XXL Nutrition

Jorgyboy's Log: Beastmode!

'k Ga je beginnen te volgen Jorgy denk ik.

Hoe lang train je al?
En hoe lang doe je al BP/SQ/DL?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 11:37 ----------

En ben je aant het cutten of bulken?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 11:37 ----------

Specifieke goals?

• Topic Starter Topic Starter
Zink, magnemsium en vit B. Naart schijnt slaap je er beter van en herstel je er beter van.

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/tested-nutrition/tested-zma/

Benchdips kan je erin laten. Alleen is het wat onhandig als je alleen traint ;)

Dat probleem is nu opgelost he ;)

En die ZMA ... ik weet het niet. Mijn voeding is gewoon niet goed genoeg op dit moment en daar moet ik aan veranderen.

In ieder geval sterkere DL's als ik :D

Jij doet ze amper :p

'k Ga je beginnen te volgen Jorgy denk ik.

Hoe lang train je al?
En hoe lang doe je al BP/SQ/DL?

En ben je aant het cutten of bulken?

Specifieke goals?

Dat is mooi, welkom! :)

Euhm, ik train al veel te lang voor het resultaat dat ik behaald heb tot hiertoe. Al vanaf 2009 zit ik hier op dit forum, maar ik ben amper een kilo of 7 bijgekomen. Veel te vaak gestopt, soms zelfs een half jaar en dus geen consistentie in het trainen.

BP doe ik al van in het begin. Squats zitten er nog niet zo lang in, deadlifts ook al een tijdje. Kan er geen exacte tijden op plakken, maar wegens het gebrek aan consistentie is er weinig tot geen vooruitgang geweest.

Nu ben ik aan het bulken, of dat zou ik toch aan het moeten zijn, maar eten is niet mijn sterkste punt dus echt vlot gaat het niet.

Specifieke goals? Ooit boven de 65kg komen :p En ooit stoppen met het geneuzel op 60kg BP :p

Hoe ziet je voeding er momenteel uit?

Hoe ziet je voeding er momenteel uit?

Crap.

Maar vanaf vandaag begin ik terug met een regelmaat in mijn dagelijkse leven. Studeren en trainen, meer ga ik niet doen en dus kan ik er terug een beetje een constante in krijgen, maw;

's ochtends (11u) : eitje of ommeletje bakken (3 stuks) met brood + chocomelk
's middags (14u): tonijnsla met ei (kan varieren met kippewit, kip curry of andere shit of gewoon met het ontbijt) en brood + chocomelk
's avonds (18u): gewoon avondeten
Na het trainen: whey-shake
Voor het slapen: bakkie kwark.

Als ik vroeger opsta, zal ik wel extra eten, maar ik ben nogal een langslaper, dus meestal zal het wel op deze manier gebeuren.

Crap.

Maar vanaf vandaag begin ik terug met een regelmaat in mijn dagelijkse leven. Studeren en trainen, meer ga ik niet doen en dus kan ik er terug een beetje een constante in krijgen, maw;

's ochtends (11u) : eitje of ommeletje bakken (3 stuks) met brood + chocomelk
's middags (14u): tonijnsla met ei (kan varieren met kippewit, kip curry of andere shit of gewoon met het ontbijt) en brood + chocomelk
's avonds (18u): gewoon avondeten
Na het trainen: whey-shake
Voor het slapen: bakkie kwark.

Als ik vroeger opsta, zal ik wel extra eten, maar ik ben nogal een langslaper, dus meestal zal het wel op deze manier gebeuren.
Begin eens te eten :whip: :D

Vergeet je carbs na een training niet ;)

Begin eens te eten :whip: :D

Vergeet je carbs na een training niet ;)

Daarom dat het een shake is met chocomelk ;)

Trouwens, in mijn gym mag je geen eigen drinken meenemen. Flesje water van 0,50l kost 1 euro 25 cent. Sportdrank kost 2,5 euro. Shakes voor of na de training zijn altijd beschikbaar en kosten 2,5 euro. Veel keuze van smaken, maar ook verschillende soorten shakes. Ik neem nog altijd de mijne mee, maar ik drink hem op in de auto vlak na de training. Kies zelf maar wat je doet.

