Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Ga het gevecht met jezelf eens aan! Het is zonde van je tijd anders man, trainen moet leuk zijn en de progressie ookJe had allang 80+ kg kunnen wegen met een goede inzet.
Maar de realiteit leert me dat 95% van de sportschoolbezoekers net zoals jij is; af en toe keihard trainen om vervolgens alles kwijt te raken.
Zonde!
Dat is zeker waar. Ik zie het niet echt als zonde van mijn tijd, aangezien ik wel nog echt geniet van het trainen en het nog altijd graag doe, dus het is gewoon een gezonde leuke hobby, zonder echt duidelijk resultaat.
Had wel leuk geweest moest ik al boven de 80kg gewogen hebben, maar dat komt hopelijk ooit nog. Nu zijn het vaak examens/vakanties die roet in het eten gooien, net zoals ik nu ook weer twee weken op reis ga en dus weer stil lig. Eind juli ben ik terug, zodat ik begin augustus er weer vol in kan (en zal!) vliegen, maar aangezien ik ook weer drie herexamens heb eind augustus, zal ik ook dan weer trainingen missen waarschijnlijk.. (mezelf kennende).
zelf vind ik persoonlijk 12 reps al vrij hoog... misschien effe low reps om terug snel op oud niveau te gaan zitten en dan terug aan de 12 reps te gaan??
kwestie van spiergeheugen moet dat goed te doen zijn??
Twaalf reps is inderdaad niet weinig, maar dat vind ik persoonlijk wel het aangenaamste. Misschien dat ik na mijn reis een nieuw schema maak, maar dat zal ik dan wel even bekijken.

Je had allang 80+ kg kunnen wegen met een goede inzet.
) 

) in combinatie met de hitte, hebben wel gezorgd voor een afname in eetlust. Geen idee hoeveel ik weeg nu, maar als het nog 60kg zal ik tevreden mogen zijn vrees ik