Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Had je echt niet een paar gaatjes om te trainen de laatste 10 dagen?
Mja, nee, niet echt. Ik weet dat het eigenlijk bullshit is, maar het is wel zo. Ben iemand die veel slaap nodig heeft om te kunnen presteren en met 8u slaap kom ik er niet, dus ik had minstens 10u nodig. Vrijdag had ik dan 2 examens tegelijkertijd dus de 4 dagen voordien had ik mijn tijd echt wel nodig om alles gestudeerd te krijgen, plus, ik heb één avond ervan gebruikt om tijd te spenderen met mijn vriendin. Moet ook gebeuren

Vrijdagavond had ik eigenlijk wel tijd, maar omdat ik die nacht amper 2u had geslapen wegens het blokken, was ik echt kapot en heb ik die avond in de zetel doorgebracht, ipv in de gym. Zaterdag en zondag heb ik volledig geblokt, omdat ik maandag opnieuw examen had. Maandagavond had ik in principe ook wel tijd, maar omdat ik die nacht weer maar 3u had geslapen, had ik er de kracht niet voor. Gisteren was mijn vriendin een hele dag bij me, dus had ik ook geen tijd en nu vandaag ben ik dus net geweest.
Ik begrijp jullie mening; in principe MOET je gewoon tijd kunnen maken voor een korte training, maar als in naar men gym moet, ben ik minstens 2u kwijt en die had ik op sommige dagen echt niet. En thuis trainen kan ik op een uurtje ofzo, maar dan zijn het enkel schouders en biceps die ik serieus kan nemen en die heb ik de laatste tijd zeker genoeg gedaan.
Anyway, net terug van de gym en ga nu eerst even eten, zometeen post ik mijn training; volgens mij kan mijn vriendin van 55kg meer heffen dan ik...

, het is beter om los te squaten, maar als het alleen maar in smith kan is het natuurlijk altijd beter dan niet squaten.