Daarom dat het een shake is met chocomelk ;)

Trouwens, in mijn gym mag je geen eigen drinken meenemen. Flesje water van 0,50l kost 1 euro 25 cent. Sportdrank kost 2,5 euro. Shakes voor of na de training zijn altijd beschikbaar en kosten 2,5 euro. Veel keuze van smaken, maar ook verschillende soorten shakes. Ik neem nog altijd de mijne mee, maar ik drink hem op in de auto vlak na de training. Kies zelf maar wat je doet.
:fuu: dikke afzet!!

In mijn gym is het ook zo hoor :p zelfs 1.5€ voor water :eek: Maar je kan wel een bidon gratis vullen aan een watermachine.

Dus als je tijdens het trainen wil drinken moet je daar water kopen? Hoe lang is het ong rijden van Lille naar Westmalle? Meestal pak ik voor en na het trainen bcaa's en drink ik thuis mijn whey shake. Nu zal het waarschijnlijk whey + oats zijn omdat het later op de avond is

:fuu: dikke afzet!!

In mijn gym is het ook zo hoor :p zelfs 1.5€ voor water :eek: Maar je kan wel een bidon gratis vullen aan een watermachine.

Dus als je tijdens het trainen wil drinken moet je daar water kopen? Hoe lang is het ong rijden van Lille naar Westmalle? Meestal pak ik voor en na het trainen bcaa's en drink ik thuis mijn whey shake. Nu zal het waarschijnlijk whey + oats zijn omdat het later op de avond is

Dikke afzet? Ik vind dat nog vrij cheap! Zelf een shake thuismaken is niet veel goedkoper dan 2 euro hoor, dus ik vind de prijs redelijk. En ook voor het water valt het wel mee, geen idee hoeveel juist een flesje kost in de winkel, tho'..

Ja, als je tijdens het trainen wil drinken, moet je daar drinken kopen. Tenzij je, zoals ik soms doe, stiekem een fles water in je rugzak steekt en je tijdens de training even gaat drinken in de kleedkamer :p

Euhm, max 20 min. Meestal doe ik het op 15 min :)

Btw, vandaag train ik zowiezo borst, maar kan ik er ook nog kuiten bijdoen, zonder er morgen last van te hebben bij de deadlift? Of is dat geen goed plan? (Standing + seated Calf Raises)

Ach ja mijn liftoff suckt, true :D maar ik doe terug squats 60kg x 8 reps, dus ik ben veelbelovend voor de komende weken....

Bij deadlifts heb ik ook de neiging om niet te hard uit te duwen. uit schrik met mijn knie, omdat ik niet weer wil rondlopen als een mankepoot :D. weet nu ongeveer wel echt waar het aan lag. dus nu strek ik mijn been gwn niet meer, zorg altijd voor een kleine lichte buiging wanneer ik terug op het hoogste punt ben bij squatten :p

en over voeding, mijn voeding is ook ruk man :D. vandaag ongeveer 5 boterhammen met choco en kom kellogs ^^ straks avondeten eet ik dan wel wat meer om wat te compenseren en s'avonds wat fruit en snoep of wat er thuis te vinden is.

Dikke afzet? Ik vind dat nog vrij cheap! Zelf een shake thuismaken is niet veel goedkoper dan 2 euro hoor, dus ik vind de prijs redelijk. En ook voor het water valt het wel mee, geen idee hoeveel juist een flesje kost in de winkel, tho'..

Ja, als je tijdens het trainen wil drinken, moet je daar drinken kopen. Tenzij je, zoals ik soms doe, stiekem een fles water in je rugzak steekt en je tijdens de training even gaat drinken in de kleedkamer :p

Btw, vandaag train ik zowiezo borst, maar kan ik er ook nog kuiten bijdoen, zonder er morgen last van te hebben bij de deadlift? Of is dat geen goed plan? (Standing + seated Calf Raises)
50 cent voor een koud flesje chaudfontaine ;)

Zolang je kuiten niet gesloopt zijn morgen maakt het niet veel uit denk ik

Ach ja mijn liftoff suckt, true :D maar ik doe terug squats 60kg x 8 reps, dus ik ben veelbelovend voor de komende weken....

