep, aangezien ik vrijdag rug/biceps wil gaan doen. Heb beetje schrik voor overtraining van schouders, moest ik die morgen nemen en als ik morgen benen train, kan ik vrijdag niet goed deadliften... dilemma's, dilemma's, dilemma's!!

Wat je gaat trainen daargelaten... Waarom niet eens wat meer op kracht focussen in je training? Zit niet echt voorruitgang in met die 12-15 reppers.

Hea wat negeer je me nou jonguh

:roflol:

Ja oke maar... Gain je size met wat je nu doet?

Als je spotter onnodig aan de bar zit dan zeg je hem toch gewoon dat hij met zijn klauwen van dat ding afblijft en afwacht tot jij een seintje geeft..?

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 23:41 ----------

en inderdaad, tijdje terug dat ik in deze log ben geweest... hoe zwaar ben je nu?

:roflol:

Ja oke maar... Gain je size met wat je nu doet?

Ik denk het wel :)

Weet het niet goed aangezien er weinig tot geen consistentie zit in mijn trainingen, maar ik denk wel dat ik de voorbije twee weken gewicht heb bijgekregen.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 23:43 ----------

Als je spotter onnodig aan de bar zit dan zeg je hem toch gewoon dat hij met zijn klauwen van dat ding afblijft en afwacht tot jij een seintje geeft..?

en inderdaad, tijdje terug dat ik in deze log ben geweest... hoe zwaar ben je nu?

Ja, dat had ik moeten doen, maar voel me nog niet echt op mijn gemak in de gym. Ben nog een brave jongen die luistert naar wat al de rest zegt, want volgens mij ben ik één van de enige daar onder de 80kg :)

Geen idee hoeveel ik juist weeg nu, maar ergens hierboven staat hoeveel ik een week geleden woog.

Eind juni 2011 was je 58 kg, nu meer dan een jaar later ben je een kleine 62 kg?
Vind je dat zelf niet een klein beetje slecht als beginner?

Eind juni 2011 was je 58 kg, nu meer dan een jaar later ben je een kleine 62 kg?
Vind je dat zelf niet een klein beetje slecht als beginner?

Waarom denk je dat men mij 'de ecto van DBB' noemt? Ik zit al bijna 4 jaar op dit forum en ben misschien 6kg bijgekomen ofzo :)

Ik heb te weinig karakter om enige regelmaat te verkrijgen in mijn trainingsschema's en eetschema's, waardoor ik consistentie mis. Ik train vaak een maand of 2/3 'goed', gevolgd door een maand volledige onthouding waardoor ik alles opnieuw kwijt raak. Story of my life.

Ga het gevecht met jezelf eens aan! Het is zonde van je tijd anders man, trainen moet leuk zijn en de progressie ook;) Je had allang 80+ kg kunnen wegen met een goede inzet.
Maar de realiteit leert me dat 95% van de sportschoolbezoekers net zoals jij is; af en toe keihard trainen om vervolgens alles kwijt te raken.
Zonde!

zelf vind ik persoonlijk 12 reps al vrij hoog... misschien effe low reps om terug snel op oud niveau te gaan zitten en dan terug aan de 12 reps te gaan??

kwestie van spiergeheugen moet dat goed te doen zijn??

Terug
Naar boven