BjornG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zink, magnemsium en vit B. Naart schijnt slaap je er beter van en herstel je er beter van.
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/zma-spieropbouw/tested-nutrition/tested-zma/
Benchdips kan je erin laten. Alleen is het wat onhandig als je alleen traint![]()

'k Ga je beginnen te volgen Jorgy denk ik.
Hoe lang train je al?
En hoe lang doe je al BP/SQ/DL?
En ben je aant het cutten of bulken?
Specifieke goals?

En ooit stoppen met het geneuzel op 60kg BP 
Begin eens te etenCrap.
Maar vanaf vandaag begin ik terug met een regelmaat in mijn dagelijkse leven. Studeren en trainen, meer ga ik niet doen en dus kan ik er terug een beetje een constante in krijgen, maw;
's ochtends (11u) : eitje of ommeletje bakken (3 stuks) met brood + chocomelk
's middags (14u): tonijnsla met ei (kan varieren met kippewit, kip curry of andere shit of gewoon met het ontbijt) en brood + chocomelk
's avonds (18u): gewoon avondeten
Na het trainen: whey-shake
Voor het slapen: bakkie kwark.
Als ik vroeger opsta, zal ik wel extra eten, maar ik ben nogal een langslaper, dus meestal zal het wel op deze manier gebeuren.

Begin eens te eten![]()
Vergeet je carbs na een training niet![]()

Daarom dat het een shake is met chocomelk
Trouwens, in mijn gym mag je geen eigen drinken meenemen. Flesje water van 0,50l kost 1 euro 25 cent. Sportdrank kost 2,5 euro. Shakes voor of na de training zijn altijd beschikbaar en kosten 2,5 euro. Veel keuze van smaken, maar ook verschillende soorten shakes. Ik neem nog altijd de mijne mee, maar ik drink hem op in de auto vlak na de training. Kies zelf maar wat je doet.
dikke afzet!!
zelfs 1.5€ voor water
Maar je kan wel een bidon gratis vullen aan een watermachine.dikke afzet!!
In mijn gym is het ook zo hoorzelfs 1.5€ voor water
Maar je kan wel een bidon gratis vullen aan een watermachine.
Dus als je tijdens het trainen wil drinken moet je daar water kopen? Hoe lang is het ong rijden van Lille naar Westmalle? Meestal pak ik voor en na het trainen bcaa's en drink ik thuis mijn whey shake. Nu zal het waarschijnlijk whey + oats zijn omdat het later op de avond is

maar ik doe terug squats 60kg x 8 reps, dus ik ben veelbelovend voor de komende weken....
. weet nu ongeveer wel echt waar het aan lag. dus nu strek ik mijn been gwn niet meer, zorg altijd voor een kleine lichte buiging wanneer ik terug op het hoogste punt ben bij squatten 
. vandaag ongeveer 5 boterhammen met choco en kom kellogs ^^ straks avondeten eet ik dan wel wat meer om wat te compenseren en s'avonds wat fruit en snoep of wat er thuis te vinden is.50 cent voor een koud flesje chaudfontaineDikke afzet? Ik vind dat nog vrij cheap! Zelf een shake thuismaken is niet veel goedkoper dan 2 euro hoor, dus ik vind de prijs redelijk. En ook voor het water valt het wel mee, geen idee hoeveel juist een flesje kost in de winkel, tho'..
Ja, als je tijdens het trainen wil drinken, moet je daar drinken kopen. Tenzij je, zoals ik soms doe, stiekem een fles water in je rugzak steekt en je tijdens de training even gaat drinken in de kleedkamer
Euhm, max 20 min. Meestal doe ik het op 15 min
Btw, vandaag train ik zowiezo borst, maar kan ik er ook nog kuiten bijdoen, zonder er morgen last van te hebben bij de deadlift? Of is dat geen goed plan? (Standing + seated Calf Raises)

Ach ja mijn liftoff suckt, truemaar ik doe terug squats 60kg x 8 reps, dus ik ben veelbelovend voor de komende weken....
Bij deadlifts heb ik ook de neiging om niet te hard uit te duwen. uit schrik met mijn knie, omdat ik niet weer wil rondlopen als een mankepoot. weet nu ongeveer wel echt waar het aan lag. dus nu strek ik mijn been gwn niet meer, zorg altijd voor een kleine lichte buiging wanneer ik terug op het hoogste punt ben bij squatten
en over voeding, mijn voeding is ook ruk man. vandaag ongeveer 5 boterhammen met choco en kom kellogs ^^ straks avondeten eet ik dan wel wat meer om wat te compenseren en s'avonds wat fruit en snoep of wat er thuis te vinden is.