Bij deadlifts heb ik ook de neiging om niet te hard uit te duwen. uit schrik met mijn knie, omdat ik niet weer wil rondlopen als een mankepoot :D. weet nu ongeveer wel echt waar het aan lag. dus nu strek ik mijn been gwn niet meer, zorg altijd voor een kleine lichte buiging wanneer ik terug op het hoogste punt ben bij squatten :p

en over voeding, mijn voeding is ook ruk man :D. vandaag ongeveer 5 boterhammen met choco en kom kellogs ^^ straks avondeten eet ik dan wel wat meer om wat te compenseren en s'avonds wat fruit en snoep of wat er thuis te vinden is.

Dan moet je eens afspreken met McMetronome! Hij kent wel wat van deadliften af ondertussen, dus hij kan je misschien wel helpen met techniek en vorm?

Hahaha rondlopen als een mankepoot, heeft iedereen ooit al wel eens meegemaakt denk ik :p

Hmm, geen kwark vanavond?

50 cent voor een koud flesje chaudfontaine ;)

Zolang je kuiten niet gesloopt zijn morgen maakt het niet veel uit denk ik

Oké, en buik? Mag ik die ook trainen of gaat dat wel voor problemen zorgen morgen?

Dan moet je eens afspreken met McMetronome! Hij kent wel wat van deadliften af ondertussen, dus hij kan je misschien wel helpen met techniek en vorm?

Hahaha rondlopen als een mankepoot, heeft iedereen ooit al wel eens meegemaakt denk ik :p

Hmm, geen kwark vanavond?

Oké, en buik? Mag ik die ook trainen of gaat dat wel voor problemen zorgen morgen?
Zo lang je geen harde spierpijn hebt maakt het niet uit denk ik. Maar als je al moeite hebt met lachen, zal het deadliften niet echt goed gaan vrees ik :D

Wanneer je je shake pakt na de training maakt echt niet zo veel uit hoor, is gewoon commercieele zever.
Op een halfuurtje zal het niet steken.

Het is gewoon belangrijk dat je boven je dagelijkse calorieen komt om massa bij te komen.

Als ik zo kijk zit je eiwitten juist onder de 150g, dat valt eigenlijk nog wel mee.
Als je gewoon wat meer brood eet of pasta of rijst, gewoon carbs dan krijg je ook al een beetje extra eiwitten, zit je boven de 150g EN zit je boven je dagelijkse calorieen.

Gewoon meer sneden brood eten is het gemakkelijkste.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 17:08 ----------

Kuiten maken niet zoveel uit bij deadlift, maar je abs mogen niet verzuurd zijn want dat gaat pijn doen dan. :P Of je moet goed opwarmen voor de deadlift, dan kan het geen kwaad.

Zo lang je geen harde spierpijn hebt maakt het niet uit denk ik. Maar als je al moeite hebt met lachen, zal het deadliften niet echt goed gaan vrees ik :D

Ben je irl ook zo'n troll?

Wanneer je je shake pakt na de training maakt echt niet zo veel uit hoor, is gewoon commercieele zever.
Op een halfuurtje zal het niet steken.

Het is gewoon belangrijk dat je boven je dagelijkse calorieen komt om massa bij te komen.

Als ik zo kijk zit je eiwitten juist onder de 150g, dat valt eigenlijk nog wel mee.
Als je gewoon wat meer brood eet of pasta of rijst, gewoon carbs dan krijg je ook al een beetje extra eiwitten, zit je boven de 150g EN zit je boven je dagelijkse calorieen.

Gewoon meer sneden brood eten is het gemakkelijkste.

