Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
idd sterkte man..
In ieder geval goed trainen, frustraties kan je in de gym altijd goed kwijt![]()
Thanks mannen! Maar zo erg is het nou ook weer niet
Anderhalf jaar relatie is lang, maar dit was niet de eerste ruzie en er zijn nog genoeg vissen in de zee hé
De dag van de break-up zelf en de dag erna ben ik meestal wel emotioneel, maar nadien ben ik er meestal vrij snel over, of dat was deze en vorige keer toch zo 
Vandaag weer wezen trainen, voelde goed! Borst en biceps. Wou 4 oefeningen doen voor borst en 3 voor biceps. Drie oefeningen voor borst staan bij mij zowiezo vast (bp, incline bp en flies), maar voor de vierde had ik twijfels. Daarom heb ik voor de eerste keer beroep gedaan op de uitbaatster van de gym en die raadde mij een chestpress aan. Voelde lekker, dus denk wel dat ik die erin laat en ben dus wel blij met haar advies. Van het één kwam het ander, en voor ik het wist raadde ze me ook 3 oefeningen aan voor biceps. Vriendelijk als ik ben - durf nog niet tegen haar in te gaan
- heb ik haar raad gevolgd. Biceps zijn goed getraind, maar weet niet of het hele plaatje wel klopt, maw jongens, geef jullie mening! 
Bench Press:
12*20
12*40
8*50
8*50
6*60
5*60 (+2 assisted)
50'ers gingen easy as shit, alleen heeft zich dat niet vertaald in resultaten bij de 60kg. Toch beetje teleurgesteld.
Incline Dumbbell BP:
8*16
8*18
8*18
6*20
16'er was easy peasy. Ook 18kg ging nog vrij vlot, alleen die 20kg was te zwaar om tot 8 te geraken.
Chest Press:
8*nr4
8*nr5
8*nr6
8*nr7
Vooral gelet op de uitvoering en voelde hem eigenlijk wel lekker rekken. Denk dus wel dat ik hem erin hou, tenzij jullie hem afraden?
DB Flies:
15*10
15*10
15*10
Barbell 21:
21*(Z-stang + 5kg)
21*(Z-stang + 10kg)
16*(Z-stang + 12,5kg)
Hammer Curls:
8*9
8*10
6*11
Concentration Curls:
10*7
8*8
6*9
Van McMetron. mag ik niet meer whinen over de weights van mijn curls, dus ga ik dat ook niet doen. Maar stiekem vond ik het toch wel een beetje zwak

Wat is jullie mening over deze training? Zit het zo goed met oefeningen en reps? Want ik heb jullie raad opgevolgd, en mooi overal tot 8, behalve bij de flies. Hoop dat jullie eindelijk een beetje content zijn, jullie whiny bitches!

@ geneuzel