50 cent voor een koud flesje chaudfontaine
Zolang je kuiten niet gesloopt zijn morgen maakt het niet veel uit denk ik
Zo lang je geen harde spierpijn hebt maakt het niet uit denk ik. Maar als je al moeite hebt met lachen, zal het deadliften niet echt goed gaan vrees ikDan moet je eens afspreken met McMetronome! Hij kent wel wat van deadliften af ondertussen, dus hij kan je misschien wel helpen met techniek en vorm?
Hahaha rondlopen als een mankepoot, heeft iedereen ooit al wel eens meegemaakt denk ik
Hmm, geen kwark vanavond?
Oké, en buik? Mag ik die ook trainen of gaat dat wel voor problemen zorgen morgen?

Dikke afzet? Ik vind dat nog vrij cheap! Zelf een shake thuismaken is niet veel goedkoper dan 2 euro hoor, dus ik vind de prijs redelijk. En ook voor het water valt het wel mee, geen idee hoeveel juist een flesje kost in de winkel, tho'..
Ja, als je tijdens het trainen wil drinken, moet je daar drinken kopen. Tenzij je, zoals ik soms doe, stiekem een fles water in je rugzak steekt en je tijdens de training even gaat drinken in de kleedkamer
Euhm, max 20 min. Meestal doe ik het op 15 min
Btw, vandaag train ik zowiezo borst, maar kan ik er ook nog kuiten bijdoen, zonder er morgen last van te hebben bij de deadlift? Of is dat geen goed plan? (Standing + seated Calf Raises)
Of je moet goed opwarmen voor de deadlift, dan kan het geen kwaad.Zo lang je geen harde spierpijn hebt maakt het niet uit denk ik. Maar als je al moeite hebt met lachen, zal het deadliften niet echt goed gaan vrees ik![]()
Wanneer je je shake pakt na de training maakt echt niet zo veel uit hoor, is gewoon commercieele zever.
Op een halfuurtje zal het niet steken.
Het is gewoon belangrijk dat je boven je dagelijkse calorieen komt om massa bij te komen.
Als ik zo kijk zit je eiwitten juist onder de 150g, dat valt eigenlijk nog wel mee.
Als je gewoon wat meer brood eet of pasta of rijst, gewoon carbs dan krijg je ook al een beetje extra eiwitten, zit je boven de 150g EN zit je boven je dagelijkse calorieen.
Gewoon meer sneden brood eten is het gemakkelijkste.
Kuiten maken niet zoveel uit bij deadlift, maar je abs mogen niet verzuurd zijn want dat gaat pijn doen dan.Of je moet goed opwarmen voor de deadlift, dan kan het geen kwaad.

Ik was srs

Is echt een levende hel!!! Alles doet pijn! Gaan zitten, opstaan, lachen, bewegen ...
Ik was srs
Dan heb jij blijkbaar nog nooit echt stijve buikspieren gehadIs echt een levende hel!!! Alles doet pijn! Gaan zitten, opstaan, lachen, bewegen ...
En als je dan moet deadliften zal je niet veel van de grond krijgen denk ik![]()

Ik zou dan nog je kuiten 'afwarmen' dus na dat je ze hebt getraind, licht gewicht pakken en hoge herhalingen. Heb je ook minder spierpijn.
Zal wel meevallenI know, maar als je in real life geen troll bent, ga ik wrs niet moeten lachen, maar enkel maar deadliften
Will do.
(Je bent trouwens de eerste in de geschiedenis volgens mij, die het woord 'afwarmen' gebruikt. Gefeliciflapstaard!)
Via het internet kan niemand mij in mijn gezicht slagen omdat ik te ver ga
En tijdens het trainen kan je niet veel trollen!!! In the gym is het serious business! 

Heb een hekel aan die gasten. Dan vragen ze of ze mogen meetrainen en dan moet je soms srs 5min wachten omdat ze even met iemand zijn gaan praten. Ondertussen heb ik mijn oefening al afgewerkt.