Kuiten maken niet zoveel uit bij deadlift, maar je abs mogen niet verzuurd zijn want dat gaat pijn doen dan. :P Of je moet goed opwarmen voor de deadlift, dan kan het geen kwaad.

Nee, op een half uur zal het inderdaad niet steken, maar ik drink hem liefst zo snel mogelijk op. Tegen dat ik dan thuis ben (20 min later) kan ik rustig opnieuw beginnen koken of eten klaarmaken en dan kan ik opnieuw eten, al is het maar een paar boterhammen. Vorige week vrijdag heb ik na die shake nog een biefstuk gegeten, maar dat was me niet gelukt als ik hem pas had kunnen drinken bij het thuiskomen.

150 gram eiwitten zou ik mooi vinden, want dat zou betekenen dat ik 2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht zou eten, wat toch bijna voldoende zou moeten zijn, ofniet? Mja, als ik 500 gram kwark eet, wheyshake drink en 1,5 liter chocomelk per dag drink, gecombineerd met eieren, boterhammen en avondeten, zou ik er toch moeten aangeraken. Dat komt het nu enkel nog neer op het allemaal op te eten :)
Sneden brood zijn inderdaad gemakkelijk, en ik probeer dan ook altijd nog dat eentje bij te eten, nadat ik eigenlijk genoeg heb :p

Hmm, dan kan ik misschien beter mijn buik trainen na de rugtraining van morgen, dan krijg ik een dag rust. Vanavond borst (bench, incline db bp, chest press en flies) en kuiten (standing+seated calf raises) dan.

Ik was srs :p
Dan heb jij blijkbaar nog nooit echt stijve buikspieren gehad :p Is echt een levende hel!!! Alles doet pijn! Gaan zitten, opstaan, lachen, bewegen ...
En als je dan moet deadliften zal je niet veel van de grond krijgen denk ik ;)

Ik zou dan nog je kuiten 'afwarmen' dus na dat je ze hebt getraind, licht gewicht pakken en hoge herhalingen. Heb je ook minder spierpijn.

Ik was srs :p
Dan heb jij blijkbaar nog nooit echt stijve buikspieren gehad :p Is echt een levende hel!!! Alles doet pijn! Gaan zitten, opstaan, lachen, bewegen ...
En als je dan moet deadliften zal je niet veel van de grond krijgen denk ik ;)

I know, maar als je in real life geen troll bent, ga ik wrs niet moeten lachen, maar enkel maar deadliften ;)

Ik zou dan nog je kuiten 'afwarmen' dus na dat je ze hebt getraind, licht gewicht pakken en hoge herhalingen. Heb je ook minder spierpijn.

Will do.

(Je bent trouwens de eerste in de geschiedenis volgens mij, die het woord 'afwarmen' gebruikt. Gefeliciflapstaard!)

I know, maar als je in real life geen troll bent, ga ik wrs niet moeten lachen, maar enkel maar deadliften ;)

Will do.

(Je bent trouwens de eerste in de geschiedenis volgens mij, die het woord 'afwarmen' gebruikt. Gefeliciflapstaard!)
Zal wel meevallen ;) Via het internet kan niemand mij in mijn gezicht slagen omdat ik te ver ga :D En tijdens het trainen kan je niet veel trollen!!! In the gym is het serious business!

:roflol::roflol:

Jij bent toch niet iemand die meer belt/praat dan traint hé? :o Heb een hekel aan die gasten. Dan vragen ze of ze mogen meetrainen en dan moet je soms srs 5min wachten omdat ze even met iemand zijn gaan praten. Ondertussen heb ik mijn oefening al afgewerkt.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 17:51 ----------

Uitleg vragen/krijgen/geven aan iemand is iets anders natuurlijk ;)
Bedoel dat je bv een kwartier praat met iemand over hoe je weekend oid was

Hé, in het echt ben ik niet zo moeilijk hoor :D Via het internet is soms moeilijk om te verwoorden ;)

Ik train altijd alleen dus ik kan met niemand praten over mijn weekend :fa:

Terug
Naar boven